Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Soumrak noci - 24. kapitola - Láska je jako živá voda


Soumrak noci - 24. kapitola - Láska je jako živá vodaTak a je to tady! Předposlední kapitola Soumraku noci. Nečekejte v ní nějaký výrazný děj, spíš jde o pocitovou kapitolu plnou vzrušení a Bellina milování s Edwardem. Můžu říct, že tahle mi dala dost zabrat.:D Nicméně doufám, že se Vám bude líbit a pro klid duše upozorňuju, že +15 tady bude platit určitě!:) Takže Vám přeju příjemné čtení a doufám, že mi tu zanecháte nějaké komentíky pro radost.:) Děkuju, pac a pusu. Vaše Lorenia:)

Byla překrásná chladná noc. Svit měsíce ozařoval siluetu, která postávala u okna. Byl to Edward. Sledovala jsem ho a tep mého srdce se znatelně zrychloval. Na tváři se mi vykouzlil jemný úsměv, když jsem uslyšela zrychlený tep i jeho srdce. Jen tam tak stál a vdechoval vůni noci…

 

Tiše jsem se zvedla z postele a přistoupila k němu.

Otočil se na mě a v jeho očích se zračila neuvěřitelná něha a láska. Hruď se mi vzdouvala od přerývavého dechu. Byla jsem celá rozrušená, chvěla jsem se. Přistoupil ke mně a jeho ruce si mě přitáhly k sobě. Dívala jsem se přímo do jeho očí. Byly tak hluboké a krásné… Stáli jsme u otevřeného okna, jen jemný vánek šuměl tichým pokojem.

 

„Miluju Tě, Bello,“ zašeptal mi Edward do tváře.

„Taky Tě miluju, Edwarde,“ odpověděla jsem zasněně.

 

Podíval se na mě svým pronikavým pohledem a ve stejnou chvíli přitiskl své hebké rty k mým. Jeho sladký dech mi na pokožce vytvořil husí kůži. Cítila jsem tlukot jeho srdce, každý nový úder zrychlil můj dech. Jeho mramorové rty se do mě naléhavě vpíjely a já lehce pootevřela rty, do kterých Edward pronikl svým jazykem. Vzrušeně jsem vzdychla a zajela prsty do jeho bronzových vlasů. Přitiskl si mě těsně na svou hruď a jeho jemnost se změnila ve vášeň a neovladatelnou touhu. Zvedl mě do náruče a přenesl do měkké postele. Nepřestával mě líbat…

Prsty mi sjel po tváři až k ramínku saténové košilky. Jeho dotek byl pro mě jako elektrický impuls, chtěla jsem víc a víc. Sundal mi ramínka košilky a jeho polibky se přesunuly na můj krk. Mé tělo se zachvělo s přívalem toho vzrušení. Pevně jsem ho k sobě přitáhla a jedním pohybem z něho strhla tričko, které jsem odhodila do rohu pokoje. Jeho dokonalé tělo se slastně prohnulo, zatnul svaly a vzrušeně zavrčel. Během vteřiny udělal s mou košilkou rychlý proces a já před ním zůstala ležet úplně nahá. Prudce jsem oddychovala a moje ňadra se vzdouvala. Bělostná pokožka mého těla zářila ve svitu měsíce, když se na mě Edward podíval. Jeho oči byly temné, plné očekávání a touhy…

„Jsi to nejkrásnější, co jsem kdy spatřil,“ zašeptal a rty se lehce otřel o můj lalůček. Vzdychla jsem a Edward se přesunul k mému dekoltu. V dlaních pevně svíral moje ňadra, rty přitiskl k mým bradavkm a obkroužil je jemně jazykem. Zaryla jsem prsty do jeho vypracovaných zad, byla jsem v naprostém transu. Bez přemýšlení jsem servala zbytek Edwardova oděvu a on se hlasitě zasmál.

„Nedočkavá,“ zašeptal s úsměvem a jazykem sjel až k mému lůnu. Začala jsem vzdychat jako smyslů zbavená.

„Bože,“ vydechla jsem.

 

Edward

Hleděl jsem do temné noci a přemýšlel nad tím, jak jsem šťastný. Bella byla můj život, miloval jsem ji víc než cokoli na světě. A pak tu byla naše překrásná dcera, plod naší lásky…

Najednou se Bella zvedla z postele a přistoupila ke mně. Cítil jsem její omamnou vůni, která mi ulpěla na rtech. Otočil jsem se k ní. Hlasitě jsem vydechl. Byla dokonalá. Láskyplně jsem se na ni podíval a ona mě sledovala s neskrytým zájmem.

„Miluju Tě, Bello,“ zašeptal jsem rozechvěle.

„Taky Tě miluju, Edwarde,“ špitla a její oči vzrušeně zářily.

 

Pocítil jsem neuvěřitelnou touhu jí držet v náručí a líbat. Přitáhl jsem si Bellu těsně k sobě a své rty spojil s jejími. Líbal jsem ji něžně, ale vroucně. Můj tep se prudce zrychloval. Cítil jsem, jak se Bella zachvěla a to mě nabudilo. Lehce pootevřela rty a já do nich pronikl svým jazykem. Omámeně zavrčela a zajela do mých vlasů. Něžnost byla ta tam. Ovládla mě spalující vášeň a touha. Chtěl jsem ji víc a víc. Už mi nestačilo ji líbat. Zvedl jsem ji do náruče a odnesl do postele. Prsty jsem si pohrával s ramínky její košilky. Provokoval jsem ji a po chvilce jsem to nevydržel a stáhl jí ramínka dolů.

Začal jsem ji líbat na krku, její vůně mě naprosto okouzlovala a zbavovala veškerých smyslů. Hořel jsem touhou po Belle, po jejím těle, které bylo obdarováno dokonale hříšnými křivkami. Nevydržela to a dravě ze mě strhla triko, které pohodila vedle sebe. Nemohl jsem zůstat pozadu, její divokost ve mně vzbuzovala stále větší touhu. Trhl jsem a látka byla na kusy. Zadíval jsem se na její nahé tělo, které mě teď vybízelo k polibkům a dotekům.

„Jsi to nejkrásnější, co jsem kdy spatřil,“ řekl jsem obdivně a políbil ji na ouško. Bez přemýšlení jsem začal hladit její ňadra, líbal je a objížděl jazykem. V mžiku mě zbavila přebytečného oblečení a já se musel zasmát.

„Nedočkavá,“ zašeptal jsem pobaveně a jazykem sjížděl po jejím bříšku stále níž. Když jsem se dostal až k jejímu lůnu, vykřikla a začala hlasitě vzdychat…

 

Bella

Už jsem to déle nevydržela.

„Vem si mě,“ zavrčela jsem slastně. Edward mě políbil a posadil si mě na sebe. Něžně do mě proniknul a oba jsme se pod tíhou toho vzrušení prohnuli. Začal si k sobě přitahovat moje boky a přirážet. Pak mi zapletl prsty do vlasů a spojil moje rty se svými. Chvěla jsem se  vzrušením, které prostupovalo celým mým tělem. Edward si toho všiml a začal přirážet prudčeji a vášnivě. Z hrdla se mu vydral vášnivý sten a já ho pevně chytila kolem krku.

To vzrušení už se nedalo ovládnout, blížili jsme se ke společnému orgasmu. Slastně jsem vzdychala a násilně si přitahovala Edwarda k sobě blíž. Nutila jsem ho přirážet víc a víc. V tom jsem vykřikla a Edward zasténal. Něžně mě políbil na rty a já se spokojeně položila na jeho dokonalou hruď. Oba jsme hlasitě oddechovali a náš tep se vracel k normálu. Edward mě políbil do vlasů a jeho ruce mě sevřely v náručí.

Usínala jsem s pocitem štěstí. Tahle noc byla tou nejkrásnější v mém životě a předznamenala něco nového…

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Soumrak noci - 24. kapitola - Láska je jako živá voda:

 1
1. Kačka
21.08.2011 [19:23]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!