Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Škola poloupírů - Prolog

Jacob


Škola poloupírů - PrologBella Swanová je poloupír. Ale v této době se o nich všeobecně ví a platí u nich pravidlo: přežijí jen ti nejsilnější. Poloupíři oplývají spoustou velmi silných schopností. Proto Volturiovi zavedli zákon, že každý poloupír musí nastoupit do speciální školy určené pro jejich druh, kde se vycvičí v boji a v ovládání svých schopností, aby mohli, co nejdříve nastoupit do gardy Volturiových. Ale Bella se odmítá smířit se svým údělem, chce vést jakýkoliv život, ale hlavně svůj a nikým neovládaný. Podaří se jí to?

Ahoj. Jsem poloupír. Ano, rozuměli jste správně, jsem dítě člověka a upíra. Je nás velmi málo, protože většinou, když se narodíme, umíráme se svými matkami. Já a moje máma jsme velké výjimky. Přežili jsme totiž obě. Jak? Mám v sobě upíří jed, když máma po porodu umírala, kousla jsem ji a ona se přeměnila na upíra. Neměla ani to nejlepší ani nejhorší sebeovládání, ale museli jsme se přestěhovat daleko od civilizace, pro jistotu a nejen kvůli matčinu sebeovládání. Hlavně kvůli jedné rodině, kterou z hloubi duše nenávidím, kvůli Volturiovým. Nejdřív dělali to, co měli - nebo spíš pořád dělají, víceméně. Ale jejich hlavní vůdce Aro Volturi je… jak bych to řekla, hledač klenotů. Když zjistil, že všichni poloupíři jsou super talentovaní, zřídil pro nás speciální školu, kam nás naši rodiče, pokud nejsou mrtví nebo o nás nemají zájem, hned po narození musí dát. Učíme se hlavně ovládat svoje schopnosti a boj. Nic jiného.

My se s matkou schovávaly osm let a už jsme si myslely, že nás nenajdou a že o nás neví. Ale našli nás, moji matku zabili a mě odvedli do školy pro poloupíry. Do hnusné pitomé školy, kterou jsem nenáviděla hned od první chvíle, co jsem ji uviděla. Dokud ji nevystuduju, nesmím z ní ani na krok a potom až ji vystuduju, nebudu, kromě nějakých úkolů pryč z Volterry. Hned po pár hodinách v té škole jsem si udělala dostatečný obrázek, jak to tam funguje. Vyučovací předměty se omezují jen boj a ovládání schopností. Navíc je tam neustále jedna upírka, Chelsea se myslím jmenuje, a jak jsem slyšela, upevňuje vztah mezi poloupíry a Volturiovými. Většina poloupírů je tam od narození, takže je vlastně uctívají skoro jako bohy. Zjednodušeně řečeno mají pěkně vymyté mozky. Ale já si to udělat nenechám. Nikdy! Chovám k Volturiovým dost velkou nenávist a na to, aby mi udělali to, co většině ostatních poloupírů, by ta nenávist musela nějak zmizet. A to nezmizí. Já se k Volturiovým nikdy nepřidám.

A moje schopnosti, co je tak zaujaly? Mám schopnost psychického a fyzického štítu. A oba jsou, jak bych to řekla absolutní. Oba mohou ochránit před čímkoliv, jakoukoliv schopností i před sluncem. Mám je oba skvěle vytrénované, ale jim ve škole to samozřejmě říkat nebudu. Takhle to chci udělat, hrát si na hloupou netrénovanou poloupírku a vyprovokovat někoho ve škole, aby mě napadl. Opravdu, myslím to vážně. Protože můj štít dokáže zakrýt i vzpomínky, tak až mě napadne, tak ho porazím (promiňte mi, že jsem tak málo skromná, ale i boj je moje silná stránka) a vymažu mu vzpomínky.

Potom uteču. Já vím, vypadá to, že tam jsou pěkné díry, ale všechno mám promyšlené dost dobře. Zakládá se to na tom, že si vyberu někoho s opravdu výbušnou povahou. Protože když tomu někomu vymažu vzpomínky, mozek si je doplní něčím, co sám ten někdo chtěl. Takže při nejlepším si budou myslet, že mě zabil a ten někdo jim to ještě potvrdí. Nebudou mě hledat. Samozřejmě budu muset udělat nějaké maličkosti, aby to vypadalo věrohodně - například popel s mým pachem. Ale to všechno udělám až potom. Zatím musím hrát totálně bezproblémovou poloupírku, která vůbec neumí bojovat ani ovládat svoje schopnosti. Tu co se sice dostala do školy hodně pozdě, ale nejsou s ní vůbec žádné problémy a pokud se mi to podaří dost věrohodně, tak i poloupírku, která má sice štíty, ale na schopnost Chelsea nějak nepůsobí. Ale to se mi pravděpodobně nepodaří, ale můžu v to doufat.

Jmenuji se Isabella Marie Swan a já se nikdy nevzdám a oni mě nikdy nebudou mít pod svojí nadvládou, to přísahám

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Škola poloupírů - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!