Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Stmívání mi dalo život, já teď musím zachránit to, co tolik miluju - 35. kapitola

Rosabella Larrin Cullen


Stmívání mi dalo život, já teď musím zachránit to, co tolik miluju -  35. kapitolaTAKŽE DNES DÁVÁM, JEŠTĚ JEDEN DÍL JELIKOŽ, SE V ÚTERÝ NEDOSTANU K POČÍTAČI. JDU SE PODÍVAT ZA KAMARÁDEM DO TANEČNÍCH A TO JE SKORO AŽ DO DESETI NAVÍC DOJÍŽDÍM. TAKŽE NENÍŠANCE ŽE BYCH SE V ÚTERÝ DOSTALA NA POČÍTAČ. Díl je z pohledu Edwarda a je trochu kratší.

35. Odešla

Hudba

Edward

Celou noc byla neklidná. Od té doby, co se ve městě objevila Bella, je mimo. Nechce nic dělat, minimálně se mě dotýká a moje dotyky odmítá. Nevím, jak jí pomoc. Dokázal jsem jí vždy pomoci, ale teď vím, že je to moje vina. Jelikož ona miluje dodnes Stmívání. A tam jsem já s Bellou. Nemůže pochopit, že já se zamiloval do ní a že nechci žádnou Bellu. I Když mě k Belle něco zvláštního přitahuje.

Mám strach, co jí napadne. Večer se jí zdají děsivé sny, cuká sebou a neustále křičí, abych s ní zůstal. Ráno se celá vyděšená probudí, ale nechce mi nic říct. Štve mě to. Trápím se, že jí nemůžu nějak pomoct.

Ráno nechtěla do školy. Ale já jí tam zítra dotáhnu. Než jsem odešel, políbila mě. Ale tak naléhavě a zoufale, jako by se loučila. Celý den mi to vrtalo hlavou. Alice byla už několik dní odtažitá a neustále si přeříkávala latinu. Mam z toho špatný pocit. Celý den ve škole jsem se nemohl dočkat, až se vrátím domů k mojí Romče. Bella byla ve škole, ale držela se svojí party přátel, snažil jsem se o ní nijak nezajímat. Když skončila škola, začal jsem být ještě víc nervózní. Nečekal jsem na sourozence a běžel lesem domů co nejrychleji.

Vběhl jsem do obýváku a zůstal stát jako přimražený. Esme vzlykala a Carlisle se jí pokoušel utěšit. V ruce držel dopis. Nikde jsem neviděl Romanu. Měl jsem z toho opravdu blbý pocit. Za zády se mi objevil zbytek rodiny. Vešli do obýváku a posadili se. Nic jsem z jejich myšlenek nevyčetl. Carlisle pustil Esme, povzdechl si a poté začal číst ten dopis.

 

Milá rodino,

Jestli toto čtete, znamená to, že jsem se rozhodla. Rozhodla jsem se ulehčit v této situaci všem ale hlavně Edwardovi. Když jsem vás poprvé viděla, nevěřila jsem tomu, že existujete, ale ihned jsem vás měla všechny moc ráda. Bude se mi po vás stýskat, ale já vím, že dělám dobrou věc. Je mi líto, že se s vámi musím takto loučit. Přijde mi to zbabělé, ale já vím, že byste mě nepustili. Musím odejít, jelikož osud vás všech už byl napsán. A já jsem tu navíc. Nikdy na vás nezapomenu, dali jste mi rodinu, lásku, vše, co jsem potřebovala. Pomohli jste mi najít moje staré já, ukázali mi, že můj život neskončil a že jste tu vy a že mě máte rádi. Nechci, abyste mě přemlouvali, nechci, abyste se kvůli mně trápili. Ještě nevím, kam se vydám, ale asi zpět. Tam odkud jsem přišla.

Carlisle, byl jsi a vždy pro mě budeš mým otcem.

Esme, ty navždy zůstaneš mou maminkou, milující a starostlivou maminkou, kterou zbožňuji.

Alice a Rose, vy jste moje nejlepší kamarádky a taky nejlepší sestřičky, které jsem vždy chtěla.

Jaspere a Emmette, vy jste nejlepší bráchové, s vámi se  člověk nenudí. Nikdy jsem vám to neřekla, ale vy dva dohromady jste jako byl můj bratr.

Edwarde, děkuji ti za vše, nikdy na tebe nezapomenu. Prosím netrap se kvůli mně, dělám to pro tvoje dobro.

Všechny vás moc miluji, nejde ani pořádně vyjádřit, jak moc vás mam ráda. Nikdy na vás nezapomenu. Děkuji vám za vše a prosím odpusťte mi, že jsem odešla takto.

Vaše navždy milující

Romča

 

Jakmile to Carlisle dočetl, můj svět se zhroutil. Nevěděl jsem, co dělat, nešlo to. Proč? Proč mi to udělala? Kolikrát jsem jí řekl, že se jí nikdy nevzdám, že jí nikdy nepustím?

Zíral jsem do prázdna a nic nevnímal. Ani myšlenky zbytku rodiny. Přemýšlel jsem proč, co jí donutilo.

Bezmyšlenkovitě jsem šel do svého pokoje. Cítil jsem tam její vůni. Nechala tu svoje oblečení. A spoustu věcí. Na posteli jsem uviděl obálku, na které bylo napsáno moje jméno. S obavami jsem šel k posteli a vzal obálku do rukou. Vyndal jsem dopis a začal číst.

 

 

Edwarde,

omlouvám se, ale ty bys mě nepustil. Chci abys věděl toto. Milovala jsem tě od první chvíle, kdy jsem tě osobně poznala. Pomohl jsi mi hlavně díky své lásce a já nevím, jak ti za to poděkovat. Chvíle s tebou byly a budou ty nekrásnější chvíle v mém životě. Ani nevíš, jak se mi nechce odtud odcházet. Nechci tě opustit, ale musím. Tvůj příběh byl napsán. A já jsem tu navíc, překážím.

Edwarde, prosím, pokračuj v životě „existencí“ tak, jak máš, podle příběhu. Buď tím Edwardem, o kterém jsem četla a snila. Dodrž příběh, který miluji. Dodrž příběh Edwarda a Belly. Miluji tě a vždy budu a moje srdce bude vždy patřit jenom tobě. Ale já nejsem Bella. Už od začátku jsem věděla, že tohle jednou přijde a vidíš, je to tady.

Nechci, abys ses mě pokoušel najít, nechci abys ses kvůli mně trápil. Zapomeň na mě. Respektuj prosím moje rozhodnutí.

Miluji tě a navždy budu Tvá

Romča

Když jsem to dočetl, nemohl jsem tomu uvěřit a zhroutil jsem se. Dopadl jsem na kolena a zíral na zeď. Byla tam puklina, která mě vždy uklidnila. Tupě jsem zíral, nemyslel jsem na nic. Ta slova bolela. Kdykoliv mi zazněla v hlavě, bylo to, jakoby mi někdo vrazil kudlu do srdce. I když je moje srdce už skoro sto let zmrzlé, bolelo to.

Chtěl jsem jet za ní, ale ona mě prosila, abych to respektoval. Ona byla ten typ, že když něco miluje, bojuje o to a nevzdává to. Ale teď utekla bez boje. To ani nebyla ona. Zíral jsem na tu puklinu a nic nevnímal. Občas jsem zaslechl někoho z rodiny, jak říká, abych se probral, ale já nereagoval.

Když jsem se probral z mé otupělosti, zjistil jsem že jsem byl skoro týden mimo.

SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stmívání mi dalo život, já teď musím zachránit to, co tolik miluju - 35. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!