Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Stín noci 6

4


Stín noci 6Jak jsem slíbila, tak další díl je tady, ale podle mě je nic moc. Nebo spíš takový o ničem a je kratší než byl ten předchozí, ale i tak chci znát vaše názory na něj a chtěla bych vědět, co byste třeba chtěly, aby se tam objevilo ... nebo nechtěly. :-)

Podařilo se mu vykroutit z jejího sevření a sám nasedl na sedadlo řidiče, ale teď si uvědomil jednu věc a to tu, že ani neví kde bydlí.

,Tak a co teď? Přece nemůžu chodit po jejím pachu a hledat, odkud přišla. To by bylo i lepší ji nechat v autě než tohle…zabralo by to nějaký čas.’ Při svém přemýšlení si Edward vybavil, co této krásné dívce dnes chtěl udělat, v ústech se mu hromadil jed. Edward sebou trhl při této vzpomínce a snažil se ji zahnat, ale moc mu to nešlo. 

,Mohl by ji vzít třeba k sobě do pokoje…a tam ji třeba vysát…NEEE!!!’ okřikl sám sebe. Jeho myšlenky se ubírali špatným směrem pro osobu sedící v jeho autě. Nakonec se rozhodl, že ji zaveze do hotelu a počká až se probudí. Sám ze sebe měl ale strach. Co když se neudrží a zabije ji? To by jeho srdce nevydrželo. Musí se ohlídat. Když si představil, jak byl dnes už blízko k tomu ukončit její křehký život.

Bylo to ve chvíli, kdy šla za svou kamarádkou. Narazil na ni náhodou v jedné z uliček, ve kterých hledal svou další zkaženou oběť. Jakmile ucítil vůni její krve tak se nechal příliš ovládat jeho instinkty. Sledoval ji dlouhou dobu a postupně se k ní přibližoval, až jí téměř dýchal na krk. Voněla mu jako nikdo jiný a její krev ho přímo volala. Kolikrát se už chystal, že už ukončí její strach, ale ona zahnula jinam nebo se otočila. Věděl, že ho párkrát zahlédla, ale byl si jistý, že mu neviděla do tváře, o to víc se jí chtěl ukázat. Nevysvětlitelně chtěl, aby ho viděla, aby se mu podívala do očí. Sám nechápal proč.


Když mu zmizela v baráku, tak si připadal, jakoby měl zešílet. Nezbývalo mu nic jiného než čekat. Několikrát se rozhodl, že za ní půjde, ale zavčas se zarazil a zase se stáhl do stínu, kam patří. 

Když vyšla z baráku se svou kamarádkou, tak jeho srdce poskočilo radostí. Už necítil tu její opojnou vůni, tak mohl racionálně uvažovat a nejraději by si dal pár facek za to, že vůbec pomyslel na to, že by ji něco udělal…natož že by ji zabil.

A pak ji uviděl v tom klubu a pomohl ji. Byl neskonale rád, když ji mohl mít tak blízko sebe, ale o to hůř se mohl ovládat, ale překonal sám sebe a za to byl rád. 

A teď…teď mu napůl seděla a napůl ležela v autě a vypadala sama, že za chvíli umře. Rozhodl se jednat. Rozhodl se, že ji vezme do hotelu nedaleko klubu. 

Sedl si za ni do auta a vyjel směrem, o kterém věděl, že je ten správný. Za pár minut stál před hotelem. Zaparkoval a vytáhl Bellu z auta. Nemohla ani chodit jak se zřídila, tak ji vzal do náruče. Něco si mumlala, ale nebyla moc při smyslech, tak si toho ani nevšímal. 

Na recepci požádal o pokoj. Dívali se na něj jak na nějakého zvrhlíka a jejich myšlenky to potvrzovali. Mysleli si o něm, že opil prostě nějakou holku a teď si chce jen užít, tak jak to dělávají bohatí chlapečci v jeho věku. Ale on byl jiný…neměl nic takového v plánu. Jen ji chtěl pomoct, ale vysvětlovat jim to nehodlal a navíc jak by asi vysvětloval to, že jim odpovídá na jejich nevyřčené otázky? Asi špatně, tak to nechal plavat a vydal se do pokoje, který zaplatil. 

Otevřel dveře a prošel s Bell rovnou do postele. Ta se jen zavrtěla a spala nerušeně dál. On si sedl k její posteli a sledoval tohoto spícího anděla. Byl rád i za to, že měla krev zředěnou alkoholem, aspoň si mohl zvykat na její krev mezitím co se zase pročišťovala. 

,Její tělo ale musí dostat zabrat, takhle se zřídit.’ 

Po pár hodinách se probudila.

BELLA

“Kde je záchod? Honem!!” vykřikla ze sebe. Edward mi jen ukázal na dveře a já letěla k nim. Tak tohle bude o fous. Doběhla jsem a zabouchla za sebou dveře. Sklonila jsem hlavu k záchodové míse a vypustila ze sebe všechno co jsem za večer snědla a vypila. Takhle blbě mi snad ještě nebylo. Takhle se odrovnat.


Poté, co se můj žaludek trochu uklidnil, jsem si sedla vedle záchodu a oddechovala. Chlad, který vycházel ze záchodu byl příjemný a mě se nechtělo ani zvedat. 

Ozvalo se zaklepání.
“Bello, není ti nic?” promluvil nádherný starostlivý hlas. Jak já se styděla. Potkám nejkrásnějšího kluka, který by předčil všechny sny a já udělám co? Opiju se do němoty. To jsem tomu dala. Asi ho už nikdy neuvidím a to je škoda. Docela se mi líbil a nevím proč, ale přijde mi, že ho mám ráda…ale to není možné, jak bych mohla po takové chvíli a navíc si ani půlku z toho nepamatuji. Mám pořádné okno v té své hlavě. 

“BELLO??” ozvalo se znovu. No jo ve svém přemýšlení jsem mu zapomněla odpovědět. Hlavně ať sem nevtrhne, to by viděl tedy krásný pohled na opilou holku. 

“Nic mi není. Dej mi minutku, jen se osprchuju a přijdu.”
“Dobře, ale buď opatrná.”
Jak já se styděla před ním. Takhle jsem se nikdy neopila a teď se tady tak ztrapňuju. Co se dá dělat…teď už asi nic. Třeba mi pomůže ta sprcha. 

Shodila jsem ze sebe oblečení načichlé kouřem a vlezla si do sprchy. Pustila jsem na sebe studenou vodu, trochu to pomohlo a probralo mě to. Aspoň něco pozitivního. Znovu jsem se s nechutí oblékla, podívala se do zrcadla a usoudila, že už nevypadám, jako oživlá mrtvola a můžu vylézt. 
Vyšla jsem a naskytl se mi nevídaný pohled…


<< SHRNUTÍ >>


 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stín noci 6:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!