Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Stín noci 3

ajulka


Stín noci 3Konečně se mi povedlo napsat další díl:-)Chci vidět vaše názory a jestli mám pořád pokračovatnabo to skončit...

Dívky kličkovaly uličkami, aby došli ke svému cíly. Jedna měla tušení, že je někdo sleduje, ale ta druhá byla natolik zabraná do plánování co všechno dnes udělají, že si ničeho ani nevšimla. Byl k nim stále blíže a blíže…

„Alex, mohly bychom trochu přidat?“ Chytla jsem ji za rukáv a táhla ji pryč.
„Proč prosím tě? Někam spěcháš nebo co?“ Zrovna teď se mě musí ptát?
„Jo spěchám tak přidej prosím tě.“ Cítila jsem, že se neznámý přibližuje. Dostávala jsem pořád větší strach, ale nechtěla jsem panikařit.
„Máš snad rande?“ Brblala, ale přidala konečně do kroku. Už jsme skoro u cíle…už jen kousek a jsme tam. Už jen pár vteřin.

Jenže i těch pár vteřin je dělilo od smrti nebo od života…protože netvor byl opravdu stále blíž a blíž…

Konečně jsme tady.
„Pojď jdeme rychle dovnitř.“ Pořád jsem ji táhla a nemohla se dočkat, až budu tam.
„Teda, já tě vůbec nepoznávám…vůbec se ti nechtělo a najednou se nemůžeš dočkat čím to je? Není v tom nějakej kluk?“ Spustila na mě příval otázek když už jsme byly u vchodu.

Venku stálo několik lidí, kterým bránili v průchodu dovnitř dva velcí vyhazovači. Sranda byla, že se oba dva jmenovali Joe. Naštěstí Alex znali, tak nás pustili aniž bychom musely čekat, až se udělá ve vnitř trochu volno. Byla jsem jim za to nesmírně vděčná. 

Uvnitř jsem si konečně pořádně oddychla a uvolnila se. Alex si všimla mé změny nálady a hned se naladila na stejnou vlnu. Tentokrát mě chytla za rukám ona a táhla mě hned k baru. Měla v plánu mi dohodit nějakého kluka…věděla jak na tom s nima jsem, ale nevěděla proč. Zato já to věděla přesně…nechtěla jsem být s nějakým klukem jen proto, abych někoho měla. Přesně tak to dělala Alex, skoro nikdy nebyla sama. Jen co se rozešla s jedním klukem, tak měla nového. Neodsuzovala jsem ji za to, ale já na tohle nebyla, ale nechtěla jsem ji kazit radost z dnešního večera a vůbec z toho, že se po dlouhé době vidíme a někam jsme vyrazily.

Noční netvor nebyl moc rád, že mu jeho oběti utekly. Především ta jedna, ta dívka, která mu tak voněla, ale bojoval sám se sebou, aby to nedělal. Snažil se lidi nezabíjet, ale neměl moc sebeovládání a tahle dívka mu naprosto omámila smysly. Mohl by vlítnout do klubu a všechny tam pozabíjet, ale až takovej netvor nebyl. Raději si počká a bude vyčkávat až vyleze nebo až se mu naskytne lepší možnost. Ale stejně neodolal a musel se na ni aspoň jít podívat. Došel ke klubu. Stejně jako holky tak i jeho vyhazovači znali a bez problémů ho pustili dovnitř. 

Nemusel dlouho hledat a jeho oči spatřily tu, kterou hledal. Stála u baru se svou kamarádkou a dvěma kluky. To se mu moc nelíbilo, protože s ní měl svoje plány a když se na ni pověsí někdo další o to horší to bude. Ne pro něj, ale pro ty osoby. Nespustil ji z očí…

Zase se mi vrátil ten pocit…pocit, že na vás někdo hledí a upřeně sleduje každém váš pohyb. Rozhlížela jsem se kolem a nikoho jsem neviděla, až po chvíli mi zrak padl na kluka, který stál kousek od vchodu a ano…to on se na mě díval…měl zvláštní pohled, ale naprosto okouzlující a nádherný. Nedokázala jsem od něj odtrhnout pohled a on se taky ani jednou nepodíval jinam. Pořád mě pozoroval. Nepohlédla bych jinam, kdyby mě jeden z těch kluků, který přitáhla Alex, nedotáhl na parket na ploužák, ale i tak jsem se po něm dívala. Chvíli to vypadalo, jako by chtěl jít na parket taky, ale v půlce se zastavil a stáhl se zase do pozadí.

Upír, který tuto nevinnou a nic netušící dívku pozoroval začal pochybovat. Pochybovat sám o sobě. O tom, co je správné a špatné, ale k ničemu nedošel a to mu nepomohlo. Když viděl, že ho dívka pozoruje, tak mu začal jed proudit v ústech, ale na jeho dávno mrtvém srdci ho to zahřálo. Když tu bylo tolik lidí, kteří smíchali všechny pachy, tak se lépe ovládal. Někteří lidé mu smrděli a to mu v jeho sebeovládání hodně pomáhalo. 
Ani jeden z nich nepřerušil jejich oční kontakt, dokud ji někdo neodtáhl na parket. Chtěl jít za ní, ale když si uvědomil, co chtěl udělat stáhl se tam, kde nebyl tolik na očích a v duchu si nadával.

Co bude dál? Stane se někomu něco nebo to všichni přejdou bez ujmy?


<< SHRNUTÍ >>




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stín noci 3:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!