Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sprejařka - Prolog + 1. kapitola

2


Sprejařka - Prolog + 1. kapitolaJe tu nová povídka, kterou píšeme spolu s KiQaCULLEN, která se snad bude líbit. Bella je v hip hopové partě a spolu sprejují různá místa. Jednou ji chytnou policajti a Renée si ji má vyzvednout. Renée se už naštve a pošle ji k Charliemu do Forks, ale i tam si nedá říct, teda do té doby, než ji začne mít pod dozorem Edward - mladý policista na zaškolení. Dá se Bell konečně dohromady? Díl je rozdělen do Prologu a 1. kapitoly. Prolog jsem psala já a je v češtině a 1. kapitolu psala KiQa, a tak to bude slovensky... Snad se to bude líbit. Přejeme příjemné počtení.

Prolog


Utíkala jsem ulicí a za mnou se ozýval hluk sirén. Zastavila jsem se jako správný vůdce bych se tomu měla postavit.
„Utíkejte. Já je nějak zastavím!“ křikla jsem na Timmyho s Gabby. Ostatní už se rozprchli. Chvíli se na mě dívali, ale když uviděli odhodlání v mých očích, tak se rozběhli dál. Stála jsem na místě a čekala, až přijedou policisté. Nemusela jsem čekat dlouho. Objevili se skoro hned.
„Teď vám to natřu!“ pomyslela jsem si škodolibě. K mému překvapení z auta vystoupil jen jeden policista.
„Teď půjdeš se mnou, holčičko!“ řekl panovačným hlasem. Pozorně jsem si ho prohlédla. Pistoli neměl, tak jsem mohla zaútočit. Byl naivní, když si myslel, že by mě porazil bez ní. Natáhl se po mně, ale já uhnula a vrazila mu pěstí do nosu. Z nosu se okamžitě spustila krev. Policista se chytil za nos a zaskučel. Jen jsem se zahyhňala a čekala, co bude dál. Čekala jsem od něho víc, no, je to prostě ubohý slaboch nebo nováček, který nemá žádné zkušenosti uvažovala jsem.
Myslel si, že nedávám pozor a rozpřáhl se, aby mě uhodil. Mrštně jsem uhnula a jeho ruka zasáhla zeď.
„Auu,“ sykl. To na mé tváři vykouzlilo úsměv. Už nezaútočil. Myslela jsem, že to vzdal, ale on zvedl vysílačku a zavolal posilu. To jsem bohužel nevěděla, jinak bych utekla. Do tří minut přijelo policejní auto a zatarasilo jediné místo úniku. Věděla jsem, že je to konec. Chytnout mě pro ně už nebyl žádný problém. Otočila jsem se na policistu, který přijel jako první. Ten se na mě jen vesele šklebil. Zmetek, nezvládnul to sám, tak si musel zavolat posilu. Oplatila jsem mu jeho šklebení a pokračovala za policisty. Myslím, že pokoušet se utéct, by mi asi nepomohlo. Spíš by to zhoršilo můj trest. Navíc už vidím, jak bude máma vyvádět. To bude samé:

„Tvůj otec je policista, měla bys si z něho udělat příklad!“ Nebo také:

„Jak ty můžeš být moje dcera, tohle bych já nikdy neudělala a tvůj otec určitě ne!“ Tahle slova jsem slýchávala velice často. Vždycky jsem to nějak přetrpěla a čekala než skončí ten její monolog. Bylo celkem směšné, jak se mě snažila změnit.
Nasedla jsem do policejního auta a na rukou mě tlačila pouta. Vedle mě si nalevo sedl jeden svalovec a zprava zase nějaká žena, která měla hrozně přísný obličej. Zašklebila jsem se. Tu určitě nikdo nechce, kdo by také žil s takovou ježibabou? Já teda určitě ne, ani za milion. Nikdy si nevezmu žádného policistu. No, spíš nikdy si nevezmu žádného chlapa, jsou to totiž hrozný prasata a já nechci skončit sama s dítětem. Moje matka utekla od mého otce, protože si myslela, že jí bude bez něho lépe, ale to jí moc nevyšlo, protože si žádného jiného chlapa nenašla. Bodejť by také jo, když neumí vařit. U nás vařím já, a když žila s Charliem, tak vařil on.
Auto se pomalu rozjelo a já sledovala ubíhající krajinu.

 


1. kapitola

 


Sedela som v cele predbežného zadržania a čakala kým Renée dorazí. Uf, to zase bude... pomyslela som si. Bude to zase samé poučovanie, vyhrážanie a blá, blá, blá. Aj tak mi je absolútne jedno, čo mi hovorí. Ako sa hovorí, jedným uchom dnu a druhým von. U mňa to platí dvojnásobne. Prečo by som ju vlastne mala poslúchať? Viac sa zaujíma o to, čo má na sebe než o mňa, ale mne je to jedno.

Bola som až taká zamyslená, že som si nevšimla, že ten idiot, čo ma sem doviedol, stál pri mojej cele.
„Tak, slečinka, vstávať," prehovoril ku mne, akoby som mala desať rokov, ale to si debil zabudol pripočítať sedem. Pomaly som sa postavila a išla k dverám. Jemu trvalo asi dve minúty, kým otvoril tie prekliate dvere. Okamžite som vyšla von a chcela ísť preč, no to by ma ten idiot, čo si hovorí policajt, nemal zastaviť.
„Kamže, kamže?" Mala som chuť mu vraziť ešte jednu. Chytil ma za rukáv a ťahal von. Tam ma na lavičke čakala Renée a nemala vôbec prijateľný výraz.
„Dúfam, že ste pochopili to, čo vám povedal môj kolega..." povedal a otočil sa na odchod. Som veľmi zvedavá, čo také jej povedali.
„Okamžite padaj do auta!" rozkázala mi. Ja som sa jej bez váhania otočila chrbtom a kráčala k jej autu, čo - podľa mňa - je kus šrotu a nie auto. Za sebou som len počula, ako si niečo mrmle pod nos. Prišla som až k „autu" a nastúpila som. Renée ho obišla a sadla si na miesto šoféra. Celá cesta domov bola tichá, až to bolo trápne. Keď sme parkovali pred domom, ani som sa neobťažovala niečo povedať a vystúpila som. Moja „milovaná" mamička ešte zostala vonku a niečo robila. Vonkoncom na nezaujímalo čo. Vošla som do domu a išla do obývačky. Tam som si ľahla na sedačku a pustila si telku. Začala som prepínať programy, no v tom mi niekto vytrhol ovládač z ruky. Jediný, kto to mohol byť, bola Renée. Vypla telku a ovládač hodila na kreslo. Okamžite som sa posadila a pozrela na ňu.
„Čo robíš? opýtala som sa.
„Teraz ma budeš počúvať, mladá dáma!" zakričala na mňa.
„Jasné," povedala som pokojne.
„Toto, čo si urobila sa stalo poslednýkrát... Rozumieš?" opýtala sa a ja som podľa jej hlasu zistila, že je riadne nabrúsená.
„Neviem o čom to hovoríš."
„Takže slečinka nevie. Ja ti pomôžem rozpamätať sa! Máš dva mesiace zaracha. Hneď ako prídeš zo školy, budeš sa pekne učiť!" kričala na mňa ako zmyslov zbavená.
„Môžeš snívať," povedala som potichu, no ona to počula.
„Nie, to ty môžeš snívať. Nechápem, kde som urobila chybu..." sťažovala si, ale ja by som jej určite povedala, kde ju urobila.
„Ja by som vedela."
„Už mám toho dosť, Isabella Maria Swanová... Môžeš si začať baliť veci, sťahuješ sa k Charliemu do Forks..."

 

_______________________________________________________________

Snad se vám to líbilo a necháte nějaké komenty! :)




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sprejařka - Prolog + 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!