Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Stará Láska 4. kapitola

bigday-ukázka


Stará Láska 4. kapitolaAhoj, přidávám další kapitolu. V téhle kapitole bude skoro normální den Cullenů a Belly. Alice bude mít zvláštní vize. Doufám, že se vám bude aspoň maličko líbit. Nicol97.

V minulé kapitole...

Aro mi vše vysvětlil. Zjistila jsem, kde se nacházím a různá pravidla upírů. Po nějakém čase jsem zjistila, že se mohu proměnit na člověka, ale je to dost bolestné. Aro mě přidal do jeho gardy. Chodila jsem na různé úkoly, občas to byla zábava, ale protivilo se mi zabíjet. Jako novorozená jsem mohla chodit mezi lidi, protože jsem měla skvělé sebeovládání. Moje potrava byla samozřejmě lidská krev. Párkrát jsem přemýšlela, jestli Edward ještě žije, ale myslím, že zemřel na španělskou chřipku. Tak moc se mi po něm stýská, ale nemohu ho jít hledat, protože teď patřím mezi poklady Ara. Teď jsem Emily Lewis Volturi.

Stará Láska

4. kapitola

Rok 2010

Pohled Edwarda

Dnes je další nudný den ve škole. Zase musím přetrpět myšlenky všech lidí ve škole. Ještě štěstí, že mám u sebe Bellu, mého anděla. To ona mě znovu postavila na nohy, a už nejsem sám smutný. Teď jsem šťastný.
Právě teď jedu v autě do školy. Dojel jsem na parkoviště a vystoupil s auta. Moje Bella tady ještě nebyla. Doufám, že ještě přijede, protože za chvíli bude zvonit.
Chvilku jsem čekal s mojí rodinou, a už z dálky byl slyšet zvuk náklaďáčku Belly. Na parkoviště přijel starý náklaďáček Chevy. Zastavil a já se k němu pomalu vydal.

Pohled Belly

Dnes jsem se probrala docela pozdě. Rychle jsem vyskočila na nohy, ale nepočítala jsem tak nějak s dekou a zamotaly se mi tam nohy a já upadla na zem. Au… sakra, další modřina. Sebrala jsem se ze země a šla do koupelny, tam jsem udělala hygienu. Tak v koupelně jsem hotová, tak teď něco na sebe. Hm… ve skříni toho moc není. 
Po dlouhém rozmýšlení jsem si vybrala modrý rolák a na to hnědou mikinu. Potom jsem si vzala úzké rifle. Nakonec doplňky, těch moc není, ale na hlavu se mi hodila černá čelenka. Tak to je vše. Už bych měla vyjet, je pozdě. Rychle jsem seběhla schody (a u toho několikrát spadla). Konečně jsem se dostala do kuchyně, tam už byla připravená miska s lupínky. Rychle jsem to snědla a vyjela ke škole.
Dorazila jsem ke škole na parkoviště. Zaparkovala jsem vedle Taylora. Moje kamarádka Angela čekala u dveří školy. Vystoupila jsem z auta. Najednou se vedle mě ozvalo:
„Ahoj, lásko.“ Hrozně mě to vylekalo. Ale tenhle hlas bych poznala kdekoliv.
„Ahoj, Edwarde,“ řekla jsem a otočila se na něho. Byl prostě k sežrání. Pomalu se ke mně naklonil a políbil mě opatrně na ústa. Občas mě vážně štve, že se hned odtáhne. 
„Bello, asi bychom měli jít, dneska si přijela docela pozdě.“
„Ano, já dneska zaspala.“ Nechala jsem si vlasy spadnout do obličeje kvůli červenání. Proč já se musím červenat kvůli blbostem?
Do třídy jsme přišli mezi posledními. Rychle jsme si sedli a čekali na učitele. Učitel přišel a tím zahájil i dnešní nudnou hodinu.

Pohled Alice

Už zase! Ty vize mě jednou zničí. Vůbec to nechápu, pořád tam je Edward a nějaká osoba, ale tu nevidím. Ale vím jedno: Volturiovi sem přijdou. Ještě nevím, kdy a kde se ukážou. Asi bych to měla říct Edwardovi.
Z mých myšlenek mě probudil zvonek na oběd. Rychle jsem si sbalila věci a šla.
Když jsem se prodírala mezi studenty, tak do oka mi spadl Edward a Bella, jak jdou na oběd. Rychle jsem na Edwarda v myšlenkách začala volat, aby zastavil a Bellu poslal na oběd s Rose a ostatními. Edward to udělal a já konečně si s ním můžu promluvit.
„Edwarde, měla jsem vizi,“ rychle jsem na něj vychrlila.
„A co tam je, Alice?“ Edward vypadal neklidně. No… já taky nebyla zrovna klidná.
„Viděla jsem Volturiovi, ale neviděla jsem, kdy přijdou, a kde se s nimi potkáme,“ vysvětlila jsem mu, co jsem viděla.
„Myslíš, že jdou po Belle?“ zeptal se mě.
„No… po čem jiném by šli?“
„To vážně nevím, ale Belle to zatím říkat nebudeme!“ přikázal mi a už odcházel do jídelny.

Pohled Edwarda

Copak nás nemohou nechat na pokoji? Proč mi chtějí vzít mojí druhou lásku? Copak nemůžu žít? Nebo nežít? Musím ji ochránit. Ale Belle teď nic říkat nebudeme. To by ještě dopadlo. Bella je hrozně tvrdohlavá. Ale asi proto ji tak hrozně miluji. Nemiluji ji jako Emily. Sakra! Měl bych na ni přestat myslet, nebo mě to jednou zabije. Už je mrtvá 92 let. Ale teď je Bella, kterou miluji, to ona mi vlila do života znovu lásku.

Došel jsem do jídelny a sednul si k našemu stolu. Bella se na mě hned otočila a já věděl, že se mě bude vyptávat.
„Edwarde, co Alice viděla?“ zeptala se mě. Musím vymyslet nějakou výmluvu.
„Říkala mi, že měla vizi, že pojedeme na velký lov,“ plácnul jsem první, co mě napadlo. Vypadá to, že Bella mi na to skočila. Protože se otočila, a už nic neřešila. Začal jsem poslouchat myšlenky rodiny.

Emmett: ,Postavíme si raketu z tohohle ubrousku!‘ Uf! Jak pětileté dítě.

Rosalie: ,Zase jenom Bella. Už mě štve! Samá Bella, Bella, Bella!‘ Na Rose jsem potichu zavrčel, aby to Bella neslyšela. ,Sakra! Zase se mi hrabe v hlavě! Hm… ať si klidně poslouchá. Bella, Bella, Bella! Vrr, nenávidím ji!‘ Od ní jsem radši hned odešel.

Jasper: ,Ta dívka támhle vzadu ale hezky voní a ta její tepna. Hm… že bych si dal, jenom malilinko ochutnal? A jéje, Edward na mě kouká, takže slyšel moje myšlenky. Dělej jakoby nic. Já nedělám nic.‘ Jaspera si budu více hlídat.

Alice kouká do budoucnosti.

Vidím sebe, jak stojím na nějaké louce a přede mnou je nějaká osoba, ale nejde vůbec rozeznat, kdo to je. Je tam jenom černý flek. Potom se ta osoba nakloní a něco mi zašeptá do ucha a zmizí. To je konec vize.

,Páni, teď jsem zašla hodně daleko. Předtím jsem to vůbec neviděla.‘ Od Alice jsem také šel a začal jsem se rozebírat svými myšlenkami.

 

 


 

Omlouvám se za chyby.

 


 

3. kapitola oOo Shrnutí oOo 5. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stará Láska 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!