Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Slunce 19 - Ohnivý talent

Hillywood


Slunce 19 - Ohnivý talentCullenovi jsou překvapení. Že by konečně dostali podnět k objasnění Julyiny zvláštní schopnosti? Nebo to s talentem jejího bratra nemá nic společného? Všichni spoléhají na Eleazara.

Ale dokáže Eleazar, v příštím díle, objasnit Julyino tajemství? Nebo si budeme muset ještě počkat?

19. Ohnivý talent

(vypravěč)

Will netrpělivě přecházel po obývacím pokoji u Cullenových.

„Je to zvláštní," zamumlal.

„Jistě, to co dělá, je nevysvětlitelné," připustila Tanya.

„Eleazare," otočila se Bella na tmavovlasého muže.

„Ano?" rychle se po ní podíval.

„Je to na podobné bázi toho, co umím já," řekl William, ale znělo to spíš jako otázka.

„Ty máš talent?" vykulila oči Bella.

„Jste velmi nadaná rodina," zašklebil se Eleazar, „i když jsem neviděl to, co umí ta maličká."

„Tak co umíš?" upřela své překvapené oči Bella na svého bratrance.

„Krb tu nemáte, takže… máš alespoň sirku? Nebo něco, co by mohlo hořet, abych nic neponičil?" ušklíbl se.

Alice zmizela a během sekundy byla zpátky se sirkou mezi prsty. Will upřel na sirku oči a najednou se zapálila.

„Tý jó," přestal Emmett sledovat televizi a nadšeně se díval na hořící sirku v Aliciných rukou.

„Jsi pyroman, hned bys chtěl něco zapalovat," zašklebila se Kate.

„Jak to funguje?" zeptal se Edward. „V myšlenkách toho moc nevidím."

„Jednoduše, nejdřív to začalo tím, že jsem musel používat ruce. Alice, sfoukni tu sirku, prosím," požádal ji. Alice jeho příkaz splnila. Přiblížil se k ohořelé sirce a luskl nad ní prsty. Sirka se opět vzňala.

„Připomíná mi to Bena z Amunovy smečky, pamatuješ se na něj?" otočil se Edward k Eleazarovi.

„Jistě, ten mohl ovlivňovat všechny živly, tohle je jen jeden z nich," podotknul Eleazar.

„Oheň? Co dokážeš zapálit?" zeptal se Jasper.

„Všechno na co si vzpomenu, jen jsem to ještě nikdy nezkoušel na upírovi, i když by to jako zbraň bylo dokonalé," zašklebil se.

„Jak jinak," ušklíbl se Jasper, „to vysvětluje spoustu teorií."

„Nevíme, co moje sestra dokáže, ona o tom nemá ani tušení," zakroutil hlavou Will.

„Samozřejmě, vždycky se nám totiž dívala do očí, naše smysly jsou jen bystřejší," řekla Bella.

„Musíme počkat, všechno je na Eleazarovi. Ten nám řekne, co to je," ozvala se Carmen, která sledovala celou diskusi od okna.

„Nejsem si jistý," pokrčil rameny, „u lidí je to přece jen složitější. Pro Willovo počínání taky není přesné pojmenování. Prostě pyroman." Zašklebil se na svého přítele.

„Možná to mají rozdělené na půl," přemýšlel nahlas Edward, „ale po matce nebo otci?"

„Táta mě učil pracovat s ohněm, rozdělal ho i na mokrém dříví v dešti, taky jsem to dokázal," odpověděl Will, „ale v tom případě nechápu proč moje sestra. Co to má společného s ohněm?"

„To je právě to, co nevíme. Máme jen tyhle důkazy," poukázal na pozorování Jasper.

„A vlkodlaci to pociťují jak?" zeptala se Tanya.

„Zatím nijak, víš moc dobře, sestřenko, že se to na nich neprojevuje," zašklebil se Edward, „až na Jacoba. Ale to je kapitola sama pro sebe."

„Co je s Jakem?" vyděsila se Bella.

„Nic důležitého, to je jen mezi nimi, lásko," usmál se Edward se položil si bradu na Bellino rameno.

„To mě taky trápí," zašeptal Will.

„Taky jsi ho chtěl zabít?" zasmála se Bella.

„Ne, přišlo mi to vhod. Rozhodně bude lepší mít po boku pár sešikovaných vlků, až přijdou," řekl Will a Edward souhlasně pokýval hlavou.

„Budu muset jet do Itálie sama," odpověděla Bella.

„To ani náhodou," zakroutil hlavou Edward.

„A proč ne? Musíme ji uchránit zájmu Volturiových a ode mě se Aro nic nedozví," zamračila se.

„To už asi nestihneš, Bello," řekla potichu Alice.

„Cože?" vyděsila se a otočila se ke své malé sestře.

„Přijdou, sami. Demetri, Felix, Jane a pár dalších."

„Musí se přesvědčit, že jsi opravdu nesmrtelná. Od tvé proměny tu nebyli," zaskřípal zuby Edward.

„Jak jinak," Belle se na čele objevila vráska, jak usilovně přemýšlela.

„Můžou sebou přinést cokoliv, ale je jich málo, bude to spíš jen nějaká zpráva od Ara," řekl Edward, jak se společně s Alicí probírali jejími vizemi.

„Uvidíme," pokrčila rameny Carmen, „budeme tady s vámi."

„Ne," zakroutil hlavou Eleazar, „stačí, že Ara uchvátil Bellin štít, vystavit stejnému nebezpečí Willa, pokud by na to přišli, je příliš riskantní, miláčku."

„Dobře," přikývla Carmen. Všichni s napětím čekali až se Carlisle, Esmé a Rose vrátí z lovu.

„Myslíš, že by Aro chtěl, aby se k nim přidal?" zeptala se Tanya tiše. Přes tvář jí přelétlo zděšení, William ji konejšivě pohladil po tváři.

„Nemyslím, jsem si tím naprosto jistý. O Benovi nemá tušení, protože ho Amun skrývá, ví to samé co já. A tohle je ještě umocněnější talent. Will je opravdu dobrý, co se ohně týče," řekl Eleazar.

Všechny oči se upřely na nejmladšího upíra. „Hej, o tom nikdo nevěděl, že budu něco extra. Tak se na mě tak nedívejte,“ šklebil se.

„Ty se mi líbíš, kámo, jsi na stejný vlně," zasmál se Emmett.

„Připadám si divně, když jsem teď středem pozornosti, to jsem radši neměl ten talent rozvíjet, když jsem to zjistil," ušklíbl se.

„Ne, to je jen dobře," ujistil ho Edward.

„Kate, jak je na tom Irina?" zeptala se potichu Alice.

„Moc dobře ne," připustila, „nenávidí vás, protože s vlkodlaky máte stále příměří. Nemůže jim to zapomenout."

„Laurent chtěl Bellu zabít, vlci ji zachránili," řekl Edward podrážděně, „když jsem to já neudělal!"

„Edwarde, nic si nevyčítej," pohladila ho po tváři Bella.

„My to chápeme, ale ona ne," řekla Tanya, „a to ještě neví, že vlkodlaci se stanou součástí rodiny."

„Zatracený Jacob, že to vyřešil zrovna takhle," zašklebila se Bella.

„Musí se přes to přenést," povzdechla si Carmen, „vlkodlaci za to opravdu nemůžou."

„Za Laurenta nemůže nikdo," reagovala Bella rozhodně.

„Samozřejmě, je nám to všem jasné," přikývl Eleazar, „Irina se s tím musí srovnat. Odpustit."

„Hřešit je lidské, odpouštět božské," zamumlal si Jasper.

„A my jsme něco mezi tím," zašklebil se Emmett.

„Uvidíme zítra. Zatím si nás každého omotala kolem prstu, třeba to na Irinu bude působit stejně," řekla Tanya.

„Třeba," pokrčil Jasper rameny, „ale třeba taky ne."

„Chápu, jaké máš obavy, přece jen… otisknul se do ní vlkodlak," odpověděl Edward.

„Teď nevím, jestli to věci řeší, nebo komplikuje," povzdechla si Bella.

„To neví nikdo," zazubil se Emmett.

 


Kapitola 18Kapitola 20

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Slunce 19 - Ohnivý talent:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!