Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sirotčinec - Prolog

plakát 4


Sirotčinec - PrologHlavní hrdinkou příběhu je Ellie. Žije v dětském domově se svou kamarádkou Mandy a vychovatelkou Ronnou, která zřejmě není jen tak obyčejná vychovatelka. I přes DD žije Ellie normální život a má kamarády. Co se stane, když k nim do třídy přijde nový žák? A co když on není člověk? A co když člověk není ani Ellie?

„Ellie! Vstávej!“ zakřičela Ronna pod schody. Něco jsem zamumlala a zavrtala se do peřin. Otevřely se dveře a za chvíli už mi po obličeji stékala ledová voda.

„Hej! Ronno, to snad nebylo nutné!“ křikla jsem a otírala si obličej do peřiny.

„Ano, bylo to nutné, za půl hodiny je tu autobus!“ řekla, jako by se nechumelilo a stáhla ze mě peřinu. Rozmrzelá jsem vstala a zamířila do koupelny. Po ránu jsem vypadala hrozně, zvlášť když jsem byla mokrá. Opláchla jsem si obličej a vyfénovala si vlasy. Na svoje vlasy jsem byla vždycky moc pyšná, tmavě hnědé vlny mi splývaly až k lopatkám. Oči jsem měla zelené, a pleť sněhově bílou. Škoda, že nevím, po kom. Jako mimino mě našli na schodech dětského domova.

Vydrhla jsem si zuby, oblékla si školní uniformu a seběhla do jídelny. Děcka už dojídala, ale ještě jsem stihla ukořistit krabici cornflakes. Sotva jsem snědla první lžíci, zatroubil autobus. Popadla jsem svačinu, kterou mi Ronna hodila. Měla jsem Ronnu moc ráda, starala se o mě ode dne, co mě našli. Je to vysoká černoška s dlouhými černými vlasy. Má zlaté oči, divná, ale krásná barva. Vždycky říká, že je anděl a nikdo jí to nevyvrací.

Když jsem byla malá, Ronna mi často vyprávěla pohádky. Znala moji mámu, ale nechtěla mi nic říct. Jen mi řekla, že byla moc krásná a moc milá. A že prý mě nechtěla dát pryč, ale musela. Prý jsem jí podobná, mám stejné vlasy a pleť. Ale oči ne. Mám Ronnu moc ráda, je jako druhá máma.

„Ahoj, Ellie!“ řekla Selena. Byla to moje druhá nejlepší kamarádka, ale na rozdíl ode mě měla rodinu. Byla moc krásná, měla blond vlasy a byla opálená. Byla vysoká a štíhlá, příklad dokonalosti. Navzdory svému vzhledu a bohatství nebyla ani trošku nafoukaná a bavila se se všemi bez rozdílu. Byla jako sluníčko a všichni ji měli rádi. Říkáme jí jen Sel.

Moje první nejlepší kamarádka je Amanda, vlastně jen Mandy. Je to černovláska a konečky vlasů si obarvuje na blond. V děcáku je od svých pěti let. Její rodiče zemřeli při autonehodě a jiné příbuzné nemá. Přátelí se se mnou a Sel.

„Ciao, Sel! Jak se to líbily prázdniny? Kde jsi byla?“ zeptala jsem se jí nadšeně. Rozpovídala se o dovolené ve Španělsku, ale já její rozjařené štěbetání nevnímala.

„Ciao, Mandy.“

„Ahoj, holky. Páni, Sel, tys byla ve Španělsku? A kde přesně?“ vyzvídala Mandy. Ale ani jí jsem si nevšímala. Myslela jsem na svůj sen. Zdálo se mi o nějakém chlapci. Byl vysoký a snědý, možná indián, mohlo mu být asi šestnáct. Poslední dobou se mi o něm zdálo nějak často. A nevadilo mi to.

„Ellie? Ellie! Vystupujeme!“ probrala mě Selena z transu. Vyskočila jsem z autobusu a s holkama jsme došly až do třídy. Zabraly jsem první lavici uprostřed pro mě, další za mnou pro mandy a jednu po mé pravé ruce pro Selenu. Lavice po levé straně zůstávala opuštěná, nikomu se nechtělo sedět před učitelem.

Chvíli jsme si ještě povídaly.

„Ahoj, Ellie! Jaké byly prázdniny? Chybělas mi!“ škádlil mě Josh. Měl mě rád, ale já neměla zájem. Byl dobrý kamarád, to ano, ale ne na nic vážnějšího.

„Prázdniny? Celkem nuda. Co ty?“ zeptala jsem se ho, když v tu chvíli zazvonilo a Josh zmizel do své lavice. Ještě jsem byla otočená k Mandy, když vešla naše třídní, slečna Bigginsová.

„Třído, představuji vám vašeho nového spolužáka.“

Otočila jsem se a ztuhla jsem.

Byl to on.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sirotčinec - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!