Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Stín noci 2

čarodějnická dvojčata


Stín noci 2Po dlouhé době je tu další díl, nevím, jestli stojí za to ho sem dávat, takže bych ráda slyšela nebo spíš četla váš názor na to...

Dívka doběhla rychlejším krokem k domu své kamarádky a hned zapadla do dveří. Byla to její záchrana nebo jen oddálení smrti či něčeho jiného a o to hroznějšího?

 

Vystoupala jsem několik schodů do druhého patra k Alex. Bydlela s rodiči a bratrem, ten byl mladší, ale občas mi připadalo, že rozumnější jak my dvě dohromady, kdykoli jsme šly my dvě do pokoje, tak on raději odešel někam jinam...možná se mu ani nedivím, spíš by mu z nás pořádně hráblo.

Alex je blondýnka, asi o měsíc mladší jak já a hlavně je ztřeštěná snad jako nikdo, to na ni tolik miluju, nikdy se s ní nejde nudit, vždycky něco vymyslí, i když občas bych si přála se těch jejich výmyslů ani neúčastnit a jen se dívat, ale to mě nenechá.

Došla jsem k ní celá udýchaná, ani ne tak z těch schodů, ale spíš z toho poloběhu, pořád se nemůžu zbavit dojmu, že mě ten někdo pozoruje a čeká jen na vhodnou příležitost zaútočit...asi mi fakt už hrabe, neměla bych se dívat na horory a potom chodit takovými uličkami...pak se nesmím divit, že mi šplouchá na maják.

 

Jenže to ta dívka netušila, jak moc blízko pravdě je...ten netvor nebo démon, říkejte mu jak chcete, doopravdy čekal na vhodnou příležitost, aby se mohl nasytit, aby mohl své tesáky zahryznout do jejího křehkého těla a vysát z ní veškerou životodárnou tekutinu. Stačilo mu jen vyčkávat, ale neměl tolik trpělivost, jak by chtěl...ona dívka mu voněla víc než kdokoli jiný...víc než kdokoli za celou jeho existenci, nechtěl čekat, až dívka bude sama...nemohl...

 

S Alex jsme se rozhodly, že se půjdeme podívat do nějakých klubů, sice jsem moc nechtěla, protože na to moc nejsem, ale jí nejde říct ne.

"Ták...Bells vezmeš si tuhle sukni a tohle tílko." naprosto jsem se zděsila. Tohle oblečení víc odhalovalo než zahalovalo, na to může rovnou zapomenout.

"To jsi teda uhodla Alex, to si nevezmu ani náhodou!" zkřížila jsem ruce na prsou.

"Proč by sis to nevzala?"

"Co třeba proto, že nechci? Víš, že sukně nenosím...pokud chceš, abych šla s tebou, tak půjdu v tomhle." Ukázala jsem rukama na své oblečení, jen se zamračila, ale nic neříkala. Asi byla ráda, že se jí vůbec povedlo mě přemluvit na to abych šla.

"Dobře, dobře..." dala ruce nahoru ve znamení, že se vzdává.

Začala mě jemně malovat i přes moje hlasité protesty, ale aspoň to oblečení mi nechala. Do hoďky jsme mohly vyrazit. Celkem se jsem i těšila, že se někam podívám, měla pravdu, dlouho jsme spolu nikde takhle nebyly…

…ale jen co jsme vyšly, tak jsem se nemohla zbavit zase toho vlezlého pocitu, že jde někdo neustále za námi, nechtěla jsem Alex strašit, stačila jsem už já, tak jsem se raději ani neotáčela a nic neříkala, ale ta úzkost z toho byla čím dál tím větší…

 

…a bude hůř, jenže o tom ani jedna z dívek neví, bohužel některá se dozví…protože démon skrytý ve stínech se přestává ovládat a ony jsou pro něj snadnou kořistí nebo ne?

 


<< SHRNUTÍ >>

 


 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stín noci 2:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!