Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sorry, I can´t be perfect 6.kapitola

577


Tak a je tu další díl. Moc se omlouvám za spoždění, ale mám toho teď hodně ve škole takže nestíhám a nejbližší pokračování u včech povídek budou 19.12.2009 Tady se nám do příběhu připletou Denalijští, proč a co se stane, když se Cullenovi dovědí tajemství Belly, které je možná ještě horší než to, že je Arova dcery?

Sorry, I can´t be perfect

6.kapitola

 

Bella

 

„Emmete tenhle vtip je už hodně ohraný, já jich mám v zásobě víc jak ty a to jen zásluhou Demetriho.“ Všichni se na mně nechápavě podívali a potom jim zase došlo, že jsem vlastně dcera Ara a Carlisle se mně hned zeptal.

„Bello neřekneš nám svůj příběh prosím? Jsem moc zvědavý jak se ti to stalo.“

„Samozřejmě Carlisle. Možná bych sem měla pozvat ještě Victorii, to hlavně díky ní jsem nezemřela.“

„Bello pokud jí to nevadí tak klidně.“ S tím jsem vzala telefon a  zavolala Victorii, která řekla, že příjde protože si uvědomila, že Jamese nikdy nemilovala. Proto jsem se vrátila do domu a řekla, že za 10 minut je tu.Když dorazila začala jsem vyprávět.

 

„Tehdy, když mně Edward opustil v tom lese jsem se rozhodla, že bez něj nebudu žít, ale nepomyslela jsem na to, že mně někdo může najít.  Pokusila jsem se o sebevraždu, kterou překazila Victorie, protože když běžela lesem narazila na pach mojí krve a vydala se za ním. Zastavila krvácení na ruce a já jí začala prosit o to, aby už konečně ukončila trápení z Edwardova odchodu a zabila mně. Myslela jsem, že mi to dopřeje, když se ke mně pomalu začala naklánět, ale ona mně pouze kousla a počkala až se přeměním a potom mi navrhla, že bychom mohly bydlet spolu a tak jsem to přijala. Po půl roce se mí dokonce podařilo přemluvit k pití zvířecí krve. Mám totiž dar odolávání lidské krve takže jsem jí v životě ani neokusila. Proto, když už se dostatečně ovládala jsme se rozhodly navštívit Volturiovi a já se hlavně chtěla seznámit s tím nebezpečným Arem ze, kterého se nakonec vyklubal jen velmi příjemný člověk, který je posedlý dodržováním určitých pravidel.  Ve Volteře jsme potom strávili dalších pár let a teprve před 7 lety jsme se nastěhovali do nějakého města na Aljašce a tam jsme narazili na Denaliovi, musím přiznat Edwarde, že Tanya je šílená mrcha. Chtěla ze mě dostat jak jsem tě sbalila a ona to potom mohla zkusit na tobě a musím uznat, že se mé rady chytla a zítra už sem dorazí, takže doufám, že mně nevyhodíš dřív než jí uvidím, ale potom budu muset odjet do Voltery, takže se mnou moc potom nepočítejte, pomůžu se vám jí zbavit, ale to bude vše.“ Všichni se na mně zaraženě dívali a Emmet toho hned využil a zeptal se na to co jsem od něj čekala.

„A cos jí dala za radu?“ zeptal se mně s neskrývaným zájmem, na to jsem se na něho jen zářivě usmála a řekla.

„Emmete řekla jsem jí, že se Edwardovi líbilo, když jsem se červenala, takže když mi včera volala, že už ví jak na Edwarda a že za ním dorazí do dvou dnů tak si to nenechám jen tak utéct, protože vidět upírá jak se červená musí být zábava i tak.“ On se hned rozesmál  a já myslela, že zboří celý dům,  ale všimla jsem si, že i ostatní Cullenovi a Victorie byla v záchvatu smíchu.

 

 

Všichni jsme si povídali do časných hodin a já se snažila co nejvíce vyhýbat tématu jejich odchodu a chtěla jsem, aby sami poznali co se ze mě po jejich odchodu stalo. Proto když nad ránem někdo zazvonil jsme jen tak tak zadržovali smích protože jsme moc dobře věděli kdo to je. Byla to Tanya a Denalijští, kteří využili příležitosti a přijeli navštívit staré přátele.

 

„Eleazare  vítám vás, jsem rád, že jste přijeli.“

„Děkuju ti Carlisle, dlouho jsme se neviděli. Isabell netušil jsem, že jsi zde také.“

„Eleazare jsem ráda, že tě zase vidím a ráda vidím i tvou rodinu.“

„Velmi děkuji Isabell a jak se daří v Italii.“

„Nevím 7 let jsem tam nebyla.“

„No tak to nevím co potom dělá Aro, když jeho poklad nepřijede 7 let do Itálie.“

„Eleazare pokud mi Jane nelhala tak se Aro zbláznil. Byla tady včera ráno. Takže to vypadá, že mu Bell opravdu chybí.“

„Carlisle Bella mu nechybí spíš jí něco provedl, protože ona dokáže upíra pobláznit má na to dar, že je to tak Isabell.“

„Samozřejmě, neměl mně nutit si vzít někoho o kom nic nevím, no sice jsem se potom dozvěděla kdo to má být, ale i tak nezeptat se mně jestli to chci bylo od něj vážně hloupé.“

„To máš pravdu a kdo měl být podle Ara tvůj nastávající? Tedy pokud se smím zeptat.“

„Samozřejmě, že smíš a myslím, že kdybych s tou svatbou souhlasila Tanya by neměla koho uhánět, protože můj nastávající měl být Edward.“všichni se zatvářili hodně zmateně a Edward vypadal tak, že kdyby ho Aro poprosil o mou ruku tak by nadšeně souhlasil.

„No popravdě Bello mně by to ani nevadilo.“ Odpověděl a všichni čekali co udělám a tak jsem si musela rýpnout, protože jsem stále měla na paměti jeho odchod od kterého jsem se hodně změnila a mou vášní se stal SEX, to bylo jedi né co mně dokázalo uklidnit a tak jsem řekla.

„Fajn tak si tě vezmu, ale nepřej si mně pokud nebudeš dobrý v posteli.“ Načeš to už nevydržela Victorie a se zadostiučiněním řekla.

„Ona je na sex přímo vysazená spala i s Caiem a to nepočítám půlku Arovy gardy dokud neodjela z Voletry.“ Všichni až na Denalijské na mně koukali jak na ducha protože si až teď pořádně uvědomili co mi způsobili. První se samozřejmě spamatoval Emmet.

„Je pravda co řekla Victorie?“já se usmála a …

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sorry, I can´t be perfect 6.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!