Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rozbřesk trochu jinak 41

The Host


Rozbřesk trochu jinak 41Dávám vám sem tuhle kapitolu, protože tu zítra nebudu a slíbila jsem vám, že to o víkendu bude. Děj se odehrávám u Belly a Edwarda doma, protože svítí sluníčkoa nemůžou do školy.

Probudila jsem se do krásného slunečného dne. Dřív, než jsem vstala, mi Edward přinesl snídani v podobě toustů. „Tak co chceš dneska dělat?“ zeptal se, když jsem dojedla.

„Hm. Pro začátek bychom mohli protáhnout těla v bazénu,“ navrhla jsem.

„To zní dobře. Ještěže mám tak inteligentní manželku.“ Začervenala jsem se.

„Dobře. Takže kdyby mi teď můj manžel nechal trochu soukromí, abych se mohla převléknout, byla bych mu velmi vděčná,“ vylezla jsem z postele.

„Hloupý manžel ale neví, co je to soukromí, takže se jeho manželka bude muset převléct před ním.“

„To je ale jeho chyba, takže mazej,“ doprovodila jsem ho ke dveřím a zavřela je za ním. Ze šatny jsem si vzala plavky a zalezla do koupelny.

Když jsem vylezla, Edward ležel na posteli, ruce za hlavou a pokřiveně se usmíval. Jakmile mě uviděl v celkem odvážných plavkách, nadzvedl obočí. Znovu jsem se začervenala a sklopila hlavu. „Počkám dole,“ zamumlala jsem a vypadla.

Než jsem sešla schody, Edward byl hotový a čekal na mě přede dveřmi na terasu, aby mi je mohl galantně otevřít. Na to, že svítilo sluníčko, byla docela zima, ale možná to bylo taky tím, že k bazénu svítilo až odpoledne. Díky tomu, že voda v bazénu byla vyhřívaná, mohli jsme se v klidu koupat.

Nejdřív jsem zkoušela jenom tak plavat, ale Edward mě nenechal. Pořád se mě dotýkal, takže jsem to musela vzdát.

Ve vodě jsme byly jako malé děti. Potápěli jsme se, stříkali po sobě vodu a hráli na babu, ale to neplatilo, protože mě Edward vždycky chytil. Vůbec jsem neměla pojem o čase, ale po chvíli mě začaly trochu bolet svaly.

Opřela jsem se o kraj bazénu a pozorovala Edwarda. Stále se potápěl a pak se zničehonic objevil přede mnou.

Ruce si opřel po stranách mé hlavy a s úsměvem se ke mně přiblížil. Začala jsem zrychleně dýchat a Edward se přiblížil tak, že se naše těla dotýkala. Ke zrychlenému dechu se přidal i zrychlený tep. Edward se potěšeně usmál a přiblížil svoji tvář k mé. Zavřela jsem oči a on se uchechtl.

Otevřela jsem oči a lapila se do zlatých sítí. Obličeje jsme měli pár centimetrů od sebe a já už to nemohla vydržet, tak jsem mu zamotala ruce do vlasů a konečně spojila naše rty. Edward se na mě přitiskl ještě víc a začal mě nenasytně líbat.

Rukama mi putoval po těle a zastavil se až u zavazování horního dílu mých plavek. Jedním plynulým pohybem mě ho zbavil a odhodil ho kdoví kam.

Vymotala jsem mu ruce z vlasů a po zádech sjížděla k jeho plavkám. Potopila jsem se, abych mu je mohla vysvléct.

Znovu jsem spojila naše rty a Edward mě trochu nadzvedl, aby mi mohl sundat moje kalhotky.

Opět jsem se potopila, ale Edward jsem obeplavala a vyhoupla se mu na záda. „Chyť mě,“ pošeptala jsem mu a políbila ho na krk.

Odrazila jsem se od něj, abych doplavala co nejdál. Jak mě Edward uviděl, potopila jsem se a snažila se od něj dostat co nejdál. Chvíli se mi to dařilo, ale pak mě chytil za boky a přirazil ke stěně. Rukou mi objel kontury ňader a bradavky mi lehce stiskl mezi prsty. Skousla jsem se ret a slastně přivřela oči. Znovu mě políbil.

Objala jsem ho kolem krku a nohy mu omotala kolem pasu. Edwardovi ruce mi putovaly po stehnech a zůstali u zadečku.  Cítila jsem, jak mu v polibku cukaly koutky.

Než jsem se stihla vzpamatovat, letěla jsem vzduchem a pak následoval celkem tvrdý náraz na hladinu. Rychle jsem se vynořila a hledala Edwarda, abych ho mohla pěkně od plic sprdnout, ale nikde nebyl. Hledala jsem ho očima, když mi pod vodou něco začala hladit nohy a pak mě to stáhla dolů.

Rukama jsem kolem sebe tápala, abych se co nejrychleji dostala nahoru, ale vůbec se mi to nedařilo, tak jsem nechala tělo, ať si dělá, co chce.

„Bello!“ Edward mě chytil a mě docvaklo, že to mohlo vypadat, jako když jsem se utopila, tak jsem nereagovala. Trocha strachu mu neuškodí.

Edward mě dostal na sucho, a když se nedíval, jsem se znovu nadechla a zavřela oči. „Bello!“ Hlasem mu prosakovala panika.

Zatřásl mi paží, a když to nepomohlo, propleskl mi tváře.

Stále jsem měla zavřené oči, tak jsem nevěděla, co dělal. Až když spojil naše rty, došlo mi, že mi dává umělé dýchání. Když chce umělé dýchání, bude mýt umělé dýchání.

Rychle jsem mu omotala ruce kolem krku a rty jsem otřela o jeho. Ztuhnul, tak jsem se odtáhla a zmateně na něj koukala. „Bello! Co tě to napadlo? Víš, jak jsem se o tebe bál?“ Z kolen se vyhoupl na bobek.

„Promiň,“ sklopila jsem hlavu.

Zvedla jsem se a využila jeho pozice tak, že jsem si na něj sedla obkročmo a pátrala mu v očích, jestli se doopravdy zlobí. Nepřipadalo mi to tak, protože v nich měl strach, radost, ale i lásku a panika už se vytrácela. „Promiň mi to,“ zašeptala jsem a lehce ho políbila.

Chvíli se zdráhal, ale pak si mě k sobě přitiskl víc a líbal mě mnohem vášnivěji. Přepadl na záda a stáhnul mě s sebou. „Hej,“ zaprotestovala jsem.

„Promiň. Jsem omámený,“ usmál se na mě.

„To je dobře.“ Znovu jsem ho políbila a nezůstala jsem jen u rtů.

Pusinkovala jsem ho na čelisti, krku i obnažené hrudi.

Už jsem top nemohla vydržet, tak jsem na něj nasedla. Zavrčel a já se na něm začala pohybovat. Čím víc mi vzrušení přerůstalo přes hlavu, tím rychlejší moje pohyby byly. Edward dosáhl vyvrcholení a já po pár dalších přírazech taky.

Když se mi trochu zklidnil dech, znovu jsem skočila do bazénu a Edward hned za mnou.

Cákali jsme se celé odpoledne a vyhnal nás až chlad a můj úmorně kručící žaludek. Šla jsem se obléct a Edward mi mezitím připravil večeři.

Už když jsem brala jednotlivá sousta na vidličku, musela jsem si podpírat hlavu, abych neusnula, ale jakmile jsem dojedla, mi hlava sama spadla a já pěkně tvrdě usnula.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rozbřesk trochu jinak 41:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!