Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Síla života - 3. kapitolka - I'm your sister

BD I. - Teaser Poster


Tak a je tu opět další kapitolka nesoucí název "I'm your sister". Jelikož se nám pomalu blíží prázdniny a většina z nás odjíždí pryč, pokusím se do začátku prázdnin dodat ke každé kapitolce nějakou tu kapču, ale nic neslibuju. Příjemné čtení přeje Twilightlady.

Síla života – 3. kapitolka – I'm your sister

Pohled: Isabella Marie Swanová

Současnost

„Jsem upír,“ řekla prostě.

„Co-cože?“ zeptala jsem se.

„Jsem upír, Bello,“ zopakovala.

„Já tě slyšela, ale to myslíš vážně?“ zeptala jsem se nevěřícně. Jen přikývla.

„Chci taky,“ řekla jsem rozhodně.

„Cože?“ zeptala se mě Rose.

„Chci taky. Chci být taky upír,“ řekla jsem.

„No to zapomeň,“ zařinčela Rose. Vypadal opravdu děsivě. „Bello, ty nikdy nebudeš upír. Tohle bych si pro nikoho nevybrala a natož pro tebe. Jsi jako moje sestra. Jsi moje sestra.“ Ta poslední věta mě trochu zmátla.

„Nemůžu být tvoje setra. Já sestru nemám...“ Rosalie jen  zavrtěla záporně hlavou. Tohle se mi přestává líbit.

„Jsi moje sestra. Narodila jsem se roku 1991. Je mi nyní 19 let. Po porodu tvé matce řekli, že jsem se narodila mrtvá. Když jsem se narodila v nemocnici byl doktor. Upír. Když jsem se narodila dostal rozkaz, že mě má prohlásit za mrtvou. Patří k vegetariánům. Nechal mě u své rodiny před dvěma lety mě proměnil. Jmenuje se Carlisle a má rodinu. Upíří rodinu. Vyrůstala jsem u nich, ale před rokem jsem se rozhodla podívat se po světě. Jsem sice novorozená, ale mám dar. Poznám lidi, kterým mohu důvěřovat a navíc mám skvělé sebeovládání. Ty, Bello, nebudeš upír! Ať už kvůli tomu, že jsi moje setra nebo kvůli tomu, že bych to nikomu neudělala,“ řekla Rose výhružným hlasem až jsem se jí i trochu bála.

„Co teď budeme dělat. Pojedeme něco o mě zjistit?“ zeptala jsem se naoko vážně.

„No jasný,“ souhlasila nadšeně moje sestřička.

„Já to nemyslela vážně!“ Zavrtěla jsem hlavou. Ach, jo ty blondýnky.

„Ale já jo,“ zavýskala nadšeně Rosalie.

„A kam chceš jet? Jak jsi řekla, máloco se o mě ví.“

„Pojedeme do Volterry!“ řekla rozhodně.

„Volterry?“ zeptala jsem se nechápavě.

„Volterra je město v Itálii. V tomto městě sídlí královská upíří rodina. Aro, jeden ze tří vládnoucích bratrů, má obrovskou sbírku knih. Často jsem o něm slýchávala od Carlislea. Já sama jsem se s ním nikdy nesetkala. Jsou něco jako vladaři v mýtickém světě. Aro má dva bratry. Marca a Caia. Marcus je upír. Caius je vlkodlak a Aro je elf. Jsou doopravdy bratři a je opravdu náhoda, že jsou všichni nesmrtelní. Každý z nich má nadvládu nad určitou skupinou. Aro má ve sbírce tvůj druh. Ale pozor! Aro je sběratel talentů a tebe by mohl chtít využít. On má dar dokáže číst myšlenky při pouhém doteku. Stačí jeden dotek a zná tě víc jak ty sama. A pak ještě umí ovlivňovat. Pokud bude chtít tak u něj zůstaneš, ale tenhle dar působí pouze při očním kontaktu. Nikdy se mu nedívej zhluboka do očí. To je asi všechno, co o nich vím. Pak ještě něco o Caiovi a Markovi, ale ti jsou nepodstatní; hlavně pro tebe.“ Takže se Arovi nesmím dívat do očí. Má dva bratry a oni jsou upír a vlkodlak. On je elf. Tak to je hustý.

„Kdy vyrazíme?“ zeptala jsem se ještě.

„Hned?“

„Vždyť nemáme nic nechystaný, ani oblečení, ani letenky. Nic,“ protestovala jsem.

„Letenky teď objednám po telefonu a teď jedeme nakoupit,“ oznámila mi suše. Nákupy. To je Rosaliina  závislost. Vydat se s ní na nákupy je sebevražda, protože dokáže člověka tahat z obchodu do obchodu a nebere vůbec ohledy na lidské potřeby.

Po třech hodinách lítání po obchodech se Rose smířila s tím, že toho už víc nenakoupíme, protože nám letadlo letělo v osm večer a my jsme v sedm skončily.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Síla života - 3. kapitolka - I'm your sister :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!