Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » ShanShu - 7. kapitola

honeymoon


ShanShu - 7. kapitolaEmily si promluví s Bellou bez Edwardovy přítomnosti. Přežije to ve zdraví?

Edward

 

V autě bylo uši drásající ticho. Emily měla tvář obrácenou k bočnímu oknu a ani jednou se na mě ještě nepodívala. Z Bellina domu vystřelila tak rychle, že jsem se ani nestačil pořádně rozkoukat.

„Emily? Mluv se mnou, prosím,“ broukal jsem tiše a jemně.

„Miluješ Bellu?“ zeptala se a já zavrčel nad tou pitomostí, co vzešla z jejích úst.

„Ne!“ přecedil jsem a Emily se rozběhlo srdce kupředu. Nevěděl jsem, jestli strachem ze mě, anebo radostí. „Jak tě to napadlo?“ Podívala se na své ruce, které nervózně spojovala do malých pěstiček.

„Chodili jste spolu už jako lidé…“

„Chodili... My spolu nechodili. Neměli jsme na práci nic jiného, než se líbat na seně, protože jsme ani nic jiného dělat nemohli. Jiná zábava pro dva dospívající chudáky neexistovala.“

„A potom?“ zeptala se a konečně se na mě podívala.

„Potom? Tři sta let spolu. Prostě jsme se spolu vyspali. Nebrali jsme to jako spojení dvou lidí, co si dokazují svoji lásku po fyzické stránce. Byl to jen upíří bláznivý sex za účelem uhašení touhy,“ vysvětloval jsem trochu krkolomně, ale nevěděl jsem, jak pořádně vysvětlit, proč jsem se vyspal v džungli se svojí nejlepší přítelkyní. Nechtěl jsem jí vyprávět o tom, jak je upíří potřeba uspokojení občas nesnesitelná, a tak se vrhnete na první upírku, co uvidíte. Zvlášť, pokud jste otupení čistou krví a chcete to spojit dohromady. To vážně slyšet nemusí.

„Kdy se to stalo?“ zeptala se napjatě. Pořád mi nevěřila.

„Před sto padesáti lety,“ řekl jsem s úlevou, protože to rozhodně nebylo minulý týden.

„Dobře,“ hlesla a snažila se uklidnit sama sebe. Pak všechno, co se snažila skrýt, vyplulo na povrch.

„Emily, ty jsi nádherná. Ona je upír – ta krása je jen klam.“ Srovnávala se s ní. Přišlo jí, že se ke mně vzhledem hodí mnohem víc. Vzal jsem jednu její ruku do své a položil je mezi nás. Usmála se. „Miluju tebe. Nikdy jsem nikoho jiného nemiloval,“ zašeptal jsem pevně a ona roztála. „Hodně se toho změnilo. Nevěděl jsem, že ta návštěva bude i něčemu prospěšná,“ přiznal jsem.

„Co?“

„Když jsi viděla Bellu – její tvrdost a pravou upíří podstatu, začala si mě vnímat jinak.“ Její mysl se mi přestala bránit – a v závislosti na tom se přestalo bránit i její tělo. Už neuhýbala a nelekala se. Držela mě pevně a přisunula se blíž.

„No, musím uznat, že máš pěkně děsivou kamarádku.“

„A to se ještě chovala slušně.“

 

***

Noc bych nejraději trávil s Emily a vyzkoušel tak ten její nabytý pocit bezpečí, ale já nebyl na lovu dost dlouho. Ten pocit bezpečí by tuhle noc nebyl na místě.

„Budeš mi chybět. Zítra se vrátím a předtím, než odjedu, tě zvu na rande,“  navrhnul jsem a Emily měla náhle jiskřičky v očích. I z mých kalhot sršely jiskry nedočkavostí.

„Ale doma musím být do desíti. Otec by si tě podal,“ provokovala a strčila mi ruce do zadních kapes u kalhot.

„Otec nemá šanci. Jsem upír.“ Už sebou netrhla přitom slovu.

„Tak jdi, ať si brzo zpátky.“ Políbil jsem ji na čelo a vydal se na lov.

 

Bella

 

„Teda, ta odsud vystřelila rychle.“ Zasmála jsem se škodolibě a mrkla na Hanka. Jenže ten spal, takže moje mrkání přišlo vniveč. Spící lidé byli roztomilí. Teda, ne všichni, ale on ano. Se zavřenýma očima byli jako nevinné panenky, co pro jednou nikam nespěchají, nemají žádné starosti a negativní, či pozitivní pocity. A sní… Taky bych chtěla zase snít. Zírala jsem na Hanka dlouhou dobu – deset centimetrů od jeho obličeje - a čekala, jestli se mu něco bude zdát. Ale nic se nedělo… Asi byl jeho sen klidný, anebo jeho mozek byl tak unavený, že už ani nedokázal promítat sen.

Vzala jsem ho opatrně za křehká ramena a položila ho na pohovku. Chvíli jsem přemýšlela – ta pohovka je spíš estetického rázu. Vsunula jsem ruce pod jeho tělo a zvedla ho do náruče. Odolávala jsem jeho tělesnému teplu a krvi. Je to Hank, je to Hank…

Přeběhla jsem do jeho ložnice a donesla ho do postele. Přikryla jsem ho spokojeně dekou a měla radost, že se konečně vyspí.

Zašla jsem do jeho laboratoře a prohlížela si všechny ty fosforeskující tekutiny, artefakty a knihy. Jako poslední jsem vzala do ruky ten svitek. Roztáhla jsem ho a snažila se v něm něco vyčíst. Několik hodin jsem ho držela bez hnutí v ruce a chtěla na to přijít. Ale nic. Neměla jsem tušení, o co tam běží, a co jednotlivé symboly a malůvky znamenají. Srolovala jsem ho a ukryla znovu do kovového obalu. Na nic jiného jsem tu sahat nechtěla – i přes můj nadmíru vyvinutý hmat jsem nechtěla vědět, co by se mohlo stát, kdybych mu to tady rozhrabala.

Prudce jsem se otočila k oknu, když jsem zaslechla bijící srdce a dech nedaleko. Někdo zabloudil, protože tenhle dům byl dost odlehlý a silnice tu končila. Dotyčný má štěstí, že jsem jedla, jinak bych využila jeho situaci pro zlepšení stavu mého hořícího hrdla.

Vyšla jsem ven, abych vysvětlila, že tudy cesta nevede. Mohla jsem – byla tma. Žádný člověk v tomhle šeru mé oči neuvidí. Ale pak jsem zůstala zaraženě civět, když jsem zahlédla za volantem obličej Edwardovy Emily. Jde si pro přídavek? Zastavila přede mnou a srdce jí přímo burácelo. Otevřela jsem rychle dveře a přikovala ji na sedadle pohledem. Ležérně jsem se opírala o dveře a cenila na ni zuby.

„Řekni mi jediný důvod, proč si tě nemám dát k večeři,“ vrčela jsem chladně. A já myslela, jak jsem ji vyděsila. Ona si ještě přijede zpátky bez svého bodyguarda.

„Protože by ti to Edward nikdy neodpustil,“ řekla bez zaváhání.

„Mně Edwardův názor ale nezajímá.“

„Lžeš,“ řekla tvrdě, jako bych ji tu nemohla zadupat do země.

„Zkus mi říct ještě jednou, že lžu, a strhám ti kůži z obličeje!“ Zajímalo by mě, jestli by se i po tom Edwardovi líbila. I když… To by na tom asi byla s psychikou tak bledě, že by se radši nechala proměnit, aby měla svůj obličej zpátky.

Zbledla a pokorně přikývla. Trocha vyhrožování a mám klid. Odstoupila jsem od auta a čekala, jestli se z něj odváží vylézt. Překvapivě ano.

„Jestli sis přišla pro vodu – došla,“ řekla jsem nenávistně. Konečně jsem se mohla pořádně projevit, když tu Edward nebyl. Mohla bych jí zlomit aspoň nohu… Všechno zničila.

„Chci se tě na něco zeptat,“ oznámila a moji poznámku ignorovala.

„Máš moji plnou pozornost,“ řekla jsem sarkasticky. Bože, mohla bych jen lehce stisknout – ani nevynaložit sílu, a bylo by po problému.

„Myslíš, že mě Edward vážně miluje, a že mě nebude nenávidět za to, že se kvůli mně stane člověkem?“ zeptala se tiše a zírala mi do tváře. Osvětlovalo nás jen slabé světlo z verandy, no, já viděla každý detail její tváře. Rozhodla jsem se nelhat – i pravda byla krutá.

„Opravdu tě miluje. Miluje tě tak moc, že si to ani nedokážeš v tom svém malém lidském mozečku představit. A jestli se Edward stane člověkem – brzo tě začne nenávidět. Po čase se na tebe ani nebude moct podívat, protože on se teď považuje za boha. Teď žije – s tebou bude jen přežívat a nedivila bych se, kdyby si sáhnul na svůj nově nabytý život,“ domluvila jsem nemilosrdně a říkala čistou pravdu. Emily bolestně zkřivila tvář.

„Mluvíš o lidech hrozně, ale sama se chceš jedním stát. Nechápu tě,“ přiznala.

„Chci, ale pořád jsem upír. Navíc netvrdím, že být člověk je zrovna výhra, ale já chci žít a ne být jen nemrtvá bez cíle… Nejsem šťastná. I na tom poli před tři sta lety jsem byla šťastnější. Nechci žít navěky a bez smyslu života. K čemu to? Když se stanu člověkem – budu zase něco znamenat a něco budu moct ovlivnit. Můžu tvořit, spravovat a ne jen ničit… To ty nepochopíš.“

„Díky za upřímnost,“ hlesla s vážně děkovným tónem.

„Myslím, že máš zač. Snad jsem ti otevřela oči.“ Zavrtěla hlavou a usmála se.

„Bello, ty jsi sice upír, ale já jsem zase člověk a vím, že dokážeme znovu vstát a bojovat. S Edwardem to zvládneme,“ řekla přesvědčeně. Měla pravdu, že já už bych to znovu nezvládla. Upíří nedokážou znovu vstát… Položí je to. Proto jsou pro nás všechny emoce tak nebezpečné. Něco se stane… Zamilujeme se třeba a už to znovu nejde. No, nemusím jí ale říkat, že se nemýlí. Až na to poslední…

„Připoutáš si k sobě chlapa, co tě bude nenávidět za to, čím se kvůli tobě stal.“ Nechtěla tomu věřit a nedávala nic najevo, ale doufala jsem, že to pod povrchem vře. Otočila jsem se k odchodu, ale pak si na něco vzpomněla. „Víš, Hank si myslí, že ten rituál bude spočívat v něčem lidském – v krvi. Možná bys měla jet s námi… Pokud je to poslední část hledání.“ Samozřejmě jsem Edwardovi nechtěla pomoct… Ale bude to skvělá příležitost, jak ji někde nenápadně shodit ze skály.

„Edward nic takového neříkal,“ namítla zmateně.

„Jistě, že neříkal. Nechce tě ohrozit.“ Šrotovalo jí v hlavě a já čekala, až ty kolečka konečně zapadnou do sebe.

„A Emily, už sem nikdy nechoď. Nikdy. Nebo ti vyrvu páteř z těla za čtvrtinu sekundy. Ty jsi důvod, proč jsem ztratila nejlepšího přítele. Kdyby si Edwarda tak strašně milovala, tak ani nemrkneš a staneš se kvůli němu upírem.“

„Ale…“

„Nezasloužíš si ho.“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek ShanShu - 7. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
31. kiki1
26.02.2013 [23:40]

kiki1Nádherná kapitola. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.06.2012 [23:32]

VampiresLoveTak, já sem jasnej team Bella... Té Emily to řekla krásně, snad jí to otevře oči...Ona je jenom človíček. Může se jí přestal líbit bez upírskýho kouzla......Jenže chudák človíček to bohužel nepochápe...

Tenhle komentář (asi jako jedinej) Bez mých vytlemených smajlů...Nad tímhle mi šrotuje mozek...Ta Emily. Zdá se sice fajn, ale ona si ho vážně nezaslouží. Ona, která se můžezamilovat do kohokoliv jinýho, během několika měsíců. Já jsem ráda za Bellušku...Ničit těm dvěma přátelství...Ta holka se mi protiví...

28.05.2012 [16:31]

BellaSwanMasenCullenHezky jí to Bella řekla - upřímně.
Jdu rychle na další kapitolku!!!
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.04.2012 [11:13]

BellaSetOu Emoticon
Bella se vážně chová jako upír - myslí tak a chová se tak. Ale pořád je to prostě Bella, přestože si ji v tvém podání nedokážu představit jako člověka. Emoticon
Je hezké, že Emily konečně řekla, co si o ní myslí. Že jí ukradla nejlepšího přítele a že Edwarda nemůžu tolik milovat. A měla pravdu. Kdyby ho opravdu milovala, tak by neváhala a stala se upírem. Emoticon
A pořád si myslím, že Bella miluje Edwarda - jen chvilkami, protože, jak jsem napsala minule, potom zase něčím moje myšlenky překazí. Emoticon
Jsem zvědavá na jejich společnou jízdu. Jestli Emily opravdu pojede s nimi. Vsadím se, že Edward bude mít námitky, ale Em se nedá. Emoticon Bude to ještě asi hodně zajímavé. Emoticon
No, paráda! Jdu na další, ať to rychle doženu. Emoticon Emoticon Emoticon

27. Inoma
21.02.2012 [21:54]

InomaJo, já vím - jsem hrozná Emoticon Emoticon Na Faceu škemrám o další díl a pak mi dva utečou před očima Emoticon
Ale ke kapitole - obdivuju, jak dokážeš přeskočit z jednoho charakreru do druhého. Nejdřív upír, který miluje člověka a sám se chová téměř jako smrtelník a pak šup do Belly, jejíž postoj vykresluješ přímo bravurně Emoticon Emoticon Emoticon Ona nejen že se chová jako upír, ona i tak myslí - nemilosrdně a chladně Emoticon Ale pořád je to Bella... A ta přece patří k Edwardovi Emoticon Emoticon
Myslím, že Bella to Emily řekla pravdivě - Edward by Emily znenáviděl, kdyby se z něj stal člověk (jeho city by už přece nebyly neměnné Emoticon ) Jo, já vím, zas moc teoretizuju Emoticon
Jdu na další, abych věděla co bude teď Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.02.2012 [19:29]

klarushaTo zase bylo. Emily mě začíná pěkně štvát. A Belly je mi trochu líto. A Edwarda asi nejvíc. Chudák... Zamilovat se do takové holky... Jako by mu nestačila Bella. No ale uvidíme, co se bude dít dál. Skvělá kapitola. Nemůžu se dočkat další. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25. Sabienna
13.02.2012 [19:18]

Rozhodně souhlasim s Bellou! Emoticon Vždyť co by pro Emily mohlo být lepší než se stát upírem a být s Edwardem na věčnost? Emoticon No, moc jí v tomhle nerozumím...Jinak, jsem vážně napjatá jak to bude pokračovat dál... Mezi Bellou a Edwardem se nic zvláštního nerýsuje, ale to je zřejmě otázka času...Tak šup šup, pokračujeme! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24. nikaok
13.02.2012 [13:39]

nikaokNEzaslúži si ho!!!! Nezaslúži!!!!! To je nespravedlivé!!!! Chúďa Bella... ona chce späť svojho kamaráta!!!! A Edward je hlúúúúpy!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23. Wera
13.02.2012 [7:19]

Wera Emoticon Emoticon Emoticon nemám slov prostě úžasné

12.02.2012 [15:35]

BellaSwanCullen8ten koniec bol úžasný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!