Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Šialená večnosť! - 9. kapitola

Chris Weitz - perex


Šialená večnosť! - 9. kapitolaPo dlhšom čase sa hlásime s novou kapitolou. Túto mám na svedomí ja, tak dúfam, že sa mi podarila. Tú action napíše Noni a to už v ďalšej kapitole. :)
Celá táto kapitola je z Evkinho pohľadu. Možno sa vykryštalizuje pár vzťahov, ale v podstate sa táto kapitola dá nazvať oddychová a dúfam, že je dobrým úvodom pre to, čo si pre vás pripravila Noni v tej ďalšej.
Veci sa rozbiehajú, prázdniny končia, nálada prišla a my dve znova začíname písať. :)
Príjemné čítanie prajem ja - Mirka a samozrejme Noni. :)

9. kapitola

Evka

To čo sa udialo u Min mi nie len že nešlo do hlavy, ale bolo to úplne mimo hranice môjho chápania. Ale obe sme si povedali, že začíname odznova, čo len priklincovalo Arove - odteraz ste Eva a Jasmin Volturi.

Zmena.

Život je zmena, v tomto prípade asi zmena k lepšiemu. Obe sme mali niekedy fajn, ale väčšinou na hovno život, ale zvyknete si, keď nemáte na výber. Obe sme si uvedomovali, že začíname odznova, niekto sa zľutoval a dal nám druhú šancu, ktorú obe využijeme.

Či už som sa pozrela do zrkadla v mojej izbe, alebo som nahliadla do svojho vnútra videla som niečo čo sa mi páčilo. Môžem povedať, že vôbec prvýkrát v živote som so sebou bola spokojná.

Začínam odznova, na mieste kde ma nikto nepozná - Min nepočítam, - na mieste, kde je nenormálne normálne. Zmenená, znovuzrodená a s pocitom šťastia v srdci.

 

„Evka! Evka! Evka!“ prihopsala ku mne Min - večný vtipálek a neskutočný optimista v jednom. Volterra s nami robí divy.

„Áno, miláčik?" odtrhla som pohľad od prírody za oknom a otočila sa k dverám.

Na tvári mala úsmev, no nebolo to len chabé povzdvihnutie pier, jej oči sa smiali. Sršala z nej energia a šťastie.

„Jane a Heidy idú dnes večer do mesta, pozvali nás."

“Výlety", na ktoré chodila Jane s Heidy boli známe po celej Volterre. Aro im to schválil. Večer sa ide do mesta, do klubu, kde si podľa ich slov vyhliadnu mladú čerstvú krv...

Min na mňa pozerala s očakávaním a nemou prosbou v očiach.

Chcela vypadnúť.

Predstava Jane mi síce po chuti nebola, ale čo pre ňu nespravím.

„To je skvelé, aspoň trocha vypadneme. Znie to ako dobrá zábava." V podstate som neklamala. Bolo by to úžasné, nebyť Jane, ale tej sa v tomto hrade nezbavím...

Min sa mi hodila okolo krku.

„O ôsmej sa vyráža, buď ready." Dala mi pusu na líce a doslova odtancovala do svojej izby.

Aspoň že tam bude Heidy. Min sa zabaví na parkete. Jane sa zabaví zabávaním na ľuďoch a my s Heidy sa budeme zabávať s nimi.

Asi pred mesiacom sme boli na takomto "výlete". Tiež len my štyri. Min začala experimentovať, čo je občas zábavné, ale väčšinou jej to nevyjde. Raz sme sa rozprávali, a prišla téma: ľudský život.

Jediné čo jej chýba - a to mi až brada spadla - bol alkohol.

Nebola alkáčka, sem - tam niečo vypila, príležitostne, ale že jej bude chýbať práve toto... To by ma nenapadlo.

Už skúšala vypiť čokoľvek. Dala si pivo, víno, šampanské... Proste čokoľvek, nič jej nechutilo a všetko prehltla len s ťažkosťami.

„Eva pomoc!!!" A je zle, povedala Eva...

„Čo sa deje?" Znova neviem kedy, znova neviem ako, každopádne ma už ťahala po chodbe smerom k jej izbe.

Nereagovala, tak som to skúsila znova. „Min? Čo sa stalo?"

Inštinktívne ma pochytili obavy a panika. Ak znova nejaký prúser... Neriešim to.

„Nič, nič," ubezpečovala ma.

„Tak čo potom tak vystrájaš?"

Pozrela na mňa s totálnou hrôzou v očiach. Ajáj.

„Nemám si čo obliecť!"

Vybuchla som. A smiala som sa a smiala. Nešlo to zastaviť. Až keď som zbadala jej ublížený pohľad, som sa nejako ovládla.

Ťahala ma pred skriňu - mimochodom napchanú oblečením k prasknutiu - tam zastala a veľavýznamne sa na mňa pozrela.

„No čo." Prišla som k tej skrini a otvorila som ju.

„Do čoho by sa mladá dáma rada nasúkala?"

„Neviem a som zúfalá!" zničene si sadla na posteľ a hlavu si zložila do dlaní.

S povzdychom som sa teda k tej skrini otočila ja a začala si ju predstavovať v tom či onom.

nakoniec sme sa zhodli na riflovej minisukni a tričku na ramienka s pekelne veľkým výstrihom.

„Teraz som na rade ja!" zvolala som a úlohy sa vymenili. Ja som ju ťahala do svojej izby, kde som si sadla na posteľ a sledovala ako mi izbu obracia hore nohami.

Ja som skončila so sivými kraťasamy a čiernym tričkom s flitrovým srdom vpredu. Ona si na nohy navliekla moje čierne sandále, takže som sa uspokojila s obyčajnými botaskami.

Po nejakej hodinke sme potom vyšli z kúpeľne úplne - ako povedala - ready.

„Pripravené?" Jane s Heidy už boli v našej izbe.

„Že váhaš!" vyhŕkli sme naraz. Neušiel mi Janin pohľad, ktorým nás obe prepaľovala. Proste sme si nesadli. Ja s Min nemáme radi ju a ona zas nemá rada nás. Koniec. Bodka.

Celé nadšené z dnešného výletu sme sa rozbehli ku garážam.

„Ó môjtybože!" zavzdychala Heidy.

„Ktoré z týchto nádherných autíčok si pre dnešok zaslúži našu pozornosť?" začala sa pomedzi tie drahé autá prechádzať a my sme len stáli a čakali. Do toho ste jej nesmeli kecať, keď ste nechceli prísť o nejakú časť tela.

Jej nadšené zvýsknutie signalizovalo len to, že sa znova zamilovala a pre dnešný večer má nového milenca. Šli sme za jej hlasom. Vybrala dobre, ako vždy. Dnes sa budeme viezť v luxusnom porsche, krvavo červenej farby. Mňam!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Šialená večnosť! - 9. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!