Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Soumrak noci - 19. kapitola - Stíny temných

Twilight, you are my life now


Soumrak noci - 19. kapitola - Stíny temnýchJe to tu. Cullenovi musí teď čelit těm, kterých se nejvíce obávali... Volturiovým. Blíží se bitva, která změní osudy Belly a Edwarda... Přichází Soumrak noci a s ním další kapitola... hezké čtení! P.S.: Za komentáře budu po dlouhé době vděčná, díky! Vaše Lorenia:)

Byli tam.

 

Neměla jsem ponětí kolik jich přesně je, ale odhadovala jsem, že tak kolem třiceti. V přední linii jsem zahlédla Jane, Aleca, Felixe, Demetriho a Chelsey. Uprostřed postával Aro s bratry Caiem a Marcusem. Před ním ochranitelsky přešlapoval jeho štít, Renata. V zadních řadách byli upíři, kteří měli evidentně plnit role svědků. Když nás Aro zahlédl, jeho výraz prozradil údiv. V mžiku ale svou tvář stáhl do chladné masky a povytáhl koutky úst do letmého úsměvu.

  

„Carlisle, příteli,“ promluvil přátelsky. Carlisle vystoupil z naší řady o krok vpřed.

 

„Zdravím tě, Aro. Myslím ale, že dnes nepřicházíš s přátelskými úmysly, nebo se snad mýlím?“ odpověděl klidným, ne však přívětivým hlasem. Aro si ho změřil zkoumavým pohledem a pak promluvil.

 

„Dokonce jste si přivedli na pomoc své přátelé, zajímavé. Budete však moci klidně odejít. Přišel jsem si jen pro to, co mi patří. Chci ji!“ a ukázal prstem na mě.

  

Edward sebou trhl a zlostně zavrčel. Aro se na něj podíval a hlasitě se zasmál.

 

„Oh, drahý Edwarde,“ pokračoval, „měl by ses smířit s tím, že Isabella patří mně.“

 

„To se pleteš, Aro, ona ti nepatří a nikdy nebude!“ křikl rozzlobeně.

 

„Edwarde, uklidni se,“ okřikl ho tiše Carlisle a chytil za paži.

 

Aro vystoupil vpřed a pečlivě si prohlížel každého z nás.

 

„Myslím, že není rozumné se stavět proti mému rozhodnutí,“ odvětil chladně.

„Bella je součástí naší rodiny Aro, nepatří ti. Ztracíš tu jen svůj čas,“ řekl odhodlaně Carlisle. V ten moment vystoupila z řad Volturiových Jane.

„Ty ubohý červe, jak se opovažuješ!“ rozkřikla se a vrhla bodavý pohled po Carlisleovi. Byl to krátký okamžik. Nebyla ale rychlejší než já. Prudce jsem odrazila svůj štít kolem siluety Carlisle a pocítila nepříjemný nátlak. Všichni nechápavě sledovali scénu, která se před nimi odehrávala. I Arovi chvíli trvalo než mu došlo, co Jane dělá.

 

„Dost, Jane!“ rozzuřeně vykřikl Aro. Okamžitě se stáhla a hluboce se mu uklonila jako projev omluvy. Pak po mně šlehla nenávistným pohledem a zařadila se zpátky do řady.

 

Carlisle zůstal ztuhle stát na místě. Evidentně si až teď uvědomil, že se měl svíjet v ukrutných bolestech. 

„To ty, Bello? zeptal se a otočil se ke mně. Souhlasně jsem přikývla a lehce na něj mrkla.

 

„Díky,“ šeptl stále ochromený.

 

„Odejdi v míru, Aro. My Ti Isabellu nevydáme, alespoň ne dobrovolně!“ promluvila Camile a kolem mě se semkli ostatní. Edward stál v bojové pozici a nenávistně hleděl na Ara.

 

„Drazí přátelé, velmi mě mrzí, že jste si dnes všichni vybrali smrt…“ odmlčel se a jeho pohled se zarazil na Felixovi. Už se nedalo smlouvat, Aro se rozhodl nás všechny pobít. Moje poslední myšlenky vedly k tomu, že musím ochránit svou rodinu, Edwarda, svou dceru! Celá naše skupina se postavila do bojových pozic a všude znělo zlostné vrčení. Edward se na mě naposledy podíval a do vzduchu tiše šeptl: „Miluju Tě, lásko.“

  

V ten okamžik se garda Volturiových, v čele s Felixem rozběhla s příšerným řevem proti nám.

 

„Na něěě!!!“ zakřičel Carlisle a my vyrazili proti nim. Srdce mi divoce tlouklo do žeber a krev se mi vařila v žilách jako tekutý oheň. Byla jsem přímo krvežíznivá, lačná po tom, abych je zabila jednoho po druhém. Nenávist, která mě hnala kupředu mě spalovala až ke konečkům prstů. Soustředila jsem se na to, aby můj štít chránil všechny kolem mě. Do cesty se mi postavila rozzuřená Jane.

 

„Tak pojď, ty malá mrcho! Konečně si to spolu vyřídíme!“ křikla jsem na ni.

 

Šlehla po mně pohledem a skočila na mě. Srazila jsem ji vší silou a ona tvrdě dopadla na zem. Bolestně zaskučela a pak se mrštně zvedla a bez přemýšlení zaútočila znovu. Zlost uvnitř mě doutnala. Tentokrát jsem se jí ale ani nedotkla. Odrazila ji ode mě neviditelná síla. Jane padla na kolena a začala se svíjet ve strašných bolestech.

„Užij si svojí vlastní medicíny!“ řekla jsem znechuceně. V ten okamžik jsem zahlédla ohnivé jiskry, které sršely kolem Amana.  Jeho soupeřem byl Felix. Ten couval před přívalem jiskřivých plamenů. Hledala jsem Edwarda, ale někdo mě vyrušil. Přede mnou stál Aro se svým štítem, Renatou. Ta se na mě dravě vrhla a já vykřikla. Sekla mě do ramene a já bolestně dopadla k zemi.

 

„Tak a dost!“ zavrčela jsem a švihem se postavila na nohy.

„Na mě tvoje schopnosti nepůsobí!“ zvolala posměšným hlasem. V tu chvíli se ve mně něco změnilo. Plamen nenávisti, který uvnitř mě doutnal se rozhořel ve smrtící oheň. Zaplavila mě opravdová touha zabíjet, nesnesitelná a neodvolatelná. Rozběhla jsem se proti Renatě a pocítila příval neuvěřitelné síly, která ji vymrštila vysoko do vzduchu a přirazila ke kmeni stromu. Vzduchem zazněl šílený výkřik. Renata zůstala ležet na zemi, nemohla se pohnout z místa. Její tělo bylo zlomené, končetiny měla do pravého úhlu.

 

„Renato!“ vykřikl Aro nevěřícně.

 

„P-p-pane,“ zašeptala. V ten okamžik jsem byla u ní a před zraky Ara jí utrhla hlavu. Její bezvládné tělo dopadlo do prašné hlíny. Věděla jsem, že teď budu Arovým přímým terčem. Vyčkávala jsem na jeho reakci. Překvapil mě. Než jsem se stačila rozhlédnout, zmizel v lese.

  

Byla jsem stále v šoku. Musela jsem ale najít Edwarda. Probíhala jsem změtí těl, všude plály ohnivé vatry. Zahlédla jsem Carlisle, který bojoval s urostlým upírem. Vyslala jsem ze sebe energetickou vlnu, která upíra srazila k zemi a utíkala dál.

„Edwarde!“ volala jsem a slzy mi tekly z očí. Byla jsem špinavá od krve a prach hořích těl mě pálil do očí. Po zoufalé chvíli hledání jsem ho našla. Byl v urputném souboji s Demetrim. Běžela jsem, jak nejrychleji jsem mohla. Svaly se mi napjaly.

 

 „Bello!“ zavolal moje jméno Edward, „uteč!!“

 

Demetri mě zahlédl a vyběhl proti mně. Edward se rozběhl a skočil na něj. Ani jsem nestačila pořádně zahlédnout, co se stalo. Jen mrtvé tělo Demetriho dopadlo do hustého prachu. Můj pohled se střetl s Edwardovým. Byl od krve, na noze měl tržnou ránu. Moje srdce se rozbušilo jako šílené a bolestně mi naráželo do hrudi.

 

„Bello!“ ozval se Edwardův výkřik.

 

Tvrdě jsem upadla do udusané zeminy. Moje tělo se prohnulo bolestí. Prudce jsem se otočila a nade mnou stál Felix.

 

„Ty prokletá ďáblice!“ zařval a oči se mu zalily krví.

 

Pak mě chytil za nohu a mrštil se mnou znovu o zem. Zaúpěla jsem. Sbírala jsem veškerou sílu, abych na něj použila svou schopnost. V tu ránu na něj ale někdo skočil. Když jsem zaostřila, rozeznala jsem tu postavu. Byl to Emmett. Teď to byl souboj na život a na smrt mezi nimi dvěma. Opatrně jsem se zvedla, byla jsem zraněná, ale musela jsem bojovat. Snažila jsem se najít Edwarda, ale byl pryč. Popadlo mě naprosté zoufalství. Utíkala jsem směrem, kde ještě před chvílí stál a narazila do mrtvého těla. Byl to Aman. Tiše jsem se pomodlila a běžela dál.

 

Všude kolem mě bylo prašné šero a v dáli zněl jen křik bojujících…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Soumrak noci - 19. kapitola - Stíny temných:

 1
1. Kačka
21.08.2011 [18:56]

bože to je napínavý!!!!!! Ať to dopadne dobře!!!!!!

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!