Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Šéf za všetky hriechy - 27. kapitola

Gianna


Šéf za všetky hriechy - 27. kapitolaPodarí sa Edwardovi a Belle konečne dieťatko? To sa dozviete v tejto kapitole a bude aj krátky pohľad Emmetta.

27. kapitola

„No už?“ pýtal sa netrpezlivo Edward za dverami kúpeľne. Zúfalosť v jeho hlase bola neprehliadnuteľná.

„Počkaj, už to bude a aj tak musíme ešte počkať dve minúty. Upokoj sa, Edward, lebo sa o chvíľu zblázniš,“ napomenula som ho so smiechom, ale bola som ešte nervóznejšia ako on, no skrývala som to lepšie.

Roztrasenými rukami som držala v ruke rozhodnutie o našej budúcnosti a išla som za ním. Odomkla som dvere, Edward ma hneď schytil do náručia a pritisol na svoju hruď.

„Počkaj, rozbiješ to a nedozvieš sa nič,“ upozornila som ho a trochu sa odtiahla.

„Prepáč. Ach, ešte minúta a dvadsaťtri sekúnd,“ povzdychol si a začal netrpezlivo klopať nohou o zem. Pekne ma to znervózňovalo, tak som po ňom hodila naštvaný pohľad. Hneď prestal.

„Edward, upokoj sa už konečne. Osud má pre nás niečo nachystané a o chvíľu sa dozvieme, čo to je.“

Pousmial sa a pritúlil sa ku mne ešte bližšie. „Bella, ty si anjel a anjeli musia mať len šťastné osudy.“ Chcela som sa usmiať a poďakovať mu za nádherné slová, ale hlas mi uviazol z krku a nedokázala som povedať ani slovíčko. Počula som len svoje srdce, ktoré mi doslova dunelo v hrudi. Edward mi pomaly dýchal do vlasov a upokojujúco hladil po chrbte.

„Dve minúty,“ vydýchol Edward. Privrela som viečka od nervozity, podala som mu nemo tehotenský test - asi by som sa nezvládla pozrieť pravde do očí.

„Pozri sa radšej ty,“ šepla som a oprela sa o jeho mohutnú hruď. Cítila som, ako ma pobozkal do vlasov, všade bolo ticho, srdce sa mi zastavilo... Edward nehovoril absolútne nič, pohltila ma panika.

„Edward?“ Bola som netrpezlivá a zároveň som to nechcela vedieť. Natočila som sa k jeho tvári, smutne sa na mňa pozrel. Bez slova ma pevne objal a ukryl vo svojom náručí. Z oka mi skĺzla slza, za ňou pokračovali ďalšie, až som sa hystericky rozplakala. Tisol ma silno k sebe, aby ma upokojil, ale nepomáhalo mi nič, až som bola o polhodinu úplne vyčerpaná.

„Pšt, no tak, bude to dobré,“ tíšil ma, ale bolo to márne. „Belli, ešte máme milión pokusov, aby sme mali dieťatko. Nestrácajme hlavne nádej. Pozri, môžeme zájsť do New Yorku k tvojej doktorke, možno nám bude vedieť poradiť.“

„Nepodarí sa to, Edward, cítim to. Cítim tak strašné prázdno v sebe, tak strašne som chcela dieťatko. Ak sa to nepodarilo teraz, tak ako mám dúfať, že sa to podarí neskôr?“ hovorila som naliehavo so zúfalosťou v hlase. Zobralo ma to až príliš, možno nie je mojim osudom mať dieťa.

„Bella, podarí sa to. Toto bol len prvý pokus, nezabúdaj na to. Zajtra pôjdeme na skok do New Yorku a uvidíme. Všetko bude dobré, ver mi.“

Hlasno som si povzdychla na znak chabého súhlasu a zaborila si tvár do jeho hrude. Nadýchla som sa jeho božskej vône a nechala si ňou omámiť všetky zmysly. Možno má pravdu, ale radšej nebudem dúfať, lebo sklamanie bude ešte väčšie.

 

Emmett:

Už mi ani ten medveď nechutil, v akej som bol nálade. Bolo mi o ničom, nudil som sa. Už nemám najlepšieho priateľa a dokonca ani žiadnu ženskú. Ako mám, preboha, skrotiť všetko to vzrušenie v sebe? Ako to mám objasniť malému Emmettíkovi, že ho nemám ako upokojiť?

Možno, keby som nenaštval svojho najlepšieho kamaráta, mohol by mi zohnať nejakú krásku z tej ich super firmy. Vlastne ani neviem, prečo som sa chcel vyspať s jeho priateľkou. Už pekne dlho som nemal sex a pekne sa to na mne odrážalo. Bože, táto existencia je nuda.

Rozbehol som sa za ďalším medveďom, ale ucítil som zrazu presladenú vôňu, ktorá ma omámila ešte viac ako ten medveď. Automaticky som sa rozbehol za tou vôňou, až som zbadal anjela s blond vlasmi, ako loví toho smradľavého jeleňa.

„Aký je len svet malý,“ zahučal som. Rose sa na mňa otočila a prevrátila očami.

„A ja musím stretávať všade samých magorov,“ povzdychla si a odhodila mŕtve telo jeleňa. Ach, bože, bola tak sexi, až ma polialo teplo.

„Vďaka za kompliment, kráska.“

Odfrkla si a pohodila vlasmi, čo ma ešte viac navnadilo. Jej vôňa sa dostala až ku mne a znova ma omámila.

„Kde máš manžela?“ spýtal som sa jej so smiechom, ale jej výraz nevyzeral, že by ju to nejako pobavilo. Otrčila na mňa nahnevane svoju ruku, pozeral som na ňu ako na debila, prečo to robí, až potom mi to docvaklo.

„Chceš povedať, že ste rozvedení? To akože... on to tvoj fotrík dovolil?“ Bol som totálne zmätený, Ara poznám až príliš dobre a pochybujem, že by to dovolil.

„Pochopil si to dobre, rambo.“

Rozosmial som sa nad tým, ako ma pomenovala. Okrem dokonalosti tela bola dokonca aj vtipná a vyzerala viac než dosť vášnivo.

„Čo keby sme si zašli na rande, kráska. Neuveriteľne ma priťahuješ.“

Nadvihla jedno obočie, bolo to tak sexi. Teda, mám pocit, že na nej je sexi všetko. Nerozumiem, ako sa s ňou mohol Edward rozviesť, to musel byť pekne sprostý, lebo tomuto anjelovi sa nedá absolútne odolať a ja sa o to ani len nebudem pokúšať.

„A ako si prišiel na to, že sa ti páčim ja?“

Podišiel som k nej bližšie, ostala stáť na mieste, hrala mi perfektne do kariet. „Všimol som si, ako si na mňa vždy pozerala. A okrem toho som vtipný, vášnivý a hlavne sexi.“

„A sebavedomie máš pekne vysoko, svalnáč.“

Hrdelne som zavrčal nad tou prezývkou, menil som sa na zviera, takto ma ešte nikto nevzrušil a to zatiaľ len svojimi slovami. „Bože, tak ma vzrušuješ.“

„Nemám záujem o vzťah, tak sa o nič nepokúšaj,“ upozornila ma, ale ja som to, samozrejme, nebral na vedomie. Načo?

„Kto tu hovorí o vzťahu? Zatiaľ mi stačí len tvoje telo, až potom sa dostanem k tvojmu srdcu.“

Už-už chcela namietať, ale zastavil som ju. V sekunde som bol pri nej a vášnivo jej pobozkal krvavočervené, plné pery. Nebránila sa...

 

Bella:

„Je mi ľúto, slečna Swanová, ale už nemôžete mať deti. Vaše telo na minulý potrat muselo zareagovať neskôr a...“ oznámila mi lekárka, v tej chvíli sa mi zatočila hlava. Dostala som zimnicu, bolo mi na odpadnutie.

„Ako to je možné? Veď po potrate ste jej robili testy a všetko bolo v poriadku?“ zhúkol po nej Edward a ja som sa naplno rozvzlykala od zúfalstva.

Edward si ma okamžite pritiahol do náručia, tíšil ma, ale už mi nepomáhalo nič. Cítila som, aký je sklamaný, bola som zo seba znechutená ešte viac. Nie som schopná mu dať ani dieťatko... syna. Nikdy nebudeme mať dievčatko s bronzovými vláskami a očami po jej ockovi.

Edward by si mal nájsť inú priateľku. Takú, čo mu dá dieťa, ja to nikdy nebudem. Nikdy som deti nechcela a týmto sa mi to vypomstilo.

Cestou som nemo hľadela von oknom, Edward som ignorovala, aj keď sa ma snažil upokojiť. Po tvári mi tiekli slzy. Neutierala som si ich, boli dôkazom môjho zúfalstva a bolesti. Keď sme prišli domov, rozbehla som sa do spálne a treskla za sebou dverami. Na posteli som sa schúlila do klbka a naplno sa rozvzlykala. Telo sa mi triaslo žiaľom, nemohla som to zastaviť.

„Anjelik?“ šepol vo dverách Edward, nedokázala som sa naňho pozrieť a cez slzy som ani nič nevidela. Ucítila som, ako si ku mne sadol na posteľ, keď sa pod ním prehla. Pohladil ma po líci, ale ja som sa odtiahla.

„Bude to dobré, Belli, nemôžeme za to,“ chlácholil ma, ale mňa to ešte viac naštvalo.

„Čo je dobré?!" skríkla som naňho. „Nič nie je dobré. Dobré by to bolo, ak by ten posraný tehotenský test ukázal dve čiarky! Už nikdy nebude nič dobré!“

Čakala som, že sa Edward odo mňa odtiahne a odíde. Ale ľahol si vedľa mňa, pritisol ma na svoju hruď a pevne držal. Vzlykala som a udierala ho do hrude. Nebránil sa, nechal ma, aby som vypustila zo seba všetky pocity.

„Belli, máme jeden druhého a to nám stačí.“

Nie, nestačí, mne určite nie. Nikdy nezažijem ten krásny pocit, keď okolo vás pobehujú malé detičky, výskajú, kričia a všade robia neporiadok, nie je mi to súdené. Ale mám jeho, v tomto má asi pravdu, máme jeden druhého, ale...

 

26. kapitola - Epilóg

 


 

Tak, už nás čaká len epilóg. Možno som vás touto kapitolou sklamala, ale všetko v živote nemôže mať len svetlé stránky a tento problém, ako má aj Bella, má množstvo žien.

Podľa mňa bola táto kapitola dosť slabá, lebo som ju prepisovala asi päťkrát, čo sa mi vždy vypol počítač sám od seba a neuložilo sa mi to, tak som z toho bola už dosť znechutená.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Šéf za všetky hriechy - 27. kapitola:

 1 2 3 4 5   Další »
45. Wera
03.05.2012 [8:50]

Wera Emoticon

30.10.2011 [11:14]

KikketkaBožínku, Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Belly mi je teda pekelně líto a už příští kapitola je Epilóg... Co sis to na nás přichystala? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Teda mě tak moc mrzí, že ti dva nemůžou mít maličké... Emoticon To si nezasloužili! Ach jo, kapitolka je nádherná, ale smutná! Dokonale popsáno a konečně se navíc Emm a Rose dali dohromady... Toto ale trvalo! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Okamžitě letím na závěr!!!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

43. ---Veronika---
29.10.2011 [21:20]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

42. martty555
29.10.2011 [19:42]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

41. klaris
29.10.2011 [16:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.10.2011 [16:03]

N1I1K1O1LEmmett a Rose mě skvěle pobavili Emoticon Zatímco Edward s Bellou málem rozplakali. Emoticon Je mi líto, že nemůžou mít miminko, ale máš pravdu v tom, že tohle se stává a vše nemůže být tak růžové. Emoticon Emoticon Je mi líto, že povídka končí. Ale jsem si jistá, že napíšeš další skvost který přibude do tvé sbírky. Emoticon

29.10.2011 [0:49]

simi1918 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.10.2011 [22:20]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.10.2011 [21:44]

TeenStarSíce som im to bábätko veľmi priala, toto mi tam nejako zapadlo... Možno aj preto, že to bolo úžasne napísané a nádherne sa to vyvinulo. Emoticon Prosto neostalo človeku nič iné, len to prijať. Emoticon
A síce bol ten začiatok a koniec dosť smutný, s tým Emmettom to bolo úžasné! Emoticon Emoticon Emoticon Je skvelé čo i len tušiť, že by mohol byť s Rosalie. A to vážne! Emoticon Emoticon Emoticon

Dokonalosť! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

36. míša
28.10.2011 [20:58]

to snad nemyslis vazne,ze je jako KONEC,to mne(nam)prece nemuzes udelat???????!!!!!!!!!

 1 2 3 4 5   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!