Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sirotčinec - 1. kapitola

kenzie slaví


Sirotčinec - 1. kapitolaPrvní díl mé kapitolovky Sirotčinec. Kdo je nový, záhadný spolužák Ellie? Tuší Ronna, co je zač? A jaké má Ronna tajemství?

„Třído, představuji vám vašeho nového spolužáka.“

 

Otočila jsem se a ztuhla jsem.

 

Byl to on.

 

Nemohla jsem tomu uvěřit. Přímo přede mnou stál kluk z mých snů. Vypadal přesně, jak jsem si ho pamatovala. Vysoký, tmavé vlasy.

 

„Ellie! Hej, Ellie! Ty ho znáš?“ zašeptala na mě zezadu Mandy. Rukou jsem naznačila, že ne.

 

„Jmenuje se Seth Clearwater. Pane Clearwatere, nechcete nám o sobě něco říct?“ pokračovala slečna Bigginsová.

 

Seth. Byl krásný, moc se mi líbil.

 

„Jistě, slečno Bigginsová. Ehm, jmenuju se Seth, a přistěhoval jsem se sem se svou matkou a sestrou Leah. Ségra tu pracuje. Ehm, no, a mám rád sport.“ Seth byl trošku nervózní. Měl krásný hlas.

 

„Tak kam tě posadíme?“ uvažovala slečna Bigginsová. Zatajil se mi dech. Jediné volné místo ve třídě bylo vedle mě. A učitelka to věděla.

 

„Sethe, posaď se tady.“ Seth přikývl a posadil se na místo vedle mě. Otočil se na mě a dlouhou dobu se na mě díval. Učitelka si odkašlala.

 

„Pane Clearwatere, pokud jste se dostatečně vynadíval na slečnu Stewartovou, mohl by jste věnovat pozornost výkladu, nemyslíte?“ ozvala se uštěpačně učitelka. Seth okamžitě ucuknul pohledem a třída se rozesmála. Jediný, kdo se nesmál, byl Josh. Sklonila jsem hlavu, aby mi vlasy zakryly rudé tváře.

 

Po celou hodinu jsem na sobě cítila jeho pohledy. Oddychla jsem si, když zazvonilo na přestávku. Otočila jsem se k němu, a on se na mě usmál.

 

„Ahoj, já jsem Seth,“ řekl a podal mi ruku. Opatrně jsem mu ji stiskla. Měl horké ruce, jako kdyby měl horečku.

 

„Ehm, já jsem Elizabeth, ale všichni mi říkají Ellie.“

 

„Těší mě, že tě poznávám. Promiň, že jsem na tebe tak koukal, ale myslel jsem, že tě znám.“

 

„Taky se mi zdáš povědomý.“

 

„No, a co máš teď za hodinu?“ zeptal se mě.

 

„Já? Myslím, že počítače.“

 

„To je skvělé, já taky.“

 

Usmála jsem se na něj a šla s Mandy a Sel na hodinu.

„Ellie, on tě balí,“ zašeptala mi do ucha Selena.

 

„Co? Seth? Ne, ne, jen…“ nevěděla jsem, co bych ještě řekla.

 

Náš rozhovor přerušila profesorka Jonahová. Na naší škole nebyli žádní učitelé, samé ženy. Nejprve jsme vyhledávali něco na internetu, pak nás pustila volně. Otevřela jsem si MySpace a měla jsem novou žádost o přátelství. Od Setha. Usmála jsem se a potvrdila ho.

 

Na obrazovku mi skočil spam a já ho chtěla shodit na obrazovku. Upoutal mě však titulek: Kouzla pro štěstí. Ze zvědavosti jsem na něj klikla. Začaly naskakovat různé návody na kouzla. Mávla jsem nad tím rukou a vypla to.

 

Zazvonilo a já rychle vypnula počítač. Seth mě opět doprovázel na další hodinu. Zbytek dne už nebyl tak zajímavý, abych o něm mluvila. Seth se na mě o každou hodinu, kterou jsme měli spolu, díval. Byl moc milý. Nevěděla jsem, co si o něm mám myslet.

 

Zdálo se mi o něm celý poslední týden prázdnin, a teď je tady, u mě ve škole. Není tohle celý jen bláznivý sen, a já se každou chvíli probudím? Pro jistotu jsem se pořádně štípla do ruky, až jsem sykla bolestí. Nic se nestalo. Takže jsem vzhůru.

 

„Ellie, počkej!“ zakřičela na mě Mandy, když jsem nastupovala do autobusu. Posadila jsem se na své obvyklé místo, a Mandy zaplula vedle mě. Oknem jsem ještě zahlédla Setha, jak odemknul kolo a odjížděl na druhou stranu města.

 

„Ell, celý den si se mnou skoro nepromluvila!“ čertila se na mě.

 

„Ehm, promiň, máme na to snad zbytek dne v dédé, ne?“

 

„To zas jo. Ten kluk, Seth, líbíš se mu. Vážně, celý den tě obletoval.“

 

„Je jen přátelský. Ukázala jsem mu školu, nic víc.“

 

Mandy jsem o svých snech neřekla. Myslela by si, že jsem blázen. Mandy na nic takového, jako předtuchy nevěří. Tvrdí, že kdyby existovaly, varovaly by ji před nehodou jejích rodičů. Radši jsem sledovala venkovní krajinu. Mandy mi něco říkala, a já jí každou chvíli odpověděla nudným hmm.

 

V dédé na mě čekala Ronna.

 

„Ahoj holky! Jak bylo ve škole?“ ptala se nadšeně. Sborově jsme vzdechly, a Ronna se zamračila.

 

„No tak, úsměv! Elizabeth, ve škole se nic nestalo? Nic nového? Nikdo nový?“

 

Podezřívavě jsem si ji měřila. Věděla to, nebo jen tipuje? V jejích očích něco bylo, něco věděla, ale nedala na sobě nic znát.

 

„Jo, vlastně máš pravdu. Máme nového spolužáka.“

 

„Jak se jmenuje?“ vyptávala se dál.

„Jmenuje se Seth Clearwater,“ řekla jsem a sledovala Ronnu.

 

Její rysy jakoby ztvrdly a v očích se jí něco mihlo.

 

„Já si teď musím zavolat, ano?“ řekla rychle a odběhla. Zamračila jsem se a potichu se plížila za Ronnou.

 

Otevřela jsem dveře a nastražila uši. Zachytila jsem jen útržek hovoru.

 

„…Ne, ne, nejde o Ellie. Jsou tady Clearwaterovi. Jistěže vím, že jsou s ním. Viděla ho, chodí s ní do třídy… Ano, Ellie se má dobře… Jasně… Samozřejmě… Myslím, že je čas… Ne, není…“

 

Ronna se zprudka otočila a uviděla mě ve dveřích.

 

 

_________________________________________________________________________

 

Dédé znamená Dětský domov



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sirotčinec - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!