Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sprejařka - 7. kapitola

EclipsePoster


Sprejařka - 7. kapitolaJsem tu s 7. kapitolou Sprejařky, tentokrát psanou pouze mnou. Bude v ní spousta nových událostí, které nám hodně ovlivní rozvoj příběhu… Doufám, že se vám dílek bude líbit, a zanecháte co nejvíce komentářů. LoWEe

 

Chvíli jsem stála jako sloup a pak mu z neznámého důvodu začala polibek oplácet. Nikdy jsem nic podobného necítila. Takovou dravost, vášeň, touhu… Začal mě líbat s ještě větší dravostí. Rychle jsme ze sebe strhali oblečení. Nemysleli jsme na nic jiného než na přítomnost. Nazí jsme se zájemně mazlili. Najednou do mě prudce vnikl. Ani jeden z nás neřekl ani slovo. Věděla jsem, že toho budu později litovat – ostatně, kdo by si první milování představoval v lese u keříčku? Milování bylo divoké a dravé – jako u zvířat. Oba jsme pouze uspokojili svoji touhu.

„Rád bych řekl, že mě to mrzí, ale to bych lhal,“ řekl a začal se oblékat do potrhaných kusů oblečení. Jen jsem kývla a také se oblékla. Ani jeden z nás to nechtěl více rozebírat.


Nastražila jsem uši a zaposlouchala se do zvuků lesa. Konečně jsem uslyšela to, co jsem hledala. Hukot vody. Rozeběhla jsem se svojí nově získanou rychlostí a skočila do krásného jezírka. Potopila jsem se na dno. Chtěla jsem ze sebe smýt jeho pach. Nemusí všichni vědět, co se tu událo.


Najednou jsem ucítila něco nádherného. Neměla jsem tušení, co to bylo. Rozeběhla jsem se po té vůni a konečně našla zdroj té nádherné vůně. Byla to malá roztomilá holčička. Mohla být čtyři roky stará, možná ani to ne. Měla krásné zlatavě mahagonové vlnité vlásky dlouhé asi po ramena. Kulatý obličejík zdobil malý nos jako bambulka, velké šedozelené oči orámované dlouhými černými řasami a srdcovitá plná růžovoučká ústa. Byla roztomilá. Otrhané šaty na ní visely a z nohy jí tekl potůček krve. Věděla jsem, že jí musím pomoci hned, jak jsem spatřila slzičku tekoucí po její tváři. Pomalu jsem k ní přistoupila a natáhla k ní ruku.


„Copak je maličká? Ztratila ses?“ zeptala jsem se opatrně. Neměla jsem tušení, co se jí stalo.


„Tam, tam…“ šeptala panicky mezi vzlyky holčička. Otočila jsem se. Za mnou stál nějaký muž a oči mu žhnuly karmínovou barvou, barvou krve. Na svém oblečení měl stopy krve. Musel vysát někoho z dívčiných příbuzných.


„Ale, ale… Přišla další svačinka. Nemám pravdu? Takže místo jednoho dezertu mám hned dva… Jak lákavé!“ řekl úlisným hlasem.
„Jak se jmenuješ, upíre?“ zeptala jsem se. Muž se zpočátku zatvářil překvapeně, ale pak se mu do očí vrátil chtíč. Chtíč po krvi.
„James. Máš nějaké poslední přání, děvče?“ zeptal se mě.
„Jo. Aby tohle byla tvoje poslední noc a abys umřel bolestivě,“ šeptla jsem a vrhla se na něho. Chvíli jsme se prali, ale nakonec jsem skončila na zemi s jeho rukou sevřenou kolem mého krku.


Najednou se ozval Edwardův výkřik. Skočil přímo k nám, popadl Jamese za vlasy a trhl s ním dozadu. Upír se na něho vrhl a začal boj. Edward ho popadl a držel mu ruce. Přistoupila jsem k nim, popadla Jamese za tváře a škubla. Po chvíli mi v rukou zůstala jeho hlava.
„Sbohem,“ špitla jsem. Edward roztrhal zbytek jeho těla. Já mezitím zapálila oheň. Společně jsme ho naházeli do ohně, přitom jsme úplně zapomněli, že máme společnost.


Na holčičku jsme si vzpomněli, až když se ozval potlačovaný vzlyk. Otočila jsem se k ní a natáhla ruku. Její drobná ručka se mě hned chytla. Vzala jsem ji do náruče a ona mě pevně objala.


„Už je dobře, zlatíčko…“ říkala jsem jí. Mezitím se k nám přiblížil Edward a chtěl ji pohladit. Ucukla. Bála se ho. Začala ještě víc panicky brečet.
„Pšt, maličká. Nemusíš se ho bát. On je hodný,“ šeptala jsem jí do ouška. Přestala brečet a opatrně se na Edwarda podívala.

„Vážně?“ zeptala se sladkým hláskem a s vykulenýma očima. Vypadala jako mrkací panenka.
„Ano,“ řekla jsem a políbila ji na čelíčko.
„Jak se jmenuješ?“ zeptala jsem se jí.
„Demetria. To znamená země,“ řekla hrdě. Pohladila jsem jí po vláskách a vydala se směrem k domu Cullenových. Na to, že jsem ho úplně zdevastovala, jsem si vzpomněla, až když jsem k němu došla. Z domu se ozval nevraživý výkřik a na mě se vrhla blonďatá střela. Holčička v mé náruči panicky vykřikla. Rosalie zprudka zastavila. Podívala se nejdřív na mě a pak na Demetrii. Pohledem se mě zeptalo, co se jí stalo. Ze vzpomínek Carlislea jsem si vzpomněla, že ona vždy toužila po dítěti, a její přání zůstalo nevyslyšeno.


„Nějaký upír ji přepadl v lese, zachránila jsem ji,“ špitla jsem tak, aby to ta malá beruška neslyšela. Chápavě kývla a po děvčátku hodila smutný pohled. Pomalu, lidským tempem, jsem se vydala k tomu obrovskému domu. Rose mi otevřela dveře. Zamířila jsem do obývacího pokoje a posadila malou na pomalovaný gauč. Byl na něm obrázek králíka. Demi, tak jsem si její jméno zkrátila, to rozesmálo. Už nebylo ani stopy po té malé ubrečené holčičky v lese, i když na to měla určitě právo. Ani já už nebyla stejná jako před hodinou. Událo se mezitím moc událostí, které by ovlivnily každého. Zachránila jsem tuhle malou holčičku a už předem vím, že se jí nedokážu vzdát. A navíc jsem se asi zamilovala do bronzových vlasů v rozčepýřeném účesu, zlatých očí a perfektního zadku. Při myšlence na to poslední jsem se uchechtla. Jo, asi se ze mě stává jedna z těch nemožných citlivek, jako jsou ve všech slaďácích… Sakra!

 




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sprejařka - 7. kapitola:

 1
27.09.2011 [14:38]

Ariana Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.09.2011 [23:40]

AfroditaAliceCullensuper, tak to jsem nečekala Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. BJaneVolturi
26.09.2011 [23:05]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.09.2011 [20:48]

NesiiTak konečne som si prečítali šiestu a siedmu kapitolu. Bolo to úžasné fakt.
Len by ma zaujímalo čo s Charliem.
A veľmi by sa mi páčilo keby Bella pokračovala vsprejovaní. Emoticon

To dievčatko... juj. Tešííím sa. Pokračujte te! Emoticon Emoticon Emoticon

26.09.2011 [19:57]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.09.2011 [19:43]

ssendySuper, těším se na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. martty555
26.09.2011 [19:39]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!