Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Soumrak noci - 3.kapitola - Oslava

Bella - libanky


Soumrak noci - 3.kapitola - OslavaBella touží po Edwardovi, ale bojí se lásky k němu, která den ode dne sílí. Při posledním setkání od něj dostala slib, že se jí bude vyhýbat. Dodrží však Edward svoje slovo nebo nedokáže Belle odolat a poruší slib, který jí dal? Přichází Soumrak noci a s ním další kapitola...užijte si to.

Kapky deště ťukaly na okno mého pokoje a já se převalila na posteli. Někdo zaklepal na dveře. Na moment jsem si pomyslela, že by to mohl být Edward, ale zmýlila jsem se. Do pokoje vtrhla Alice a začala mě tahat z postele.

„Bello, musíme dnes vyrazit na nákupy! Tak dělej, pospěš si. Budu čekat dole."

Neochotně jsem se zvedla a zamířila přímo do koupelny. O pár minut později jsem stála u skříně a přemýšlela, co si mám vzít na sebe. Popravdě řečeno, neměla jsem chuť budit pozornost, ale veškeré šaty, kterými mi Alice zaplnila šatník, takové byly. Budily pozornost. Moje přemýšlení přerušila Alice, která nedočkavě vtrhla do pokoje.

„A ještě něco Bello, žádné džíny a tričko! Oblékni si nějaké pěkné šaty ode mě!“

A zmizla.

No paráda, tak to mi scházelo. Sáhla jsem do skříně a vytáhla fialkové šifónové šaty s jemnou podšívkou. Na ramínku byl u nich pověšen i kabátek ve stejné barvě a hedvábný šátek.

Oblékla jsem se a ze šperkovnice, jak jinak než od Alice, jsem si vybrala jemné šperky s brilianty a obula si černé vysoké střevíčky. Když jsem se prohlédla v zrcadle, zatajil se mi dech. Byla jsem tak krásná, andělsky krásná. Lehce jsem se pousmála a vyšla z pokoje.

Sotva jsem otevřela dveře a udělala krok vpřed, s někým jsem se srazila. Proti mně stál Edward a zkoumavě se na mě díval.

„Bello...“

„Dobré ráno, Edwarde.“ Snažila jsem se být zdvořilá, ale srdce mi prudce bušilo do prsou.

„Někam se chystáš?“ zeptal se. Usmála jsem se.

„Ale, Alice mě vytáhla na nákupy, tak jedeme do města.“ Taky se pousmál.

„Že mě to nenapadlo. Tak na sebe buďte opatrné.“

Věnoval mi ještě jeden intenzivní pohled a zmizel. Zůstala jsem kamenně stál u dveří svého pokoje. Jak je jenom možné, že vždycky v jeho přítomnosti tak ztuhnu a jsem jako omráčená? Zhluboka jsem se nadechla a sešla dolů po schodech.

V hale stála Alice a povídala si s Rosalii. Když mě zpozorovaly, Alice vykřikla.

„No Bello, vypadáš překrásně. Líbí se ti šaty?“ zeptala se.

„Díky Alice, jsou krásné." Hodila na mě šibalský úsměv, ale Rosalie si mě nepříjemně měřila.

„Ahoj Bello.“ Pozdravila.

Pozdrav jsem ji opětovala, ale to už mě Alice táhla do auta.

Celé odpoledne jsme strávily nakupováním. Prošly jsme snad všechny obchody ve městě a jako poslední jsme přišly k malému obchůdku s překrásnými večerními šaty. Podívala jsem se nedůvěřivě na Alice, ale než jsem se stačila zeptat, stály jsme vevnitř a prohlížely si všechny možné šaty. Prodavačka k nám přiběhla a nervózně se zeptala.

„Co byste si přály, dámy?“ Alice jí hned odpověděla.

„Chtěly by jsme večerní šaty, tady na Bellu. Něco výjimečného. Aby šaty doplnily její krásu." Prodavačka si mě změřila pohledem a pak odběhla. Nechápavě jsem se dívala na Alici a zeptala se.

„Můžeš mi říct, na co potřebuji další šaty, když jich mám plnou skříň? A k tomu ještě večerní?"

„Musíš mít šaty na dnešní večer.“ Podezíravě jsem se na ni podívala a ona se usmála.

„Edward má dnes narozeniny, tak bude malá oslava.“

„Aha...“ Vyhrkla jsem.

V tu chvíli prodavačka přinesla šaty tak krásné, až se mi zastavil dech. Byly z temně rudého saténu s hedvábnou vlečkou, hlubokým výstřihem a tenkými ramínky.

„Krása.“ Vydechla Alice.

"Vezmeme si je.“

 

 

O pár hodin později…

 

Stála jsem před zrcadlem a prohlížela se. Moje temně nalíčené oči zářily jako tisíce světýlek. Rudé rty vybízely k věčnému polibku. Vlasy jsem měla sčesané na jednu stranu, sepnuté sponou z černých perel, ze kterých jsem měla i šperky. Moji postavu dokonale vyrýsovaly šaty od Alice, ňadra se mi vzdouvala v hlubokém dekoltu a moje mramorová pokožka zářila. Nemohla jsem se poznat.

Moje upíří tvář byla dokonalá. Jako člověk jsem byla obyčejná, ale není pochyb, že přeměna ze mě udělala opravdu výjimečnou upírku. Někdo zaťukal.

„Dále.“ Odpověděla jsem.

Do pokoje vstoupila Alice. Měla smaragdově zelené šaty a střapaté vlasy jemně uhlazené. Ohromně jí to slušelo.

„Panebože Bello.“ Vydechla. Usmála jsem se.

„Jsi naprosto nádherná, úchvatná, prostě… dokonalá.“ Polkla.

„Děkuji, Alice.“ Znovu jsem se pousmála.

„Jsi připravená?“ zeptala se.

„Ano, můžeme jít.“

Vedla mě dolů po schodišti do obývacího pokoje, kde už všichni stáli připravení, v plné konverzaci. Zarazila jsem se, když jsem uviděla Edwarda. Byl překrásný, měl černý smoking a jeho nádherný úsměv prozářil celou místnost. Naše oči se setkaly, když jsem scházela dolů. Zatajil se mu dech. Všichni sledovali každý můj pohyb. Sešla jsem schody a na všechny se usmála.

„Dobrý večer.“ Carlisle ke mně přistoupil.

„Velmi ti to sluší, Bello.“

„Děkuji, Carlisle.“

Byl to krásný večer, vyšla jsem ven na zahradu, k malému jezírku, které bylo obklopeno překrásnými květinami. Na nebi zářilo miliony hvězd, které osvětlily celou zahradu. Stála jsem tam a vdechovala vůni noci.

Myslela jsem na Edwarda. Na to, jak šíleně ho miluji. Jak moc mi chybí jeho doteky, polibky, jeho láska. Stála jsem tam, uprostřed zářivé temnoty a myslela na jedinou věc, která dává mému životu smysl. Na lásku k Edwardovi.

Někdo se mě dotkl. Prudce jsem sebou škubla a otočila se. Zase ten pocit ztuhlosti. Proti mně stál Edward.

„Nechtěl jsem tě vyděsit, omlouvám se.“ Řekl něžným hlasem.

„To je v pořádku.“

„Překrásná noc.“ Těžce jsem polkla.

„Ale tvoje krása ji zastiňuje.“ Dořekl. Dívala jsem se na něj a nemohla odtrhnout svůj pohled.

„Všechno nejlepší k narozeninám.“ Vyhrkla jsem. Pozoroval mě s nejvyšším zájmem a pak se pousmál.

„Děkuji, Bello.“ Odpověděl.

Naše pohledy se vzájemně střetávaly. Žaludek se mi sevřel a srdce mi tlouklo vší silou do prsou. Elektrické impulsy mi projížděly až do konečků prstů. Najedou jsem se nedokázala ovládnout a přistoupila k němu, byli jsme od sebe jen pár centimetrů. Naše rty se k sobě pomalu přibližovaly, ale někdo nás vyrušil.

 

Byla to Rosalie. „Pojďte dovnitř, budeme rozkrajovat dort.“

Tak mě napadlo, proč vlastně Cullenovi mají dort, ale pravdou bylo, že si na lidské zvyky velmi potrpěli. Podívala jsem se na Edwarda a zamířila směrem k domu.

Vevnitř byli všichni ve skvělé náladě a po domě se rozléhala příjemná hudba. Esmé stála u velikého dortu a krájela ho na kousky. Chvíli jsem vydržela hrát roli výborně se bavící dámy, ale po hodině už mě to opravdu unavilo. Popřála jsem všem dobrou noc a odešla po schodech do svého pokoje.

Nebyla jsem v dobré náladě. Převlékla jsem se do bílé hedvábné košilky s růžovou krajkou a vyšla na balkón. V duchu jsem se zlobila na Rosalie, že nás s Edwardem vyrušila v tak intimní chvíli, ale po pár minutách můj vztek opadl.

Byla jsem si naprosto jistá tím, co cítím, ale ani trochu jsem nevěděla, kde mám s Edwardem začít...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Soumrak noci - 3.kapitola - Oslava:

 1
2. Jane
08.10.2013 [16:04]

Teoreticky, od Belliny proměny uběhly jen pár měsíců, takže má krev a teoreticky může brečet, spánek nevadí, mě se to líbí je to pak takové víc zajímavé, je dobře že to je takhle přidělané, jinak by to nebylo fanfiction ne? Emoticon

1. Kačka
21.08.2011 [17:05]

Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!