Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Snívaj ďalej 7. kapitola

shs


Snívaj ďalej 7. kapitolaNákupy + Bellin prvý boj xP nechajte koment :)

„A čo je v sobotu?“ spýtala som sa.

„Skús hádať,“ povedala Jane.

„No predsa Halloween!“ vykríkol Demetri.

„No a?“

„Aro si neodpustí poriadnu párty a ja to budem musieť zariadiť,“ sťažovala sa Jane.

„Jessica je blázon do nakupovania, takže ona pôde s nami na nákupy,“ povedal Demetri.

„Hej to viem, poznám ju ako sestru.“

„Poď, ty si si vlastne ešte nezariadila izbu. Musíš si ju vymaľovať a presunúť nábytok. Všetko musí byť podľa teba.“ Usmiala sa na mňa Jane. Bože ona je totálny retard – zas ma schmatla za ruku a ťahala ma do mojej izby.

„Tvoja obľúbená farba?“ spýtala sa ma.

„Bledo modrá.“

„Ok, počkaj tu.“ Otočila sa a niekam odbehla.

Prišla s farbou v ruke a štetcami. Za ňou prišli nejaký chlapci (a aký zlatý!).

„Fajn, dajte sa do toho,“ rozkázala im Jane.

7. kapitola

„A my vypadnime a nechajme ich pracovať.“ Zasmiala sa.

„Okej.“ Ja som proste bezstarostná. A ako vidím aj ona. Všetko necháva na ostatných. Však v pohode. Podala im štetce a farbu dala na zem.

Vyšli sme s mojej izby.

Budem si musieť zvyknúť, že teraz proste patrím k dokonalým bytostiam. Ale stojí za to zabíjať ľudí? To neviem. Ale to riziko podstúpim. Ak odídem, pravdepodobne premenia niekoho iného. A on môže zabíjať a ešte k tomu si to užívať. Alebo nikoho nepremenia? Ešte tu zostanem. Aspoň kým sa všetko nenaučím. Ovládať sa, bojovať, používať dary.

Zrazu pribehla Jessica.

„Ja viem, že tá párty je v sobotu, ale do obchodu musíme ísť teraz! Zajtra vyrážame a neviem, ako dlho tam budeme!“ Preboha, ona je na hlavu!!!

„Fajn, to dáva logiku,“ prikývla Jane.

„V pohode. Poďme.“ Povedala som.

Jessica nám doniesla kontaktné šošovky. Samozrejme, s takými očami by sme nikam ísť nemohli. Jane mi stále pripomínala, že nemám dýchať. Išla aj Heidy a nejaké upírky, ktoré neviem ako sa volali.

Prišli sme do nejakého obchodu s oblečením a začali sme vyberať. Jane sa rozhodla ísť za sestričku..

Jessica za čarodenicu .

A ja za policajtku (Jessica ma do toho donútila)

Heidy trvala na diablici

Jedna upírka – blondína – si kúpila krásne šaty.

Ďalšia čiernovláska sa rozhodla ísť za teroristickú včielku.

Potom prišla na rad Chelsea (jej meno som si zapamätala). Ona si vybrala smrtku. Teda aspoň to tam bolo napísané.

Sulpicia (ako som sa dozvedela, Arova manželka) si to nemohla odpustiť. Išla za upírku. Mala umelé upírske zuby.

Párty neznášam, ale vlastne sa teraz teším. Aj nákupy som si užila, čo je divné. Ja nakupovanie neznášam.

Keď sme sa vrátili, Demetri už čakal. Jane ma chcela chytiť za ruku, ale nedala som sa. Nie som decko.

„Fakt si myslím, že by si mala prestať,“ zastal sa ma Demetri.

„Vďaka.“ Usmiala som sa naňho.

Prišli sme na lúku a zas trénovali.

Tentoraz sa mi darilo oveľa lepšie. Štít sa mi podarilo roztiahnuť aj na Demetriho.

„Bella, ako to robíš?“ spýtala sa Jane.

„A čo jako?“

„No ako sa môžeš tak rýchlo učiť? Veď normálnemu upírovi by trvalo aj mesiac, čo by vôbec dokázal ten štíť roztiahnuť na centimeter,“ furt sa čudovala.

„Ja ani neviem. Nie je to až také ťažké,“ klamala som bezstarostne. V skutočnosti som myslela, že odpadnem.

„Ale jasné. To ti tak verím,“ smial sa Demetri.

„Ale vážne. Ja neviem. Proste je to jednoduchšie ako si myslíte. Áno, som vyčerpaná. Ale zvládam to v pohode,“ hovorila som im.

„Fajn, my sa nesťažujeme.“ Mykla plecami Jane.

So štítom sa mi darilo viac a viac.

...

Ďalší deň sa vyrážalo o 4 ráno. Unavená som nebola – samozrejme.

Cesta do Berlína netrvala moc dlho. A nešli sme lietadlom ani loďou alebo čímkoľvek iným. Išli sme peši. A Aro, Marcus ani Caius nešli. Išla Jane, Demetri, Felix a zvyšok gardy, ale nikto viac.

Prišli sme tam a novorodených sme našli. Ale nie v Berlíne, ale pri Berlíne. Na malej lúčke v lese.

Boli úplne nepripravení. Bojovať nevedeli a dary tiež nič moc. Aro niektorým ponúkol miesto v garde. Samozrejme, prijali. Radšej ako smrť. Ostatných museli Volturiovci zabiť. Ja som ich musela chrániť štítom. Občas na mňa skúsil niekto zaútočiť, ale Demetri ma chránil.

Musím sa pochváliť, jedného som zabila sama. Priblížil sa ku mne, keď Demetri trhal jednu upírku na kúsky. Pozerala som, čo robia a robila som to aj ja. Čiže som ju dokúsala a roztrhala. Videla som, ako vypadal. Bol ako obor. Úplne svalnatý. Ale ja som bola mladšia, takže aj silnejšia. Štít sa ani nepohol. Práveže naopak. Lepšie som ho spoznala. Vedela som, ako ho zväčšiť, zmenšiť, proste všetko. Ale úplne by som ho z hlavy nedostala.

Spravili kôpku z toho, čo roztrhali a zapálili to. Ja som radšej ani nedýchala, lebo som videla akú grimasu vystrúhal Demetri, keď ten pach zavial vietor k nám.

Niektorí novorodení počas boja utiekli do lesa. Felix, Demetri a asi polovica gardy (nepoznám) sa rozbehli ich hľadať. Jane stále nechápala, ako som mohla poraziť toho upíra. Vraj by som to sama nedokázala. Tak potom neviem.

Išli sme zas do Volterry. Cestou som zistila, že ten boj trval asi dva dni. takže teraz je piatok a zajtra tá pátry.


 

6. kapitola

8. kapitola

zhrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Snívaj ďalej 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!