Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Splněná přání - kapitola 53.


Splněná přání - kapitola 53.Po dlouhé době dílek. Snad se bude líbit :)

 

Bella:

Ledové dlouhé prsty se mě nečekaně dotýkaly na mé ztuhlé šíji. Trochu jsem se polekala, ale následné doteky mě uklidnily. Nebo spíš vzrušovaly. Edward byl jemný a moc dobře věděl, jak moc se mi to líbí. Hladil mě po zádech a přitom se snažil opatrně mnout moje ramena. Pokoušel se nejspíš o masáž, ale byl tak opatrný a jemný, že se to spíš podobalo laskání.

Přestože bych uvítala trochu síly na ztuhlých místech, tohle bylo tak moc příjemné, že jsem nebyla schopná slova. Ruce mi padaly ke dnu vany a přestala jsem se soustředit na okolí. Vnímala jsem jen Edwardovy doteky a jeho tichý dech.

Přistihla jsem se při hlasitém výdechu. Prostupovalo mnou vzrušení a přestávala jsem se ovládat. Přitom stačilo pár něžných doteků. Už jsem to nemohla vydržet. Chtěla jsem ho mít u sebe a moct se ho dotknout.

„Prosím,“ žadonila jsem, když mě zrovna líbal na zátylku. Zamrazilo mě po celém těle, až jsem se zachvěla. Edward se mě přestal dotýkat. Zavřela jsem oči plná očekávání a snažila jsem se probrat z roztoužení.

Když jsem znovu otevřela oči. Edward už seděl vedle mě. Napuštěná voda byla vařící a na mé zkřehlé tělo to bylo jako pohlazení, ale když se mě pod vodou dotkla ledová pokožka, cítila jsem v sobě rozpolcené pocity. Byla jsem rozechvělá a přitom jsem toužila po dalších ledových dotecích.

Edwardovy silné paže si mě přitáhly k sobě blíž a já jsem se vůbec nebránila. I to vědomí, že kdybych chtěla, stejně bych se mu neubránila, mě nějak zvláštně vzrušovala. Připadala jsem si, že jsem divná. Ale mě to vědomí, že jsem s tak nebezpečným tvorem, zaplňovala adrenalinem. Ten se mi protínal s krví a já tak cítila větší touhu. Šílela jsem z toho.

Když mě zrovna líbal na šíji, neubránila jsem se a podívala jsem na sprchový kout, který stál hned vedle obrovské vany. Vzpomněla jsem si na to zvířecí milování. Bylo tak jiné. Ne lepší, ale jiné. Stejně dokonalé.

Edwardovy rty se plížily po mé čelisti vzhůru. Schválně mě líbal kolem rtů a já se mu snažila natočit tak aby mě poctil polibkem na ústa. Neudělal tak. Stále mě trápil a laskal mě něžně a opatrně. Toužila jsem po divokém hladovém polibku, a čím víc mi daroval těch něžných, tím víc jsem chtěla ty hrubší.

Chvěla jsem se po celém těle. Nebylo to zimou, bylo to nedočkavostí. Už jsem to nemohla vydržet. Nečekaně jsem se opřela do Edwardova těla a usadila jsem se mu do klína. Prsty jsem propletla do bronzových vlasů. Uvěznila jsem tak jeho tvář a okamžitě jsem ho nepříčetně políbila. Hladově jsem se otírala o jeho tvrdé ale přitom hebké rty. Chvilku mě nechal, ať si s ním pohrávám, ale po několika minutkách to už sám nemohl vydržet.

Přidržel si mě ve svém náručí a pootevřel svoje lačná ústa. Využila jsem té příležitosti a propletla jsem naše jazyky. Nečekaly na nic a hned se začínaly o sebe otírat. Párkrát jsem se neudržela a vydechla jsem Edwardovi do úst vzrušený vzdech.

Vždy když se tak stalo, pevněji mě k sobě přitiskl. Cítila jsem jeho vzrušení na hýždích. Přestože jsem byla tak moc vzrušená a toužila jsem po uspokojení touhy, trochu jsem se nadzvedla, abych se přímo nedotýkala jeho mužství. Chtěla jsem pokračovat v laskání jeho rtů. Nechtěla jsem nic uspěchat, když jsme na sebe měli ještě několik hodin.

Když jsem si ale všimla Edwardova snažení pevněji si mě k sobě přitisknout, rozhodla jsem se, že ho malinko potrápím. Odtrhla jsem se od jeho sladkých úst a posadila jsem se na druhý konec vany.

Stálo mě to obrovské úsilí. Natáhla jsem se pro houbu a mýdlo. Pečlivě jsem se mydlila a do Edwardovy tváře jsem se neodvážila ani podívat. Dělala jsem, jako že se nic neděje a taky nestalo.

„Ty ses rozhodla mě utrápit?“ zeptal se vzrušeným tichým hlasem, z kterého mi naskočila husí kůže.

„Není na co spěchat. Máme na sebe ještě pár hodin, nebo ne?“ zeptala jsem se.

„To máš pravdu. Ale rozhodně jsem měl jinou představu jak tu volnou chvilku strávit. Rozhodně jsem se od tebe nechtěl hnout ani na krok,“ řekl omamným hlasem a než jsem se nadála, seděl zase vedle mě. Při tom zbrklém pohybu mě ošplouchla vlna.

Z ruky mi vzal houbu a sám mi s ní přejížděl po pažích a ramenech. Všechno to bylo tak něžné a sladké. Dívala jsem se mu do očí a nevšímala jsem si ani fakt, že mi mydlil i pokožku na ňadrech. Jeho oči byly černé jako uhel. Přivádělo mě to k šílenství koukat do jeho nebezpečných očí plných touhy. Věděla jsem, že to dlouho nevydrží a za chvilku se mě zmocní.

Po tom co mě celou namydlil, mi také opatrně mýdlo opláchl. Pak už jsme se jen líbali. Jemně a skoro nevině. Byla jsem jím tak omámená, ani jsem si skoro nevšimla, že mě vyndal z vany a zabalil do obrovské osušky. Nechala jsem se hýčkat.

Potom co mě osušil, mě odnášel do ložnice, aniž bychom se přestali líbat. Položil mě na postel a opatrně ke mně přilehl. Bylo to tak zvláštní. Nic divokého. Jen jsme vedle sebe leželi a on mě hladil ve vlasech. Bylo mi tak krásně. Cítila jsem se v bezpečí.

Nemusela jsem si lámat hlavu Jacobem ani jeho pocity. Všechno bylo vyřešeno. Nemusela jsem se bát, že mě bude hledat rodina. Victorie se neukázala už několik měsíců, a kdyby se mělo něco dít, tak by se o tom Alice dozvěděla. Erik byl jen kamarád a nemusela jsem Edwardovi vůbec nic vysvětlovat. René pojede domů s Philem a všechno bude zase při starém.

Nemusela jsem se bát vůbec ničeho.

 

Ležela jsem na boku a tiše jsem rozjímala v náručí toho nejúžasnějšího muže na světě. Edward se ke mně pevně tiskl a objímal mě kolem pasu. Byla jsem příjemně unavená a přitom nabitá energií. Zvláštní to pocit. Stále jsem cítila po celém těle příjemné mrazení a šimrání. Místa kde se mě Edward dotýkal, mi skoro neznatelně vibrovala.

Ticho, které protínalo pouze hořící dříví v krbu, které krásně praskalo, mě pomalu ukládalo ke spánku. Neusnula jsem. Jen jsem odpočívala.

Po nějaké době. Mohli to být sekundy nebo minuty. Nejsem si jistá, asi jsem přeci jen na chvilku usnula, mě vyrušila z odpočinku ruka šmátralka. Edwardovy dlouhé prsty se pomalu přesouvaly z mého bříška výš k ňadrům. Jedno opatrně pohladil, a když zjistil, že na jeho dotyky nereaguju, přitiskl svoje rty na mojí prohlubeň klíční kosti.

Dále jsem dělala, že spím. Soustředila jsem se na svůj dech, aby zněl pořád klidně. Dalo mi to ale velkou práci, protože jeho doteky byly tak vzrušující.

Hladil něžně moje tělo a já cítila, že už to dlouho nevydržím. I tak jsem se snažila překonat svoji vůli. Pevně jsem semknula víčka k sobě a soustředila jsem se. Edwardovy rty trochu přitvrdily a slíbavaly mi cestičku na zádech. Zanechával ji mokrou a pak je lehce sfouknul. Zachvěla jsem se. Tohle se nedalo ignorovat. Znovu se ke mně pevně přitiskl a já cítila jeho další vlnu vzrušení. Znovu jsem se zachvěla, protože jsem věděla, co bude následovat.

Snažil se mě vzbudit, protože jeho touha nebyla pořád uspokojena. Natáhl se k mému ušnímu lalůčku a zbožně ho políbil. Pořád jsem se v mysli zadržovala, ale věděla jsem, že to dlouho nevydržím. Jeho pevná dlaň svírala něžně jedno moje ňadro a přitom mě líbal na šíji.

Zuby zavadil o krční tepnu a já skrz zaťaté zuby propustila výdech, který zněl až moc vzrušeně a podmanivě,

Jeho dlaň se trochu tvrději sevřela a já už to nevydržela. Prohnula jsem se v zádech a tak jsem zavadila o jeho klín. Jen letmý dotyk a ve mně zatřepotal každý sval, každá buňka.

„Věděl jsem, že nespíš,“ zašeptal mi do ouška zastřeným tichým hlasem plným vzrušení a já se nezmohla na žádnou reakci. Můj mozek určitě ne, ale moje tělo reagovalo až příliš.

„Tobě to nestačilo?“ zeptala jsem se, i když už jsem dávno věděla odpověď. Co jsem si to namlouvala, ani mně to nestačilo, ale byla jsem natolik unavená, že jsem si neodvážila svoje tělo přimět k pohybu. To ovšem Edward zvládal i za mě.

Prudce si mě otočil na záda. Jak se moje pokožka dotkla podložky, vypustila jsem přidušený vzdech. Jednu ruku jsem mu sama propletla do vlasů a jeho rty se okamžitě umístily na mém dekoltu.

Něžně mě líbal a oždiboval. Ruku měl položenou na mém bříšku a laskal ho motýlími doteky. Zavřela jsem oči a nechala jsem se jím unášet.

Po dalším krásném milování jsem už opravdu usnula. Bolel mě každý sval v těle, ale i tak jsem byla blaženě šťastná. Edward mě pečlivě přikryl a pak si mě k sobě přitáhl. Hlavu jsem měla položenou na jeho hrudi a než jsem usnula, hladila jsem jeho svalnatý hrudník, který byl pokryt mým potem.

„Lásko?“zašeptal mi něžný hlásek plný oddanosti do uší.

„Hmm,“ zaskučela jsem.

„Je mi to líto, ale budeš muset vstát,“ řekl Edward smutně. Odmítala jsem se zvednout. Zašátrala jsem dlaní kolem sebe a přitáhla jsem si Edwardův hrudník zpátky. Měl ale na sobě už košili.

„Ne nikam nejdeme. A ty se zase svleč,“ poručila jsem pořád se zavřenýma očima. Z jeho úst se ozvalo přidušené zasmání.

„ Copak nelíbí se ti ta košile?“

„Ne, nelíbí. Svlékni se a pojď si ke mně zase lehnout. Třeba se zmůžu na další,“ slibovala jsem, ale něco mi říkalo, že bych to splnit nedokázala. Moje dlaň opřená o pevnou hruď se pomalu sesunula níž a zastavila se na pásku kalhot. Nejen, že měl košili, ale měl už i kalhoty. To se mi už vůbec nelíbilo. Nesouhlasně jsem zamručela a otočila jsem se k němu zády.

„Bello, sama víš, že jsi k smrti unavená. Byl jsem sobecký, když jsem to dovolil. Snad mi to odpustíš,“ zašeptal smířlivě a přitom mě pohladil po zádech.

Nelíbilo se mi, co říkal. Nesouhlasně jsem se zvedla a chtěla jsem si s ním vyřídit, že mě podceňuje, ale jak jsem se zvedla na pažích tak se mi podlomily a já zase žuchla do peřin.

 

„Uvařil jsem ti kávu. Pojď, pomůžu ti,“ řekl přísně. Byla jsem jako hadrová panenka. Otočil mě na záda a pak mě pomalu posadil. Byla jsem zabalená do deky a jediné co jsem zvládla, bylo si ji přidržovat. Podal mi hrnek s horkou tekutinou a přikládal mi ji k ústům. Trochu jsem si usrkla.

Netuším, co to bylo, ale okamžitě mě to probralo. Otevřela jsem oči dokořán a hledala místo kam bych tekutinu vyplivla. Nakonec jsem víčka pevně sevřela a obsah úst spolkla.

„Blee,“ zakodrcala jsem zuby. „Co to je?“ zeptala jsem se zhnuseně a naznačila jsem Edwardovi, aby to odnesl. Neudělal tak. Jen to položil na noční stolek a dál seděl na kraji postele.

„Nechutná?“ zeptal se s lišáckým úsměvem.

„Ne!“ setřela jsem si hřbetem ruky pusu.

„Nevěděl jsem, jestli to bude dostatečně silné, tak jsem tam toho dal radši víc,“ vysvětlil.

„Kolik je hodin? Nebo spíš kolik nám ještě zbývá?“ zeptala jsem se a snažila jsem se vyklubat z obrovské postele.

„No, nějak jsme to přetáhli. Už jsi před půl hodinou měla být doma. Ale neboj, nic se nestane. Musíš se jen obléct a pak se doplazit do pokoje. Zvládneš to?“ měřil si mě pobaveným pohledem.

„Víš na co se těším?“ zeptala jsem se s plánem v očích.

„Povídej, hořím zvědavostí, lásko,“ řekl Edward a pousmál se svému vtipu, který mě vůbec vtipný nepřišel. Šla jsem tedy rovnou k věci.

„Až budu novorozená, tak tě nepustím z postele, dokud nebudeš totálně vyčerpaný,“ zamávala jsem mu prstem před očima a pomalu jsem vstala. Udělala jsem několik malých krůčků, ale něco pevného mě stáhlo zpátky. Edward mě položil do postele a něžně na mě nalehl.

 

„Ani nevíš, jak ta tvoje výhružka zní krásně. Ale myslím, že by ses mě jen tak nezbavila. Nemůžu se tě totiž nabažit,“ řekl krásným sexy hlasem.

„Možná, že to malinko urychlíme a za tři dny už si ze mě budeš moct udělat pokusného králíčka,“ zazubil se na mě a přitom mi ukázal krásné zuby, o kterých jsem ani na minutku nepochybovala, jak jsou ostré. Věděla jsem, že si ze mě utahuje, ale trochu mě vykolejilo, když na mě výhružně zavrčel a pak se vrhl na to maličkaté místečko na krku, které by stačilo jen malinko poranit, a už by mnou prostupoval jeho jed.

Už jsem očekávala ledový dotyk jeho zubů. Vůbec jsem se nebála a naopak jsem se těšila. Odevzdala jsem se mu a čekala jsem, co udělá. Co bude následovat.

 

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Splněná přání - kapitola 53.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!