Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Snová Lady - Prolog

Peter


Snová Lady - PrologTáto poviedka bude písaná aj z Bellinho a aj Edwardovho pohľadu. Edwardova rodina je trochu zmenená o jedného člena. Keďže sa nedávno prisťahovali do Forks, čaká ich prvý deň v škole. Lenže ešte večer pred tým, sa Edward dozvedá o krásnej, múdrej, ale tajomnej a tichej Belle Swan, ktorá mu na prvý pohľad učaruje. Naša Bella má ale isté tajomstvo, vďaka ktorému často upadá do spánku, kómy. Aké je to tajomstvo? A vlastne, dokáže Edward počarovať Belle? Bola by som rada za názor, či mám vôbec pokračovať. Ďakujem, príjemné čítanie, vaša Rosie.

Snová Lady

Dave Mathews - Angel


Nikdy mi nikto nedovolil byť normálnou... Ďakujem.

Keby chcem, mohol by som práve rozmýšľať nad svojím životom – neživotom. Nad všetkým, čo sa stalo, stane a práve deje. Ale na čo by som mrhal svoj “drahocenný“ čas a myslel na takéto veci? Horko som sa pousmial.

Nikdy som si nemyslel, že moja rodina dopadne presne tak, ako dopadla a ja sám, že zostanem tak nízko a bez nikoho. Pravdupovediac, ich láskavé reč, dotyky, bozky a vzdychy, mi už dávno lezú na nervy, ale dnes sa to už vážne nedalo vydržať. A preto som sa práve teraz, naozaj nenápadne, schovával v hlboko v lese, rozvalený v tráve. A myšlienky mi unikali všetkými možnými smermi a v ušiach mi priam bubnovali dnešné výsmešné slová Emmetta.

„Edward Cullen, najstarší panic na svete!“

Ale mne nikdy nešlo o hodnotu sexu, ale o hodnotu lásky. Miloval som Esme, Alice, aj Rose mám tak trochu rád, milujem Carlislea, lebo je to najlepší otec, akého by som mohol mať, dokonca milujem aj Jaspera a Emma, a taktiež našu malú, krásnu a šibalskú Siennu. Milujem ich, ale úplne iným spôsobom, nemilujem ich tak, ako by som chcel milovať jedného, jediného človeka.

Pomaly som sa postavil z hustej trávy, kde ako vždy ostal odtlačok od môjho tela. No, naša malá, krásna Sienna. Jej príbeh je unikát... my sme nikdy neboli a ani nebudeme normálni upíry. Okrem nášho vegetariánstva a schopností, bohatej minulosti, máme bohatú aj tú prítomnosť. Sienna sa zrodila ako záchrana pre Rose. Kto by nevedel o jej túžbe byť znovu človekom a mať deti... mať možnosť sa o niekoho starať.

***

Stalo sa to jedného večera. Všetci sme boli doma a pravdaže sa znovu nudili, teda, všetci sa nenudili, len ja. Pretože každý iný mal svoju polovičku. Nasal som vzduch do nozdier a vtedy som ju prvý raz zacítil. Človek, žena a jej krv. Prvé čo som urobil bolo, že som sa vrhol ku Jasperovi, keďže som videl, že aj on už zaregistroval jej silnú vôňu krvi. Von sa vydal Carlisle s Esme, Alice a Emmom. Dnu doniesli ženu, s blond krátkymi vlasmi, tehotnú ženu. Na hlave mala hlbokú ranu a po celom tele škriabance, ani som nechcel vedieť, čo sa jej stalo a našťastie, jej myseľ bola zahalená kómou, do ktorej sa pomaly, ale isto dostávala.

Nie len ja, ale aj Carlisle sme vedeli, že tá žena dlho neprežije. A v ten večer dostala Rose svoj naozaj “skvostný“ nápad. A to, že ženu premeníme a možno sa aj tým premení jej dieťa. Rosalieine myšlienky a plány mi boli hneď jasné, ako som zahliadol iskričky šťastia v jej očiach. Ale... chápal som ju a asi každý z rodiny a preto nakoniec aj Carlisle povolil, aby sa pokúsili, ju premeniť.

Premena prebehla v poriadku, ale tesne pred tým, ako jej malo prestať biť srdce a premena sa mala ukončiť, jej tehotenstvo sa ozvalo a ona začala rodiť. Nakoniec sa jej narodilo dievčatko, spoločne s Rose, keďže to bol jej nápad, jej dali meno Sienna. Ale potom to išlo z kopca. Sienna nebola len dieťa a Sarah nebola už vôbec matka. Užívala si upírstva, bola bláznivá a robila mnoho problémov. Za to Rose, tá prekypovala šťastím, pretože keď Sarah nebola doma, mohla sa stále túliť so Siennou.

A potom raz Sarah ušla, na stole nám nechala papier, nech sa postaráme o Siennu a že nám za mnoho ďakuje. A to bolo všetko. Od tej chvíle je Sienna skôr dieťa Rose a Emma, práve pred mesiacom oslavovala štvrtý rok, ale keďže nie je tak úplne normálna, ale ani tak úplne nenormálna, tak vyzerá trochu staršie, na takých 13 – 14 rokov. Ale bola a je jedno z najkrajších a najlepších detí, aké som kedy videl... Proste, ako keby ani nebolo po matke.

***

Sienna má zatiaľ krásne, hlboké modré oči a blond dlhé vlásky, vyzerá skutočne ako Anjel. A mňa miluje, som jej skvelý, múdry strýko a hoci som vtedy s tým nechcel súhlasiť, nikdy od tej chvíle som ich rozhodnutia neľutoval. Takého Anjela sme potrebovali, aby nám skrášľoval dni. A teraz to bolo také isté, spomienka na Siennu a na jej krásnu dušu, ktorú našťastie ešte mala, ma ihneď postavila na nohy a ja som sa rozutekal domov, za mojou krásnou Siennou.

„Edie!“ zapišťala hneď ako som sa objavil vo dverách, prudko sa rozbehla a doskočila na mňa, popri tom si obmotala nohy, okolo môjho pásu.

„Ahoj princezná,“ jemne som jej brnkol po nose a ona sa tíško zachichotala. Bola naozaj neskutočná. Prehupol som si ju na druhú stranu a zavesil na chrbát, ako nejakú opičku.

„Keby nás niekto hľadal, budeme u Edwarda, ideme spriadať tajné plány!“ šťastne zvolala a ja som s ňou rýchlo vybehol schody a zavrel nás do mojej izby. Alice nám naposledy každému kúpila veľké postele, takže som ju tam zvalil a ako vždy začal štekliť. Jej krásny smiech sa znel po celom dome, pre toto som ju miloval, pri nej som zabúdal na všetko, čo ma kedy trápilo, pri nej som bol len bláznivý tínedžer, ktorý občas blbne so svojou kamarátkou.

„To stačí!“ vypískla smiechom a začala mi odsúvať ruky.

„A mňa to práve začalo baviť,“ smutne som sa pousmial a ona ma jemne buchla do ramena.

Nakoniec sme si spoločne ľahli na posteľ, ja som si ľahol na brucho a ona sa natiahla na mojom chrbte, takže ako vždy, sme vyzerali veľmi komicky, ako nejaké dve korytnačky.

„Pozri sa, čo ti Alice doniesla, všetci okrem teba to už máme prelistované.“

Predo mňa položila nejaké papiere a časopis. Do Forks sme sa prisťahovali počas jarných prázdnin, takže sme nemali ešte ani možnosť ísť do školy. A ja som bol z toho tak nadšený, že som aj zabudol, že tam ideme už zajtra. Sienna sa pohodlne na mne usalašila a začala sa mi jemne prehrabovať vo vlasoch, vedela, že som to miloval a že ma to upokojovalo. Jemne som sa pousmial a začal prechádzať všetky papiere. Bol tam rozvrh, školský poriadok, dokumenty o tom, že som zahlásený na školu, plánik školy a taktiež školský časopis. Na to, že bol školský, vyzeral celkom fajn.

Pomerne unudene som otáčal stránky a prečítaval si každú tretiu vetu, keďže ma tam pomerne nič nezaujalo. Teda, až kým som sa nedostal na 25. stranu. Na fotke bolo dievča s mahagónovými, dlhými vlasmi, zachytená práve v momente, kedy sa na fotoaparát otočila svojimi hlbokými hnedými očami. Bola naozaj prekrásna.

Pod fotkou stál titulok:

„Najkrajšia, najmúdrejšia a najnespoločenskejšia študentka našej školy!“

A tak som sa chcene – nechcene začítal do tohto článku.

Isabella Marie Swan, 17násť ročná študentka 2. F. triedy sa stala tento krát unikátom, ktorému venujeme dve strany v našom časopise. Bohužiaľ, táto tajomná študentka, priamo z Forks, dcéra policajného náčelníka Swana a doktorky Swanovej, nám nechcela podať interview, takže sme sa po celej škole pýtali, kto to vlastne je, ISABELLA!

Eric Yorkie (spolužiak) : „Bella, je jednoducho zvláštna... Pomaly každý chalan z tejto školy by pre ňu urobil prvé posledné, ale ona nemá o nikoho záujem, s nikým sa nebaví. Možno by vám vedela povedať viac Angela, s ňou sa ako tak Bell baví. Sedáva často pri našom stole, ale väčšinou sa len pousmeje, alebo povie aha, ehm, hm... A taktiež nik nechápe jej rýchlym únikom z hodiny, ktoré jej všetci učitelia tolerujú, ako keby oni vedia, o čo ide.“

Angela Weber nám nedovolila poskytnúť informácie a tak sme šli za pánom Bannerom. Ten sa tiež vyjadril len okrajovo.

Mgr. Banner: „Pozrite sa... Bela je trochu iná, ale na tom nie je nič zlé. Je šikovná, skvelá študentka, má pred sebou určite úspešnú budúcnosť. Okrem toho, neviem, čo je zlé na tom, keď niekto nevyrušuje a učí sa. Pre mňa je Bella Swan ako dar z neba, aspoň niekoho nemusím na hodine okrikovať a viem, že je vždy ochotná mi pomôcť. A to, že občas musí odísť z hodiny, to je jej vec, ak sa nemýlim a myslím si, že dosť osobná.“

Nakoniec sme sa išli opýtať ženského osadenstva našej školy a koho iného, ako Jessici Stanley.

Jessica Stanley: „Bella je divná a ja nechápem, ako ju môžu všetci chlapi tak žrať? Nevšimla som si niekedy, že by bola o niečo lepšia, ako ostatné dievčatá zo školy. Príde mi, že chce byť zaujímavá a preto je taká nespoločenská. No za to jej brat... Benjamin, to je muž, aký by mal byť. Je múdry, vtipný, komunikatívny... pekný mimochodom. Sú ako úplne rozdielni ľudia, teda okrem toho, že sú obaja múdri, milujú svoje motorky a medzi nimi je také zvláštne súrodenecké puto. Hneď, keď niekto povie na Bellu čo i len jedno zlé slovo, Ben je schopný ihneď zasiahnuť a niekomu zmalovať tvár a ja sama by som si mala asi začať dávať pozor,“ zachichotala sa Jess.

A teraz vidíte, že nik na našej škole v skutočnosti nevie, kto je Bella.

Kto si Bella Swanová? Si taká, ako ťa vidíme, alebo je to len maska milého dievčatka?

Reportáž: Lauren Mallory

Na konci druhej strany bola ešte fotka Belli, keď sa opierala o motorku.

Ten článok ma úplne znechutil. Ako môže niekto zasahovať do súkromia inej osoby a ešte o nej písať takéto veci? V tej chvíli som sa začal báť, ako to bude s nami, na tej škole určite urobíme veľký rozruch a to bude naozaj hrôza.

„Je krásna, že?“ prehovorila unavene Sie a na dôkaz si ešte ticho zívla.

„To teda je... Nemala by si už ísť do postele?“ spytoval som sa a Siennu dal opatrne z chrbta na druhú stranu postele.

„Hmm... môžem dnes spať tu s tebou?“ spytovala sa tíško a na chvíľu sa mi zadívala do očí. Ak z nej bude upír, tak týmto pohľadom presvedčí aj Ara, aby začal jódlovať. Len som prikývol. Sie obtočila okolo mojej hrude svoje štíhle rúčky. Vzal som deku a jemne ju prikryl.

„Mám ťa rada Edward,“ šepla ešte a ja som sa len usmial.

„Aj ja teba, dobrú noc Sie,“ zašeptal som naspäť, ale to už ona dávno odišla do sveta snov... Aj ja by som sa tam ešte raz rád pozrel.

 

Shrnutie

1. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Snová Lady - Prolog:

 1
16.01.2012 [20:28]

starlighthe, už vidím Ara v tých typických nohaviciach ako jódluje :D, len prolog ma zaujal, takže sa teším na ďalšie kapitolky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!