Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rozvod nie je vždy na škodu! - 16. kapitola

lol


Rozvod nie je vždy na škodu! - 16. kapitolaSľúbila som na včera, ale včera som sa zasekla a vyliezlo zo mňa niečo až dnes. V tejto kapitole sa udeje pomerne dosť vecí, a vlastne ani nie. Je krátka, toho som si vedomá, ale ďalšia by už mala byť dlhšia. Prichádzame ku Cullenovcom, spoznáme nové osoby a ... :) Poprosím komentíky. PS.: Ja s touto kapitolou nie som absolútne spokojná, ale nechávam to na Vás! Príjemné čítanie.

16. kapitola – Oou!

 

„Vitáááááááááááááááááááááj!!!“ čierna šmuha a už som sa nachádzala  objatí s Alice.

„Aj ja ťa rada vidím,“ povedala som so smiechom, keď sme sa púšťali. Prilepila som sa k Edwardovi, z ktorého tváre mi bolo jasné, že týmto nie je príliš nadšený, ale kto vie, ja sa v ňom často mýlim.

„Konečne sa mi brat spamätal?“ odstúpila od nás a šla k Jasperovi.

„Skôr by som povedal, že si tu niekto dupol.“ Čo? Pozrela som sa naňho pohľadom ublíženého tvora, ja som nedupala.

„A vy dvaja tu čo robíte? Ahoj Kika. Kika, môžem ťa tak volať?“

„Jasné Emmett.“

Pozdravila som sa aj so zvyškom, keď som na kraji schodiska zachytila pohyb.

„Nás ani nezoznámiš?“ po chrbte mi prebehol mráz, taký bol ten hlas nepríjemný. Falošne sladký a strašne podlízavý. Najodpornejšia angličtina akú som kedy počula...

Na vrchole schodiska stála dokonalá – a to je ešte slabé slovo – postava. Ak je toto Tanya, tak mne sa práve naplnili všetky nočné mory. Ja sa môžem ísť vážne zahrabať, s ňou v dome na mňa Edward ani okom nezavadí. Neverím, že s ňou doteraz nič nemal, nemožné!!

„Skutočné,“ zašepkal mi zamatový hlas do ucha a potom normálnou hlasitosťou pokračoval. „Tanya, toto je Klára. Klára, Tanya, Irina, Kate a Eleazar.“ Hovoril a rukou pri tom ukazoval na menovaných. Hovoril však po slovensky. Aj oni to ovládajú?

„Teší ma,“ slabým hláskom som zapípala a snažila sa ignorovať Tanyin vražedný pohľad.

Edward si ma ešte viac pritisol k sebe a objal ma okolo ramien, za toto mu budem musieť poďakovať.

Od ostatných zaznelo niečo zamrmlané a možno to bolo povedané normálne, a len mne tak trocha viac hučalo v ušiach. Edward nás presúval smerom ku gauču a keby som sa o neho neopierala, zrejme by som letela k zemi.

Prečo som ja taká blbá? V hlave mi prebiehali vnútorné úvahy a Edward sa s ostatnými o niečom rozprával, vyzeral akoby vysvetľoval. Možno som vyzerala ako nesvojprávna, no ešte som trocha rozdýchavala šok. Ja som oproti nej malá šedá myška, ktorá by jej mala radšej uhnúť z cesty ak nechce prísť k úrazu.

Do čoho si sa to Jurkovičová zasa zaplietla?!

„To je zaujímavé, takže Ty jej myšlienky čítať môžeš, ale Rosalie ju neovplyvnila. Kto vie, ako by reagovala na mňa,“ tuším to povedala Kate. V hlave mi to šrotovalo a o sekundu mi došlo akú má schopnosť. Len nech to neskúša, neriskujem. Edwardovi sa úsmev na tvári ešte zväčšil, no neviem či od mojich myšlienkových pochodov, alebo od niečoho iného.

„A tak sa Klárke splnil sen,“ znova ten odporný hlas, blúdila som zrakom po izbe až som ju zbadala v rohu miestnosti, v postoji tichého pozorovateľa.

„Prosím?“ prekvapene som zažmurkala, to čo má znamenať?!

„Určite si dobre počula. Ty musíš byť vážne dobrá herečka, keď sa ti podarilo ich všetkých oblafnúť. Ale ja ti gratulujem.“ Tak toto mi vyrazilo dych.

Nikdy by som nepovedala, že v sekunde sa môže stať toľké množstvo vecí. Alice nadobudla pohľad a lá vidina, Edward vrčal a ja som letela vzduchom. Zaujímavé. Všetko som videla zo vzduchu, Cullenovcom sa na tvárach usadila nechápavá maska, ktorý sa v okamihu zmenil na totálne zhrozenú. Neviem ako som bola schopná to všetko vnímať, no Emmett sa postavil pred Tanyu, Edward pre do mňa a Jasper mal na tvári sústredený výraz.
Po jednom žmurknutí sa scéna zmenila, Edward bol fuč, Tanya bola asi meter odo mňa a všetci naokolo vrčali. Emmett ju schmatol za ramená a snažila sa ju odtiahnuť. Edward bol predo mnou, zuby mal vycerené z celý bol v čudnej ako keby bojovej polohe. Nie však na dlho. Edward zmizol, ja som otočila hlavu smerom, ktorým letel a v tom momente som na krku pocítila niečo studené.

No do riti!

V sekunde to zmizlo, neviem čo to bolo, ale predpokladám, že... Nie, na to ani nemyslím.

Všetko bolo strašne rýchle a rozmazané. Ich vrčanie mi trhalo uši a v hlave mi trešťalo.

Ja som taká krava!

Ja som sem chcela ísť. Toto by ma v živote nenapadlo.

Vrčanie, krik, divné zvuky lámajúceho sa dreva a cinkot skla. To všetko a pekne naraz.

Niekto sa ku mne začal približovať, uskočila som a srdce mi búšilo ako splašené. Po chvíli mi došlo, že je to Edward, tak som sa upokojila. Došiel až ku mne a díval sa na mňa takým zvláštnym spôsobom.

Scéna predo mnou bola dosť hrôzostrašná. Asi sa zosypem. Mám veľmi intenzívny pocit, že toto sa ešte neskončilo. Chcela som ísť bližšie k Edwardovi, no namiesto toho, aby som sa mohla upokojiť v jeho náručí, tak ma držala pod krkom tá psychopatická blondína. Trvalo to krátko, no darilo sa mi to celkom vnímať. Na krku som pocítila strašnú bolesť a niečo ostrejšie ako žiletka. Aj to trvalo len chvíľu, hneď potom sa rozpútalo peklo.

Zhrnutie Predošlá Ďalšia



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rozvod nie je vždy na škodu! - 16. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!