Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Smrť nemusí byť zlá - Prológ

New moon


Smrť nemusí byť zlá - PrológDve bytosti mlčky kráčajú tichými ulicami nočného Londýna. Kto sú a čo tu hľadajú? Sú tak nádherné, že ťažko uveriť tomu, že sú ľudia. Žena je útla a dlhé tmavé vlasy jej vo vlnách padajú až k pásu. Muž je vyšší ako žena, svalnatý a čierne vlasy ma ledabolo rozstrapatené. Ich tváre majú dokonalé črty, ale to nie je to, čo by vás na prvý pohľad upútalo. Sú to ich hypnotické strieborné oči, čo priťahuje zrak. Čo sa stane, keď tieto dve bytosti prídu do Forks a stretnú sa s Cullenovcami. Ako to ovplyvní ich existenciu a ako to ovplyvní existenciu Edwarda Cullena? Prosím komenty :)

Prológ

Nikto nezomiera príliš skoro, pretože nemal žiť dlhšie, ako žil.

Tmavými ulicami Londýna, nocou kráčajú ruka v ruke dve bytosti. Muž a žena. Ich kroky sú tiché a pohyby ladné. Chvíľami to vyzerá ako by sa vznášali. Sotva by ich niekto považoval za ľudí, na to sú až príliš dokonalí. Čierne plášte im vejú vo vetre s predzvesťou niečoho zlého. Pod rúškom tmy im nemožno vidieť do tvárí, jediné, čo v tejto tme vyniká sú ich strieborné oči.

O chvíľu sme tam,“ zašepká muž do tmy.

Ach áno,“ povzdychne si žena.

Z neďalekej krčmy sa ozývajú hlasy podgurážených zákazníkov. Zabočia do jednej z uličiek. Na jej konci leží na zemi starší muž. Je opretý chrbtom o stenu a z hrude mu trčí rukoväť masívneho noža. Ťažko dýcha. Z rany mu vyviera teplá, lepkavá tekutina a na košeli mu vytvára veľkú červenú škvrnu. Žena pustí ruku svojho spoločníka a podíde k mužovi na zemi. Muž s námahou zdvihne hlavu.

Pomôžte mi. Strašne to bolí,“ s námahou zašepká a pohliadne jej do očí.

Žena si k nemu kľakne a láskavo ho pohľadí po tvári.

Pššt,“ tíši ho. „Už to bude dobré. Pomôžeme vám.“

Ruku mu ponechá na tvári a mužovi sa po chvíli pery zdvihnú s náznakom úsmevu.

Ďakujem,“ zašepká z posledných síl.

Žena sa otočí na svojho spoločníka s rukou stále pritisnutou na tvár zraneného muža. Ich pohľady sa stretnú.

Už je čas,“ zašepká a svoj pohľad otočí naspäť k zranenému mužovi.

Ten sa aj napriek tomu, že tuší, čo sa stane, usmieva.

Ženin spoločník k nim podíde a klesne na kolená. Svoju ruku položí na mužove srdce. Uličkou sa ozýva jediný zvuk. Slabý buchot srdca, ktoré pomaly vynecháva, až nakoniec prestane biť úplne a oči zraneného muža sa navždy zatvoria.

Žena odtiahne ruku z tváre mŕtveho muža a s námahou sa posadí na zem. Jej spoločník sa posadí vedľa nej a vezme ju do náručia. Ona položí hlavu na jeho plece a v jej očiach sa objavia strieborné slzy. Presne štyri slzy, ktoré si razia boľavú cestičku po jej tvári. Po pár minútach pretne ticho hlas jej spoločníka.

Ako ti je?“ opýta sa s obavou v hlase.

Nie horšie ako inokedy,“ zašepká ona s bolesťou v hlase.

Môžeš vstať?“ opýta sa on po chvíli.

Myslím, že hej.“

Muž vstane a pomôže žene na nohy. Ona sa však zapotáca a tak ju vezme do náručia. Vydá sa preč z uličky, mŕtveho muža nechávajúc za sebou na zemi a bez slov kráča nočnými uličkami so ženou v náručí. Ona má hlavu schúlenú na jeho hrudi.

Ďakujem. Ľúbim ťa,“ hlesne.

Aj ja teba,“ odvetí a vtisne jej jemný bozk do vlasov.

Už ma môžeš položiť. Myslím, že to už zvládnem,“ povie žena po nejakom čase.

Muž ju položí na zem, chytí za ruku a mlčky kráčajúc nechávajú nočný Londýn za sebou.

Nad čím rozmýšlaš?“

Že by som už potrebovala trochu oddych,“ odvetí ona.

Myslíš tým dovolenku?“

Asi áno. Už je to predsa len dvesto rokov. Som unavená,“ povzdychne si ona.

Myslím, že aj mne by sa zišla. Povieš mu to ty alebo ja?“

Bol to môj nápad. Poviem mu to ja,“ rozhodne povie ona.

Teraz?“

Žena prikývne a v tej chvíli sa obaja stratia v hmle.

 

Zhrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Smrť nemusí byť zlá - Prológ:

 1
12.10.2012 [7:44]

9moncici9Na odporúčanie tvojej čitateľky Ivka77 som sa dostala k tvojej poviedke . :) Prológ je napísaný naozaj veľmi krásne. Neprezradila si nám v ňom nič a to ma núti čítať hneď prvú kapitolu. Takže idem ďalej a som zvedavá, čo sa dozviem a či budem múdrejšia Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!