Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Síla života 5. kapitola

17


Síla života 5. kapitolaTak a je to tady. Další kapitola Síly života. Konečně se nám to tu trochu rozjede. Bella objeví nové schopnosti. Taky se dozvíme něco... A v dalším díle se nám konečně objeví nějaký ten chlap. Doufám, že se vám kapitolka bude líbit. Twilightlady

Síla života – 5. kapitola – Temná stránka

„Půjdeme se podívat do knihovny,“ řekl Aro a pokynul nám, abychom ho následovali. Vyšli jsme, ale on se opět zastavil.

„Rosalie, drahá, co kdybyste vám a vaší sestře šla vybrat některé z apartmá? Je jich tady mnoho, tak snad se vám nějaké zalíbí. Felix vás milerád doprovodí,“ řekl. Nepřestávalo mě udivovat, jak nám chvíli tykal a pak zase vykal.

Rose mi věnovala významný pohled a odešla Felixem následována. Zůstala jsem jen já a Aro. Znovu jsme se vydali do knihovny. Šli jsme mlčky a já přemýšlela o věcech, které bych se tu mohla dozvědět, o tom kdo jsem. Jenže sotva se za námi zavřely dveře, byla jsem na nich natisknutá a Aro mě držel pod krkem.

Vyplašeně jsem se po něm podívala. Tvářil se naprosto klidně, jako by přemýšlel, jestli dneska ráno zavřel okno.

„Co chceš? Proč jsi přišla?“ zeptal se klidně, ale na jeho hlase byly znát obavy, ale z čeho?

„Co - cože? Vždyť už jsem vám to řekla! Tady je všechno, co bych chtěla vědět. O mně, o tom kým jsem a kým budu,“ řekla jsem, i když se mi mluvilo dost špatně. Jeho stisk mírně povolil, asi abych mohla odpovídat.

„To už jsem slyšel. Poslal tě někdo? Ty nás máš zničit, že?“ mluvil a umíval se, jako by na to přišel. Vypadal jako šílenec.

Přesně v ten moment jsme poznali moji sílu. Novou sílu. Úplně bez varovaní jsem se objevila v jeho hlavě, slyšela jsem jeho myšlenky. Něco jako instinkt mi napovědělo, co mám udělat.

„Opravdu myslíte, že vás chci zničit? Teprve poznávám své schopnosti. Chci být upír, možná budu nejmocnější upír na světě, nebo taky možná zemřu. Ale nechci vás zničit!“ Moje slova se objevila v jeho mysli. Poslat myšlenku není zas až tak těžké. Celé jeho tělo ztuhlo. Pevně jsem mu hleděla do očí a nemínila uhnout.

„Teď mě pusťte,“ poslala jsem mu myšlenku znovu.

„Proč bych to měl dělat?“ zeptal se výsměšně.

„Protože,“ chtěla jsem něco říct, ale nová schopnost (další) se objevila.

Připadalo mi, jako by se ode mě oddělila neviditelná blána, která přesně kopírovala moje tělo. Měla našedlou barvu. Z ničeho nic byl Aro natisknutý na protější stěně a moje druhé já ho pevně drželo pod krkem. Vypadalo to, že nevidí to samé, co já.

 

Pohled Aro

Nevím, co se stalo. Jakoby mě něco popadlo pod krkem a přirazilo na stěnu, nic jsem neviděl, tedy nic, co by mě drželo. Podíval jsem se na Isabellu. Zdálo se mi to, nebo mě šálí zrak? Nestála tam ona, ne tak docela. Vypadala tak jinak. Její obličej, výrazně vystouplejší kosti, její vlasy zčernaly, a ty oči – byly úplně oranžové. Takové jsem v životě neviděl. Vypadaly jako plameny ohně. Můj elfí zrak mě musí klamat! Rychle jsem zamrkal, ale pořád byla taková... jiná. Cítil jsem z ní zlo a temnotu. Vzduch okolo ní vibroval, bylo to téměř hmatatelné.

„Už na mě nikdy nešahejte!“ Její hlas zněl jinak, autoritativně a zle. Pak se usmála. „Dobře?“ zeptala se už normálně a znovu tam stála Isabella.

 

Pohled třetí osoby

Teprve nyní se objevila její temná stránka. Čekala jsem, že to bude dřív. Temnota ji pomalu lapila. Poprvé se dostala na povrch. To už to nebude trvat dlouho a polapí ji celou. Bude má. A až z ní udělají upíra, konečně bude osud naplněn.

„A ona si myslela, že by mohla vyhrát. Vždy musím vyhrát já!“ řekla jsem a zasmála se. Jenom já mohu vyhrát. Nestane se to. Ani její lidskost ji nezachrání. Nic ji nezachrání.

Už brzo se dočkám svého.

 

O týden později

Pohled Bella

Aro se v mé přítomnosti choval divně. Poslouchal cokoli, co jsem chtěla. Všechno mi splnil. Dokonce jsme se domluvili, ačkoli Rosalie ze začátku nesouhlasila, na tom, kdy se stanu upírem. Přesně za měsíc. Do té doby mám nastudovat co nejvíce materiálů a zkusit objevit co nejvíce schopností. Zatím jsem objevila asi pět. Jedno mi ale není jasné. Chvílemi se mi stane, že si něco nepamatuju. Ptala jsem se Ara, jestli ví, čím to je, ale řekl, že to může být tím, že moje tělo je teď hodně namáháno.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Síla života 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!