Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Silná touha

EclipsePoster2


Silná touhaMoje druhá jednorázová povídka, která se na prosbu čtenářů změnila v kapitolovou. Doufám, že se bude líbit. Je opět o Belle, ale tentokrát o její vůli vytrvat a nenapít se lidské krve. Dokáže to? A co se spustí v případě, že tomu tak nebude?

Ta vůně, pomyslela jsem si. Ta vůně je neodolatelná! Seděla jsem za volantem vedle muže, kterého jsem vzala jako stopaře, kterému došel benzín.

Moc Vám děkuji, slečno,“ řekl zdvořile ještě jednou. Snažila jsem se nedýchat, ale bylo to těžké. Myslela jsem si, že se dokážu už ovládat, ale tohle je moc silné! Kdyby tu tak byl někdo, kdo by mě zastavil... Ale tady nikdo není... Pusto a prázdno na silnici, která vede lesem.

Není zač, řekla jsem a usmála jsem se na muže líbezně. Slyšela jsem, jak se mu při mém pohledu zrychlil tep.

 

Srdce mu tlouklo rychle a pohled na jeho krk, na kterém byla vidět žíla, mě přímo ničil. Musím to udělat! Nikdo se to nedozví... nikdo ho nebude hledat. Kousni si, vždyť ti tak krásně voní! Říkalo mi moje zkažené upíří já, proti kterému se na mě utrhovalo moje čestné já. Přece ho nemůžeš zabít! Určitě má rodinu a ženu a děti... A co by ti na to řekl Edward? Přemlouvalo mě moje čestné a hodné já, abych ten hrůzný čin neudělala. Byla jsem ale rozhodnutá, nemohla jsem se prostě ovládnout!

Zastavila jsem a požádala jsem muže, aby vystoupil se mnou.

Co se děje? zeptal se zdvořile, ale zároveň překvapeně. Podívala jsem se na něj smutně a odpověděla jsem mu, že mám asi něco s kolem a jestli by mi to pomohl zkontrolovat. Souhlasil, a když lezl pod auto, aby zjistil, kde je nějaká technická chyba říkal.

Doufám, že se tu se mnou nebojíte... Musela jsem se zasmát, protože vůbec netušil, že jediný, kdo by se měl bát je právě on.

Proč bych se měla bát?" zeptala jsem se s úsměvem. A čekala jsem na jeho odpověď.

Vypadá to, že je všechno v pořádku, řekl a vylezl z pod auta. No víte, mladá a krásná slečna jako jste Vy, by mohla mít strach, když by byla sama v lese s možná porouchaným autem a navíc s úplně cizím mužem... prohlásil s nevinným úsměvem.

Máte pravdu, asi bych se měla bát, ale já nejsem tak úplně normální slečna. Blýskla jsem svým oslnivým úsměvem a pokračovala jsem.

Víte, ale já si myslím, že v téhle situaci nejsem ta pravá osoba, která by se měla bát! dokončila jsem svůj monolog.

Podíval se na mě trochu zvláštně a nevinně se zeptal.

A proč bych se měl bát já? Správně pochopil, že on je ten, který by měl mít strach. Přiblížila jsem se k němu a políbila jsem ho na tvář. Objal mě a mně bylo jasné, že nemá nejmenší tušení, kdo vlastně jsem. Přiblížila jsem se k jeho uchu a pošeptala jsem mu to, co slyšet určitě nechtěl.

Omlouvám se, ale tvá vůně je tak neodolatelná... Měl by jsi se bát, protože kontakt s upírem je člověku jako jsi ty víc než nebezpečný. Slyšela jsem, jak zatajil dech a cítila jsem, jak se ode mě snažil odtáhnou, ale proti mé upíří síle neměl nejmenší šanci.

Sjela jsem na jeho krk a kousla jsem. První kapky jeho lahodné krve mě donutily pít dál a dál. Nemohla jsem přestat a cítila jsem, jak jeho tělo slábne. Už se ani nebránil, smrt si pro něj přišla. Vypila jsem všechnu jeho krev a odnesla jsem ho do lesa, kde jsem ho pohřbila. Až příliš pozdě mi došlo to, co jsem udělala. Cítila jsem se hrozně a vracela jsem se domů, ale tušila jsem, že tam už ot budou vědět.

Bello? podívala se na mě Alice, když jsem přišla domů. Byla zdrcená!

Viděla jsem to... Bylo mi to jasné hned, jak jsem viděla její obličej plný smutku a zklamání. Jak jsem to mohla udělat? Lidská krev je sice velké lákadlo, ale dokázala bych se ovládnout! Měla jsem to dokázat.

Alice? Já jsem to prostě nemohla zastavit! Vím, co jsem udělala a nenávidím se za to! Klekla jsem si na kolena a vysvětlovala, co se stalo.

Kde je Edward? zeptala jsem se, kdybych byla člověk určitě bych plakala, ale to upíři nemohou.

On... Viděl to také... Nevím, kam šel, řekla vyhýbavě. V jejím hlase jsem slyšela, že to ví.

Alice, nelži mi, prosím! Já vím, že to víš! Představa, že Edward tu hrůzu viděl, mě přímo ubíjela.

Odešel. Odešel od nás i od tebe. Neunesl to, že tě nedokázal ubránit před lidskou krví, řekla a ta slova mě zasáhla jako ostrý bodec! Odešel? Nechal mě tu? Přeci nemohl odejít! Slíbil mi, že tu se mnou bude a že mi pomůže! Vzala jsem si ho a slíbili jsme si, že budeme spolu v dobrém i zlém! Tohle je to zlé a on tu měl být! Měl tu být, protože ho potřebuji. Potřebuji slyšet jeho hlas!

Ne, to ne! To přece nemohl udělat! Nebyla to jeho vina, ale moje! vydechla jsem zoufale. Alice mě objala a snažila se nějak ulehčit mé bolesti, zatímco Jasper se snažil, abych se uklidnila, pomocí svojí moci. Začíná nový život. Život bez toho, koho miluji. Má takový život smysl? Bez něj jsem nic. Odjíždím. Odjíždím někam, kde najdu někoho, kdo bude ochoten mě zničit! Sbohem milované město Forks. Sbohem rodino. Sbohem štěstí. Tohle je můj konec a způsobila jsem si to sama! Přes všechno nadpřirozeno, které jsem poznala, neexistuje nic, co by dokázalo vrátit čas. Nic, co by mi dovolilo vzít zpět ten hrůzný čin. Nic!

Shrnutí - 2. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Silná touha:

 1
29.12.2011 [15:45]

alicecullen105 Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!