Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Škola noci 8. kapitola

Aro Potter


Škola noci 8. kapitolaChystají se nákupy.
Přeju pěkné čtení. :)

Podívala jsem se na gauč, který byl opět plný, a nikdo nevypadal na to, že by mě pustil.
„Kluci, řekneme jí to,“ promluvil Emmett, když viděl můj pohled.
„Jo, ale nebude to na vás,“ řekl jeden kluk. Myslím, že se jmenoval Tim.
„Když už, tak v tom jedem všichni. Ok?“ zeptal se Emmett. Jako odpověď dostal hromadné „Ok“ řekli jako nějací sboristé.
„Bello, pojď si sednout,“ promluvil na mě Taylor, jeden z mála, co si pamatuji.
„Díky, Taylore,“ poděkovala jsem a sedla si mezi hromadu kluků. Byla jsem ráda, že jsem nezůstala stát, ale teď jsem si připadala jako sardinka.


„Tak…“
„Emmette, dělej jsem napnutá, jako kšandy u kalhot,“ pobízela jsem Emma, který to neskutečně protahoval.
„Tak…“ Chtěl už pokračovat, ale někdo zaklepal na dveře.

„Dále,“ zavolali všichni kluci včetně mě.

Do dveří vešel Edward. Měl na sobě krásné džíny a černé triko. Vypadal úžasně, ale proč se takhle obléká, tady ve škole?
„Dobrý den, strážce Cullene,“ řekli sborově kluci a Edward na to odpověděl kývnutím hlavy.
„Bello, pojď, jedeme do centra, koupit nějaké oblečení tobě a princezně Alici,“ řekl Edward a já byla šťastná, že nebudu nosit stejný oblečení pořád do kola, a že strávím zase chvíli s ním.
„Jasně, super, že vás to napadlo,“ odpověděla jsem s úsměvem, „A kluci, pak mi to řeknete,“ řekla jsem mezi dveřmi výhružným hlasem a přitom na ně mrkla.

V autě už na nás čekala Alice se třemi strážci. Rozjeli jsme se a nikdo ani necek, ani se nehnul.
„Sakra, tady je trapný a blbý ticho,“ prohlásila jsme bez rozmyšlení. Vzápětí jsem toho litovala, protože se na mě otočilo pět páru očí. Teď fakt nevím, co mám udělat, aby se na mě tak nedívali. Tak jsem pouze pokrčila rameny a nejevila už žádný zájem. Otočila jsem se od nich a začala se dívat z okýnka.
Periferním viděním jsme zjistila, že se už nedívají, ale já stejně vycítila, nějaký pohled směřovaný na mě. Ohlédla jsem se. Ten pohled patřil Edwardovi. Koukal na mě pohledem plným lásky, něžnosti a nenávisti? Wow! To se mi určitě jen zdá, ty první dva určitě. Ten třetí asi ne, doufám, že jsem se spletla. Edward ode mne odtrhl pohled a vůbec si mě už zase nevšímal. Povzdechla jsem si a znova se tupě dívala z okýnka. Uběhlo asi třicet minut, než auto zastavilo. Byli jsme na místě.
Z auta jsem vystoupila jako druhá a za mnou vylezli ostatní. Rozhlédla jsem se, pamatuji si to tu, jsou tady skvělí krámy.

„Budeme rozdělení na tři vzdálené strážce. Dva půjdou s vámi a budou se vydávat za vaše… přítele,“ promluvil Edward, jakožto nejzkušenější strážce. Aspoň to, tak vypadá. Všichni strážci na sebe koukali, uvažovali, jak se rozdělit.
„Mám nápad,“ prohlásil Emil, pamatuju si ho ještě z doby před útěkem. „Já a Edward půjdeme s nimi, jako blízcí strážci, tudíž se budeme vydávat za páry. A Collin, Jesse a Bret budou vzdálení strážci,“ řekl pyšně.
„Dobrá,“ přikývl Edward, i když na něm bylo vidět něco znepokojujícího, ale nic nenamítal.
„Já budu Alicin ‚přítel´ a ty Bells, se k sobě hodíte,“ rozhodl opět Emil. Já si teď budu hrát s Edwardem na pár? Ouf, to nebude zase tak těžké, ale horší bude, aby si nikdo nevšiml, že mi to nedělá problém. Přece jen, to je můj učitel. Bohužel.

Tak jsme se vydali směrem ke vchodu obchodního centra. Podívaly jsme se s Alicí na sebe. To bude něco.

 

Tahle kapitolka byla trochu kratší, a za to se velice omlouvám. Děkuju moc za komentáře u minule kapitoly, budu vděčná za každý komentář i u téhle. Doufám, že stihnu přidat další, než odjedu do Itálie. :) Děkuju vaše EdMaDo.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Škola noci 8. kapitola:

 1
3. twe
25.08.2011 [10:42]

tak sis to nečti když se to to nelíbí ty krávo (stmívání kravina)
a kde je jazz? Emoticon

10.07.2011 [14:14]

janulkastmívání = kravina nám sa ale páči tak ticho :D nerieš čo nechápeš.. a inak prvé dva riadky.. ty si to ani nečítala

1. stmívání = kravina
10.07.2011 [14:11]

Blbost!!!! Stmívání je samo o sobě kravina! Přečetla jsem si první 2 řádky a malém jsem se poblila! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!