Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Šéf za všetky hriechy - 7. kapitola

Bryce


Šéf za všetky hriechy - 7. kapitolaTúto kapitolu som prepisovala asi desaťkrát a stále sa mi zdá zvláštna... Bude menšia scéna vo výrivke, znova Jane a Edward povie Belle niečo, čo ju dosť naštve.

7. kapitola

Ach, bol to božský pocit. Celé telo mi vibrovalo vo víre úžasne teplej vody. Ale ešte príjemnejšie pocity mi robil Edward, ktorý sa opieral chrbtom o kraj kachličiek a ja som mala nohy omotané okolo jeho pevného pozadia a hlavu som mala položenú na jeho ramene. Obomi rukami ma držal na chrbte a nežne ma hladil.

„Myslím, že tu budem dnes spať,“ poznamenala som spokojným hlasom.

Zasmial sa. „Myslím, že to nie je dobrý nápad, tvoja pokožka by to asi neprežila.“

„To nevadí,“ vzdychla som od toľkých úžasných pocitov. „Smrť v tejto výrivke a v tvojom objatí by bolo to najkrajšie.“

Edward mi chytil tvár do dlaní a s vážnym výrazom mi hľadel do očí. „To bol len vtip, však?“ spýtal sa trochu vystrašene.

„Áno,“ šepla som prekvapene. Očividne si vydýchol a pousmial sa. Bože, čo sa to s ním deje? Musím ho nejako rozptýliť. Bližšie som sa k nemu pritisla a otrela sa o jeho vzrušenie, ktoré okamžite zareagovalo. Musela som sa zachichotať.

„Čomu sa smeješ?“ pýtal sa rozhorčene.

„Nič, len... stačí pár sekúnd a už si vzrušený.“

Prekvapene zdvihol jedno obočie. „Môžete za to vy, drahá sekretárka.“ Provokatívne sa na mňa natisol a jeho vzrušenie sa dotklo môjho stehna. Bože, toto mi nerob.

„Toto si nechaj radšej na večer. Mám skvelý nápad – šľahačku a jahody,“ šepla som mu do ucha a ucítila, ako sa zachvel. Zavrnel mi do ramena a perami ochutnal moju pokožku. Bol taký nežný, ale je viac zbožňujem dravosť.

„Chceš, aby som ťa zjedol?“ spýtal sa laškovne.

„Pokojne...“ zavzdychala som, keď rukami objal moje pozadie a tlačil ma na svoje vzrušenie. Dráždil ma, ale nič viac. Bol tak dokonalo skúsený, len on dokázal žene spôsobiť toľkú rozkoš, poznal každý bod môjho tela, ktorý bol najcitlivejší a on to vedel perfektne využiť. Bol by to naozaj dokonalý manžel, ale ešte lepší milenec.

„Mali by sme už ísť odtiaľto von, máš úplne premočenú pokožku,“ zamrmlal mi do pokožky na krku.

„Nie, ešte nie,“ šepla som. „Toto miesto sa dá perfektne využiť.“

Odtiahol sa odo mňa a so šibalský úsmevom sa na mňa pozrel. „Tak počkaj tu, prinesiem víno. Biele alebo červené?“

„Jednoznačne červené.“ Dal mi ešte mľaskavý bozk a vyšiel nahý z výrivky. Ani sa neobťažoval obliecť a tak išiel do kuchyne. Pohľad na jeho pozadie bol neskonalý. Otočil sa s pobaveným výrazom, ale moje oči automaticky skĺzli na jeho vzrušenie. Bože, prečo sa otáčal? Toto mi robí snáď naschvál.

„Choď radšej, lebo sa neudržím,“ odvetila som mu vzrušene a otočila sa naspäť. Lakte som položila na okraj výrivky a telom som viac skĺzla do vody. Hlavu som zaklonila dozadu a privrela viečka od toho blaženého pocitu, tá voda bola neskutočná.

 

Edward:

Vybral som z chladničky víno a ešte dva poháre k tomu. Keď som sa vrátil naspäť za Bellou, ostal som ohromene stáť. Bella tam tak uvoľňujúco ležala, vyžívala sa v tej vode. Tvár mala ako anjel, ale telo ako diabol. Bola jednoducho božská.

Fľašu s pohármi som potichu položil na zem a opatrne vliezol k nej, aby ma nepočula. Postavil som sa k nej spredu, vôbec ma nevnímala, len si užívala tú vodnú masáž jej dokonalého tela. Ponoril som sa a s otvorenými očami sledoval jej nahé telo. Neuveriteľný pohľad. Neodolal som a perami som jej pohladil prsia. Bella sa zachvela.

Vynoril som sa a uvidel jej skeptický pohľad. Naplno som sa rozosmial, ale Bella nahodila bojovný výraz a začala po mne prskať vodu.

„Bella, prestaň, lebo to oľutuješ,“ upozornil som ju so smiechom a kryl si tvár rukami. Ale Bella sa veselo smiala a pokračovala vo svojej činnosti.

Chytil som ju za ruky, tak sebou len bezbranne hýbala. Mračila sa na mňa ako rozzúrená levica, ale bola strašne rozkošná.

„Mieniš ma tu držať ešte ďalšiu hodinu alebo už niečo urobíš?“ spýtala sa ma provokatívne. Schmatol som ju za pás a prirazil ku kraju. Nadvihol som ju a prudko do nej vnikol. Zachvela sa, vyvrátila hlavu dozadu a nechty mi vrazila do chrbta.

„Spokojná?“ podpichol som ju.

„Radšej buď ticho a pokračuj.“ Zubami sa mi zahryzla do ramena, keď som si ju začal vášnivo brať.

xxx

„Prečo sa stále tak priblbo usmievaš?“ pýtala sa ma podozrivo Kate, keď sme vychádzali z malej kaviarne pri spoločnosti.

„Keby si zažila taký deň ako včera ja, usmievala by si sa tak najmenej tri roky,“ vzdychla som si a usrkla z horúcej kávy.

„Sex na kuchynskej linke?“ tipovala.

Zasmiala som sa. „Nie, vo výrivke. Dvakrát,“ zdôraznila som a mrkla na ňu.

„Kde sa dajú kúpiť takí chlapi?“ spýtala sa frustrovane.

„Treba hľadať. A aby som nezabudla, vyskúšaj niekedy jahody so šľahačkou na vlastnom tele.“ Nad touto spomienkou som sa zachvela. Edward bol včera taký vášnivý, že som ani v noci spať nemohla. Ráno po mňa prišla Kate, aby to nebolo príliš nápadné a Edward išiel sám autom.

„Vyžívaš sa v tom?“ Nahodila zmučený výraz.

„Ani by si neverila ako.“

Vyplazila na mňa jazyk a obe sme sa naraz rozosmiali. S ňou som sa cítila ako typická puberťáčka. Všetci chlapi sa po nás obzerali, ale z mojej strany bola ignorácia jasná. Možno by som jej mohla pomôcť nájsť nejakého chlapa.

„Pozri na ňu, už ide pani kráľovná,“ povedala mi znechutene, keď sme prechádzali parkoviskom. Otočila som sa za jej pohľadom a uvidela Jane, ktorá vychádzala zo svojho auta. Naozaj sa tvárila ako nejaká kráľovná.

„Dobré ránko, Jane,“ pozdravila som ju s falošným úsmevom. Kate sa na mňa prekvapene pozrela.

„Prečo tú kravu zdravíš?“ spýtala sa ma rozhorčene.

„Je to slušnosť,“ šepla som, lebo už bola pri nás.

„Ahoj, Bella, tú faloš som akože nepočula a len tak pre zaujímavosť, tieto blúzky sa nosili minulý rok,“ poznamenala Jane a mňa tým vyviedla z miery. Potom sa povrchne otočila a veselo išla pred nami.

„No to je dosť, človek sa tu snaží byť slušný a čo z toho má,“ rozčuľovala som sa a neveriacky krútila hlavou.

„Jane, nemala by si tak vrtieť tým zadkom, vyzerá to dosť nechutne!“ zakričala som na ňu. Pár ľudí sa na nás otočilo a Kate vybuchla do smiechu. Jane sa na mňa nenávistne pozrela, ale nepovedala nič.

„Toto sa ti podarilo,“ smiala sa Kate. Vošli sme do budovy a pár ľudí stále po nás pozeralo. Kate zašla do svojej kancelárie a ja som vošla do výťahu. Keď zastavil výťah na najvyššom poschodí, takmer som na seba vyliala kávu. Vidím, že moja nešikovnosť sa vracia.

Ani som sa neobťažovala zaklopať na dvere a hneď som vošla dnu. Edward sedel ako zvyčajne za stolom, ale bol tu s ním aj George. Ale toho som ignorovala, lebo ma upútal Edwardov pohľad, ktorým kĺzal po mojich odhalených nohách.

„Dobré ránko,“ pozdravila som ich veselo, čím som vytrhla Edwarda zo svojho pozorovania.

„Vy ste sa zbláznili alebo čo? Ste tu jediní, čo sa ráno tak priblblo usmievajú,“ povedal George a neveriacky kýval hlavou.

„Po takej noci by si sa aj ty usmieval,“ povedal mu Edward a ja som naňho vypleštila oči. To je debil! Ale Edward na mňa len mrkol.

„Radšej nechcem nič vedieť ani počuť. Vlastne som prišiel pre niečo iné. Nemáte tu náhodou šľahačku do kávy?“ spýtal sa George. V tej chvíli som sa pozrela Edwardovi do očí, už mu v nich horelo vzrušenie.

„Počkaj tu,“ povedala som mu a išla rýchlo do svojej kancelárie. Z malej skrinky som jednu vytiahla a rýchlo sa ponáhľala naspäť, než by Edward znova niečo povedal.

„Nech sa páči,“ podala som mu ju a doslova ho vytlačila z kancelárie. Zabuchla som za ním dvere a zamkla ich. Ale to už bol na mne natlačený zozadu Edward a hladil ma po stehnách. Moja nálada sa razom zmenila a nedokázala som byť naňho nahnevaná. Potom ma otočil k sebe a vrhol sa mi na pery neuveriteľným spôsobom.

„Nechcel si mu rovno povedať, čo sme robili celý včerajší deň?“ spýtala som sa ho, keď sa odo mňa odtiahol, ale prepaľoval ma pohľadom.

„Bella, mne to je jedno. Vieš, včera ma napadlo, že by som sa mohol porozprávať s manželkou a to konkrétne o rozvode.“

Prekvapene som sa naňho pozrela. Iná by možno pocítila v tejto chvíli radosť, ale mňa to nazlostilo.

„Nie, Edward, ani to neskúšaj. Nechcem, aby si sa s ňou kvôli mne rozvádzal! Mne to takto vyhovuje!“ zvyšovala som naňho hlas. Naštval ma tým. Chcel niečo povedať, ale pokrútila som hlavou a naštvane išla do svojej kancelárie a udrela silno dverami. Totálne ma vytočil. Prečo by sa mal rozvádzať? Kvôli mne? Nie, nechcem, aby sa kvôli mne zničilo manželstvo.

Možno by sme už nemali v tomto pokračovať, bolo by to najlepšie.

6. kapitola - 8. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Šéf za všetky hriechy - 7. kapitola:

 1 2 3 4 5 6   Další »
21.07.2012 [13:23]

forewertwilightBella se nějak rozzuřila, krásné Emoticon

53. Wera
02.05.2012 [16:12]

Wera Emoticon

17.10.2011 [12:52]

KikketkaNemám slova!!!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Vířivka... šlehačka a dva úsměvy, co dosahují velikosti Ameriky! Emoticon Emoticon Ale ten konec!!!! Bella mě vážně vytočila, jak jsem si myslela, Edward je do ní až po uši bouchnutý, ale ona, no vlastně asi taky, jen nechce rozbít manželství, které ale stejně nefunguje! Emoticon Emoticon Emoticon shrnuto jedním slovem = HLOUPÁ!!!! Emoticon Doufám, že ji Edward co nejdřív přesvědčí!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Já ty dva prostě chci vidět spolu!! Oficiálně Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.09.2011 [19:55]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.09.2011 [18:20]

mima19974Čože? To nemyslí(š) vážne! Emoticon Ona je blbá! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Úžasne dokonalo napísaná kapitolka! Emoticon Emoticon Emoticon

49. Nikki
05.09.2011 [17:09]

opět mě Bella překvapila Emoticon vypadá to, že bude mít Edward s Bellou ještě hodně práce Emoticon Emoticon Emoticon

48. viktoria
05.09.2011 [17:01]

ale no....neser Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

47. klaris
05.09.2011 [16:50]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.09.2011 [15:20]

KristinaCullenchuďák Edward, blbá Bella ale chápem ju Emoticon Emoticon

45. Terkik
05.09.2011 [14:01]

Terkik Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!