Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Šialená večnosť 16. kapitola


Šialená večnosť 16. kapitolaStretnutie s Cullenovcami sa blíži. Ako to nakoniec dopadne? Pomôže Cullenovocm aj teraz Aliceina vízia?

Bolo pár hodín pred tým, čo sme mali vyraziť. Autami na letisko, samozrejme, že v noci, potom vlastným lietadlom do Seatlu a odtiaľ do Forks po svojich. Mala som strach, toto bude niečo úplne iné, ako naše boje v záhrade či v telocvični.

Aro ma pohladil po tvári a tým vedel presne to, na čo som myslela.

„Nemáš sa čoho báť, drahokam môj. Nikdy by som nepripustil niečo také, ako o vás dve prísť. Hovoril som ti, že aj keď tam bude taký, podobný tebe a Eve, to neznamená nič, vy ste dve a on je sám, ostatných sa nemusíš báť ani pri najmenšom.“ Usmiala som sa na neho, mal pravdu, som mocná, krásna a prefíkaná, nikto sa ma ani nedotkne. Svoju ruku stiahol a zavelil na odchod.

***

Sedeli sme s Evou v lietadle, ktoré o pár minút pristávalo. Bolo plné upírov, ktorí prišli dosvedčiť pravdu Volturiovcom. Niektorí boli donútení, iní zase brali ako česť poslúžiť. Premýšľala som znova nad ich menami, schopnosťami, ich výzorom, vzťahmi. Chcela som to už mať za sebou, chcela som byť doma a užívať si moc, krv a sex. Keď som sa tak zamyslela, mohla by som vyskúšať aj niekoho iného. S Evou sa mi to páčilo, samozrejme, no čo taký Demetri? Nie, Jane by to neprežila. A možno práve preto. Alec? Trochu by mi asi prekážala tá detská tvár...

Na nohách sme boli veľmi rýchlo. Postupovali sme dopredu. Bolo nás mnoho, možno osemdesiat. Vládcovia boli včele. Ja s Evou sme sa držali blízko Ara, Jane s Alecom boli len kúsok od nás, pri Caiusovi a Marcusovi. Moc mi prúdila v žilách a ja som už strach nemala. Bolo mi jedno, či majú tí Cullenovci jasnovidku, môjmu daru sa nevyhne, ani keby to vedela dni dopredu. Jane ju neznášala, pretože sa jej bála, bála sa, že nehradí jej miesto, lenže to bolo ešte predtým, ako sme prišli my. Teraz nenávidela nás a tá Alice ju už netrápila. Možno si prijala, aby sa k nám pridala, dúfala v to, že vyšupne mňa a Evu z postavenia, ktoré máme. No ja som sa nebála. Alice by bola prínosom a bol by to Arov ďalší cenný klenot, ale my by sme svoje miesto mali. My nahraditeľné nie sme, pretože takéto dary nemá nikto. Jane sa stala menej dôležitou vďaka daru Evy, jej elektrickým šokom. Síce trvá dlhšie, kým protivník bolesť pocíti, pri Janeinom dare je to okamžité, ale výsledok je rovnaký.

Zbadala som ich už pár kilometrov od miesta. Bolo ich dosť, no nie viac ako nás, to ani zďaleka. Boli pripravení, dokonca mali aj vlkov. Keď sme zastali, Aro hľadal Alice, no nebola tu. Zrejme vedela, ako to dnes dopadne. Snažili sa nás presvedčiť, ale to nebolo treba. Aro vedel, čo chce a nemienil sa toho vzdať. Chcel Alice a to dieťa. Pokiaľ oni diskutovali, ja som mala aspoň čas na to, aby som si ich prehliadla.

Boli tam Amazonky, vysoké s ostrými rysmi. Íri, samozrejme, všetci boli ryšaví. Muž s prísnou tvárou, obrovská žena, bola krásna a majestátna a dievča. Mohla byť o niečo staršia ako Jane a Alec, vyzerala ako bábika. Boli tam taktiež nomádi. Potom ten klan z Denali, ktorý sa živil taktiež zvieracou krvou. Jedným z nich bol Eleazar, bývalý člen gardy. To jedna z ich rodiny nám udala Cullenovcov. Videla som, ako na ňu hľadia, nezaujímali sa o chod konverzácie, len proste mlčali a dívali sa na svoju sestru. Boli to krásne blondíny, Aro ich nazýval sukuby, tie, ktoré zvádzali ľudských mužov.

Zahliadla som aj Rumunov, nevedeli sa dočkať boja a ako naspäť nasadnú na trón. Hlupáci! Mohli iba snívať! Prehliadla som si aj egyptský klan. Ženy boli jemné, ich vodcom bol Amun, o ňom nám Aro hovoril. Demetriho mu ukradol a Aro s ním stále súperil, pretože Amun si vedel nájsť mocných ľudí a premeniť ich. Bol ním aj Benjamin, Aro o ňom vedel, ale nepotreboval ho, keďže mal Evu a mňa. Vyzeral sympaticky, vôbec nie nebezpečne.

No a samotný klan Cullenovcov. Boli dokonalí, všetci. Odlišovali sa. Sama som videla, ako sa jeden o druhého boja, ako pri sebe blízko stoja. Boli skutočnou rodinou. Krásna a vysoká blondína, povedala by som, že ešte krajšia ako Heidy. Volala sa Rosalie a toto meno jej dokonale pasovalo. Bola nebezpečná ako tŕne. Tisla sa k obrovskému upírovi, Emmettovi. Nemal žiadnu schopnosť, ale tak ako Felix, aj jeho sila sa vyrovnala novorodenému upírovi. Díval sa stále a ostražito po svojom okolí, bol to ochranca. Esmé, tá materinská, milá a obetavá, bola podobná človeku. Dokonale sa hodila ku Carlisleovi, dávnemu Arovmu priateľovi. Jeho súcit a priateľskosť nemala hraníc. No a Edward a Bella, dôležití členovia tejto rodiny. On bol typický idol mladých a neskúsených dievčat, niet sa čo čudovať, že sa doňho Isabella zamilovala. Nevyznačovala sa ničím, bola to upírka, krásna ako všetky. No, keď som zbadala tú malú... bola... obdivuhodná. Krásna, taká ľudská a zároveň nádherná ako upír.

Odrazu sa k nám Edward pohol a tak som sa započúvala do rozhovoru, pretože ma táto situácia začala zaujímať.

 

Eva:

Toto je zbytočné, to dieťa fakt nikomu neublíži!!!

Scéna predo mnou ma vrcholne rozčuľovala, dobre vedeli, že tí divní zlato – okí, majú pravdu, ale aj tak si vymýšľali ďalšie a ďalšie dôvody na ich smrť.

Blbý Aro.

Potichu som zavrčala

Ten divný, červenovlasý tvor vedľa mňa sa na mňa zvedavo zadíval a tú jeho už aj tak odpornú fasádu prikrášlil ešte hnusnejší úsmev.

Nechápala som vzťahy medzi tou ženou, tým mužom, dieťaťom a vlkom. V poslednej dobe som to často nevidela, vlastne som to nevidela skoro vôbec.

Spájalo ich niečo viac ako len túžba po moci a postavení, bol tam cit. To bolo u nás niečo fakt neobvyklé...

Jedným okom som pozrela na Min. No ona si ma ani pri najmenšom nevšímala. Hľadela na to dieťa, na vlka, na Bellu a na toho prerasteného upíra. Znova som potichu zavrčala. Nudilo ma to. Chcela som sa vrátiť domov alebo bojovať, bolo mi to jedno, ale všetko bolo lepšie, než tu iba postávať.

„Beriem na seba všetku zodpovednosť,“ povedala naša informátorka. Keby chudera vedela, že jej osud nezávisel od jej informácií. Caius to s ňou veľmi rýchlo vybavil. Ale musela som uznať, že tie Arove reči boli chabé a trápne. Toto krehké dieťa by neublížilo ani muche a keby náhodou, prišli by sme znova a zabili ju... vyriešené.

Všetci sa vzdialili a vrátili sa do blízkosti svojich priateľov. Aro dúfal, že sa situácia trochu vyhrotí, keď zabil informátorku, bohužiaľ, nestalo sa tak.

„Alice!“ zvolal nadšene Aro. Blížila sa k nám pomalým krokom. Jej jemné rysy spolu s baletným krokom boli zvláštne. Držala sa za ruku s blonďavým upírom. Vyzeral ako model. Bol na zožratie.

„Mám dôkazy o našej nevine,“ prehlásila. No Demetri hneď zakročil, nenechal ich postúpiť bližšie. Lenže Aro bol dychtivý po Alice. Iba po Alice. Sledovala som toho blondiaka. On môj pohľad zaregistroval, no hneď sa aj odvrátil a sledoval Alice. Mal schopnosť cítiť a ovládať emócie. Nechápala som, prečo po ňom Aro tak veľmi netúži. Áno, pripúšťal, že by bol zaujímavou zbraňou, ale nebol nevyhnutný.

 

Jasmin:

Stále som musela sledovať toho Emmetta. O takom chlapovi som vždy snívala. Svalnatý, krásny s dych berúcim pohľadom.

„Nech ti ukážem čokoľvek, ty svoje rozhodnutie nezmeníš!“ vyčítala Alice Arovi a vytrhla svoju ruku z jeho. Obratne sa otočila a kopla Ara rovno do tváre. Začala som vrčať a chystala sa po nej skočiť. Ale Alec ma chytil za rameno.

„Bude naša.“ S týmito slovami som sa upokojila a sledovala, ako sa pešiaci rozbiehajú do bitky.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Šialená večnosť 16. kapitola:

 1
1. Sisa
07.07.2013 [12:46]

Waw ty vole ďalšiu kapitolu!! Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!