Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Stmívání mi dalo život, já teď musím zachránit to, co tolik miluju - 29. kapitola

Jodelle


Stmívání mi dalo život, já teď musím zachránit to, co tolik miluju -  29. kapitolaTímto dílkem si vás všechny určitě udobřím. Konečně se děje něco hezkého a něco co si určitě pro Romču všichni přejí. Je sice trochu kratší, ale přesto věřím, že se bude líbit. A jsme zvědavá na vaše komentáře, tak je prosím napište.

29. Dokonalost

Pro lidi ze školy, když to budete číst, nechte alespoň koment. Ať to, že to čtete k něčemu je. :-P

 

 

Teď v tuto chvíli jsem chtěla jen jeho. Potřebovala jsem ho cítit co nejblíže. Zítra můžu klidně zemřít, ale teď potřebuji jen jeho.

 

Přitiskla jsem se k němu, co to šlo, a ruce mu obmotala kolem krku. Cítila jsem, jak mě chytil za boky. A mnou projela ještě větší touha.

 

Hladově jsme se navzájem líbali a ani jeden nehodlal přestat. Pootevřela jsem ústa a Edward mi do nich okamžitě vnikl jazykem. Vše bylo za hranicemi našich pravidel.

 

Edward se přetočil a položil mě opatrně na postel.

 

Moje ruce mu sklouzly z krku ke knoflíčkům košile. Naše zábrany byly pryč a já to dobře věděla a hodlala toho využít. Pomalu jsem mu začala rozepínat knoflíčky. Postupně, jeden po druhém. Ani nevím proč, i přesto jak jsem po něm toužila, jsem měla chuť to protahovat. Edward se mezitím přesunul svými rty na můj krk.

 

Po každém rozepnutém knoflíčku jsem ho políbila na hruď. Vždy zlehka zavrčel a já se tomu musela usmát. Jak jsem řekla, zábrany byly pryč všechny, dokonce i moje stydlivost byla ta tam.

 

Když byl i poslední knoflík rozepnutý, stáhla jsem mu tu košili už hladově. Vyskytl se mi nádherný pohled na jeho dokonalou hruď. Očima i prsty jsem hladově jezdila po jeho těle a vychutnávala jsem si to, jak jen to šlo.

 

Edward se svými rty přesunul z mého krku na klíční kost a začal mi pomalu sunout ručník dolů. Každé nové odhalené místečko políbil a mně naskočila husí kůže. Vřela ve mně krev z jeho dotyků a polibků.

 

Ručník mi stáhnul až k pasu a poté se začal polibky vracet opět nahoru. Vzdychla jsem, moje srdce mi chtělo vyskočit z hrudi.  Moje ruce mu sklouzly z hrudi na jeho pásek. Rozepnula jsem ho i s kalhoty a začala pomalu stahovat.

 

Přetočila jsem se nad něj a začala pomalu líbat jeho hruď. Každý sval jsem políbila. Nakonec jsem se vrátila nahoru a když už i jeho krk byl zlíbaný, přešla jsem na obličej. Políbila jsem ho všude, jenom ne na ústa. Když jsem se jim už poněkolikáté vyhnula, zavrčel na mě. Jen jsem se usmála a spojila naše rty v dalším vášnivém polibku.

 

Nepoznávala jsem se. Nikdy bych nevěřila, čeho jsem schopná. Ale moje mysl byla zahalena jen touhou po něm. Touhou mít ho co nejblíže.

 

Už to nešlo vydržet, tolik jsem po něm toužila a každý další dotyk mě jen mučil.

 

Zasténala jsem jeho jméno a v tu chvíli ručník zmizel úplně.

Opatrně mi roztáhl nohy od sebe a s pohledem zaseknutým v mých očích, který jsem mu oplácela, pomalu a něžně spojil naše těla.

 

Prohnula jsem se jako luk, zaklonila hlavu a hlasitě vykřikla. Začal se ve mně pomalu pohybovat, já mu obmotala nohy kolem pasu a víc se k němu přitiskla.

 

Moje hlasité sténání musel tišit vášnivými polibky. Ladně jsem se pohybovali v tanci lásky. Bylo to něco neuvěřitelného.

Bylo to něco nového, ale přitom staré jako samo lidstvo.

Bylo to něco krásného. Tak krásného, že jsem nikdy nechtěla přestat.

 

Ucítila jsem mravenčení v podbřišku, tiskla jsem se k němu ještě víc, moje nehty se zarývaly do jeho zad. Srdce začalo sprintovat ještě rychleji. Jeho tempo se zrychlovalo.

Blížili jsme se k naprosté dokonalosti.

 

Ten oheň ve mně a to vše, nešlo to vydržet. Cítila jsem, že každou chvíli vybuchnu, nešlo to ustát.

 

A pak se to stalo. Vybuchla jsem a pocítila dokonalost. Hlasitě jsme lapala po dechu a vychutnávala si ten pocit do úplného konce. Edward se po chvíli taky zaseknul.

 

V pokoji nastalo úplné ticho a oba jsme si vychutnávali naší vlnu dokonalosti. Jediné co bylo slyšet, byl splašený tlukot mého srdce.

 

Byla jsem po tomto novém nepopsatelně krásném zážitku tak vyčerpaná, že jsem okamžitě, jen co mě Edward zabalil do deky, usnula.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stmívání mi dalo život, já teď musím zachránit to, co tolik miluju - 29. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!