Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Stará láska nehrdzavie - 27. kapitola


Stará láska nehrdzavie - 27. kapitolaBella sa dozvie pravdu, ktorú nečakala, no na jej rozhodnutí to nič nezmení. Bez utrpenia sa to však nezaobíde.

27. kapitola

 

Bella

Zima sa pomaly zahrýzala do môjho meravého tela a ja som ani nevnímala, že som vďaka dažďu premočená na kosť. Po lícach mi stekali slzy a márne som sa snažila zastaviť tú bolesť vo vnútri. Netušila som, ako dlho stojím na jednom mieste, takže keď som začula kroky, ktoré bezpochyby mierili ku mne, preľakla som sa.

S bláznivou myšlienkou, že sa Jake rozhodol pre návrat, som sa za nimi otočila. No kvôli hmle, čo sa plazila od zálivu, som nevidela nič, iba nepreniknuteľnú tmu. Spomenula som si na nočné mory, ktoré ma po niekoľko mesiacov budili zo sna. Začala som sa triasť ako osika. Keď však na tú postavu dopadol lúč mesiaca, zistila som, že tajomné kroky patria Leah. Z vlasov jej kvapkala voda a tvárila sa priam nepriateľsky.

„Slečinka z mesta prišla navštíviť verného psíka do rezervácie?" spýtala sa jedovato a podišla ku mne tak blízko, až sa naše nosy skoro dotýkali.

„S tebou sa ja vôbec nemusím baviť!" odvrkla som a zaškrípala zubami. Nechcela som byť odporná, ale z vývoja udalostí som bola taká nešťastná, že som sa nedokázala správať inak. A už vôbec nie k Leah, ktorá  mi vždy dávala najavo svoje opovrhnutie.

V hlave mi stále rezonovalo Jakeove zbohom, takže som ledva vládala zadržiavať prúd sĺz a na výmenu názorov s Leah mi už nezostávalo síl. Až teraz som si uvedomila, ako sa od vypätia celá trasiem. Myslela som, že ma Leah po tej štipľavej poznámke oblúkom odíde. Tak to napokon robila vždy, keď som prišla do rezervácie a náhodou sme na seba narazili. No teraz nie. Iba tam stála s rukami prekríženými na hrudi a pohľadom skenovala nejaký objekt tesne vedľa mňa. Povedala som si, že najlepšie bude nechať ju tam tak, ako je a ísť domov. Problém však bol, že ani jedna sme sa nedokázali pohnúť z miesta. Ten tmavý fľak v mojom mozgu, aka moje svedomie, ma nútil, aby som prehovorila. Moje pery však ostali stisnuté, zuby zaťaté a ja som sa začala cítiť skutočne nepríjemne.

„Fajn," začala prvá Leah. „Vidím, že sa nemáš k činu a ja nemám čas, ani chuť, sa tu s tebou do aleluja vybavovať."

Krátko sa nadýchla a zabodla do mňa prst. „Vráť sa pekne krásne ku svojej dokonalej pijavičej rodinke a Jacoba viac neťahaj za nos. Nedokážeš si predstaviť, ako kvôli tvojim náladičkám a správaniu trpí!" štekla na mňa.

Pohŕdavo som si odfrkla. „Čo ty o tom vieš?"

„Viac, ako by som chcela, ver mi," konštatovala s náznakom smútku v hlase. Zhlboka sa nadýchla a vyhľadala môj pohľad. „Preto ti musím naznačiť, že väčšieho hlupáka, než si ty, som v živote nestretla! Čo by som ja dala za tvoje možnosti výberu!"

„Je zaujímavé, ako ste všetci presvedčení, že o mojom živote a pocitoch viete viac, než ja sama!" odpovedala som podráždene.

„A nie je to tak?" vrátila mi a uškrnula sa.

Vzala mi vietor z plachiet, nedokázala som sa s ňou hádať. Došlo mi to. Ona a Sam. Sam a Emily...

„Tak vidíš," skonštatovala sucho a vztýčenú ruku nechala klesnúť pozdĺž tela. „Neakceptovala si pripútanie, ktoré ťa s ním viaže a iba si sa s ním zahrávala. Využívala si ho. Nedokážeš si ani len predstaviť, čo to s pripútaným vlkolakom robí. Vráť sa teda pekne odkiaľ si prišla a nechaj ho na pokoji. Už nás všetkých nechaj na pokoji!" odvrkla a otočila sa mi chrbtom. Jej posledné slová zneli ako výkrik, no ja som ich akoby nepočula. Leah zmizla v húštine a ja som ostala stáť na mieste, ako keby do mňa udrel hrom.

On... Jake ... sa pripútal? Do mňa? Ale kedy? Akoto, že som nikdy nič nespozorovala? Veď niečo také by mi nemohlo ujsť len tak bez povšimnutia! No nie?!

Bolelo to, tak strašne to bolelo. Už len pomyslenie na to, aké trápenie som mu musela mojim chovaním spôsobovať. Začali sa mi vracať útržky spomienok.

Hneď naše prvé stretnutie, po mojom presťahovaní sa do Forks, bolo iné. Jeho správanie, keď si uvedomil, že ja som tá Bella z detstva. Všetky jeho kradmé pohľady, čo nasledovali a z ktorých sa mi podlamovali kolená. Náhodné dotyky, čo ma vždy vykoľajili a spôsobovali, že mi na lícach zahorela červeň a rozbúchalo sa mi srdce. Všetky jednotlivé detaily mi teraz zapadli do podivnej skladačky a veci, ktoré boli predtým akoby vytrhnuté z konceptu, dávali zmysel.

Po prvých splašených myšlienkach ma napadlo, že si zo mňa Leah škaredo vystrelila. Bola by to dokonalá pomsta niekomu, koho neznáša. Mala som sto chutí vykričať jej meno a zavolať ju naspäť, aby...

Aby čo, Bella?! Aby ho pozdravovala? Aby mu odkázala, ako ti  je to všetko ľúto? Že ho miluješ, ale nemôžeš s ním byť? Že si odmietla pripútanie o ktorom si ani nevedela?

Slzy sa valili a valili, nechceli prestať.

Zrútila som sa na kolená a päsťami začala búšiť o premočenú zem.

„Jake, prečo?! Prečo si mi o tom nepovedal?" vzlykla som. Nikto sa samozrejme neozýval. Iba moje svedomie, ktoré ma neustále hrýzlo, mi nútilo odpoveď, ktorú som nechcela počuť. Vedela som, na koho zvaliť všetku vinu. Za celé Jakeove, aj moje utrpenie, som mohla ja sama.

Slzy sa miešali so stopami, ktoré na mojej tvári zanechával dážď a trvalo nekonečne dlho, než som bola schopná zdvihnúť sa zo zeme. Napredovala som ako mátoha, až som sa nejakým zázrakom dostala k miestu, kde som predtým nechala nákladiačik. Pred prietržou mračien som sa schovala v kabíne a naštartovala.

Vo Forks ma vítal prázdny tmavý dom a to mi v pokoji na duši rozhodne nepridalo. Bez toho aby som šťukla vypínačom, som vystúpila po tmavom schodisku až nahor a zavrela sa v kúpeľni. Zhodila som zo seba všetky premočené veci a vaňu napustila horúcou vodou. Nič som nedbala na to, že by ma mohla obariť a celá sa až po špičku nosa ponorila pod hladinu. Naivne som si predstavovala, že tento kúpeľ odplaví všetko zlé. Aj moje svedomie a živé spomienky na jeho vyznania a láskanie. Nervózne som sa pomrvila a na dlážku tak vyčľapla trochu vody z vane. Stále som ich cítila. Všetky tie dotyky, jeho pery a bozky.

Keďže som už vedela o pripútaní, mala by som cítiť úľavu,. Mala by som si prestať vyčítať, že som Jacobovi podľahla a Edwarda defakto podviedla. Už sa mi nechcelo premýšľať, túžila som, aby všetko skončilo...

Musela som zaspať. Prebralo ma klopanie, ktoré sa ozývalo od okna v mojej izbe. Vyliezla som z vane, omotala okolo seba osušku a pobrala sa za tým zvukom. Bol to Edward. Okenný rám som vytlačila nahor a vpustila ho dnu. Keď preliezol parapet a doširoka roztvoril svoju kamennú náruč, bez váhania som mu do nej skočila. Keď ma objal, ešte viac som sa roztriasla. No napriek jeho ľadovej pokožke a tvrdým ramenám, som sa začala roztápať, až napätie celkom povolilo. Akoby všetku tú bolesť z dnešného večera zatienila jeho prítomnosť. Stále som síce cítila výčitky voči tomu, ako neférovo som sa k obidvom zachovala. No práve teraz, v Edwardovej prítomnosti, sa to ľahšie znášalo. Akoby snímal z mojich pliec časť viny.

Zabuchol okno a odviedol ma k posteli. Odhrnul prikrývku a ja som si, stále odetá iba do osušky, bez reptania ľahla. Starostlivo ma pozakrýval, potom sa položil vedľa mňa a objal ma. Bola som mu vďačná, že sa na nič nepýta. Povedala som si, že je to prinajmenšom čudné, veď musel zo mňa Jacoba cítiť na sto honov.

Zrazu mi došlo, že už to potrvá iba pár týždňov a ja sa stanem jeho ženou. Všetko sa tým od základu zmení.

Zababušená do periny a opretá o Edwardovu hruď, som nechala myšlienky voľne plynúť. Až ma všetko to vypätie ukolísalo a ja som zaspala.

 

Edward

Od chvíle, ako ju Alice stratila z radaru, som bol ako zmyslov zbavený. Nič som nedal na naliehanie rodiny a vydal sa naspäť za Bellou. Celú cestou som sa hnal priamo šialeným tempom. Nestrašila ma ani tak predstava, že na ňu útočí Tanya, ako to, že je s tým psom. Bol som si istý, žesa ešte nevzdal a ja blázon som dopustil, aby mu zostala vydaná na milosť. Darmo som si dookola pripomínal, že by mi malo ísť predovšetkým o jej bezpečie, no problém bol v tom, že zúrivosť z mojej hlavy vytlačila všetko racionálne. Koniec koncov, ako Bellin snúbenec som na to mal plné právo. Neustále som si opakoval, že sa musím ovládať a nesmiem nechať zlosť, aby presiahla únosnú mieru.

Radšej som sa sústredil na beh. A aj keď som do neho vložil priam nad upírske úsilie, zdalo sa mi, že napredujem len veľmi pomaly. Ostávalo mi prekonať, ešte niekoľko desiatok míľ.

Keď som sa konečne ocitol na známych chodníčkoch forkských lesov, lialo ako z krhly a panovala hlboká noc. Modlil som sa aby bola doma, inak by som zrejme musel porušiť zmluvu a prekročiť  hranice La Push. V jeden moment by som dokonca mohol prisahať, že moje mŕtve srdce bije na poplach. Nastražil som uši na maximum a priblížil sa k jej domu. Nikde sa nesvietilo a ani som nezaregistroval žiadny náznak toho, že sa v budove niekto nachádza. Jed vo mne sa začal doslova variť, ale vtom som začul tie zvuky.

Z kúpeľne na poschodí sa ozývalo čľapkanie vody, zároveň s tlkotom jej srdca a nesmierne sa mi uľavilo. Celý naradostený som vyskočil som na parapetnú dosku a rozhodol sa počkať, kým vylezie z vane. Zdalo sa mi, že tam sedím celú večnosť a ja som aj napriek predsavzatiu nemal trpezlivosti na rozdávanie. Priložil som teda ukazovák na chladnú sklenú tabuľu a zaklopal. Dúfal som, že ma začuje. 

Hodnú chvíľu sa nič nedialo a ja som sa musel ovládať, aby som to okno nerozbil. Po čase, ktorý mi prichodil ako večnosť, sa otvorili dvere a do izby vošla ona. Bola zahalená len do osušky a mne sa okamžite hlavou prehnali tie najdivokejšie predstavy. Povedal som si, že ak zvládnem toto, udelím si zvláštnu cenu za sebaovládanie.

Pozrelo sa smerom ku mne a hneď ma zaregistrovala. Na tvári sa jej rozlial unavený polo úsmev. Potom podišla k oknu a otvorila ho. Neváhal som ani sekundu a skočil dovnútra. Pach toho psa, ktorý sa rozliezal po miniatúrnej miestnosti, ma vytáčal. No Bella vyzerala tak vyčerpane a nešťastne, že som si odrazu pripadala ako hlupák. Zatúžil som si ju privinúť k sebe. Roztvoril som náruč a ona mi v nej bez váhania pristála.

Vláčna ako handrová bábika sa nechala odviesť k posteli, kde som jej odhrnul prikrývku. Žmurknutím oka som potlačil silnú túžbu vkliesniť sa medzi jej stehná  a milovať sa s ňou až do rána. Môj šiesty zmysel ma varoval, že takéto počínanie by sa nestretlo s porozumením. Miesto toho som ju len starostlivo pozakrýval a potom si ľahol vedľa nej. Po chvíli sa jej dych upokojil a ona zaspala.

Celú noc volala zo sna jeho meno a ja som sa tým pádom dostal až na samú hranicu sebaovládania. Došlo mi však, že keby som práve v ten moment nechal zvíťaziť moju temnú stránku, vyhral by on a ja by som bol porazený.

Ležal som pri nej v tesnom objatí, až kým sa nevrátil jej otec. Celé tie hodiny ma blažila myšlienka, že už to nebude trvať dlho a Bella bude len a len moja.

Ale zároveň som si prisahal, že raz a bolo mi jedno, ako dlho to bude trvať, si ten zablšený indián odnesie všetko aj s úrokmi.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stará láska nehrdzavie - 27. kapitola:

 1
11.12.2019 [20:12]

EmpressEdík sa tu chová podľa hesla "Podľa seba súdim teba". Emoticon Emoticon

11.12.2019 [18:36]

BreeTannerEdward se chová, jako by za to Jake mohl. Přitom je on ten parchant... Emoticon

02.12.2013 [20:05]

EmpressZlato, díky. Emoticon Emoticon Na kapče sa pracuje, snáď do zajtra by mohla byť na svete Emoticon Emoticon

01.12.2013 [13:24]

maryblackBella je koza! A Edouš je takovej šmejd, že to není možný. Jsem zvědavá co bude dál, tak mě nenapínej a šup sem s další kapitolou. Jinak mě klepne. Tak hybaj hačkat na pedela piš! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.11.2013 [18:33]

EmpressNess, díky Emoticon

1. Ness
18.11.2013 [2:36]

Super, Emoticon Emoticon až na toho Edwarda Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!