Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Return - Epilog

Alice Cullen


Return - EpilogJe tu poslední díl. Všem děkuju za všechny komentáře, které mě povzbudili v psaní. A také děkuju, že jste to vydrželi tak dlouho čít. Je tu poslední díl a tak si ho užijte je o něco kratší, ale doufám, že i tak se bude líbit. Moc vám děkuju a doufám, že se vám budou líbit moje další nápady stejně jako tento.

Chtěla bych i poděkovat Nikol18, která mi připsaní dávala podporu abych psala dál. A i díky ní jsem se dala do pokračování. A pak i AliciBrandon za to že opravovala všechny dílky, a že to vůbec vydržela opravovat. Moc vám všem děkuju.
Vaše anamorka.

 Epilog - Šťastná věčnost

HUDBA

Pohled- Romči

Je to neuvěřitelné, ale před sto lety jsem byla Romana Jiráčková. Neměla jsem rodinu. Otec mě bil a já neměla důvod žít. Chtěla jsem umřít. Když se teď dívám zpětně na svůj život, tehdy to vážně nebyla procházka růžovou zahradou.

Nevím proč zrovna tohle datum, ale pamatuju si ho přesně. Dnes je to přesně sto let, kdy jsem jako zlomená dívka bloudila po městě a hledala nějaký důvod proč být na světě. A já ho našla. Ano v knihkupectví jsem ho našla. Koupila jsem si totiž knížku Stmívání. Která mi vrátila naději a já se díky ní držela na tomhle světě.

Ano, v tento den jsem poprvé četla o Belle a Edwardovi. A také jsem se v ten den zamilovala do hlavního hrdiny. Už tehdy jsem ho milovala, ale nechtěla jsem si to přiznat. On mě držel při životě.

 

A já tajně doufala, že ten hrdina existuje. Stejně jako hrdinka. Jelikož mi to dávalo naději. Přála jsem si být Isabelou. A mít svého upíra, který by mě ochraňoval.

A pak se stalo něco nečekaného. Já se ocitla ve Forks a dívala se na Edwarda. A nejen to, já ho milovala ještě víc.

Byl to prostě můj vysněný muž. Který mi začal pomáhat. Ukazoval mi krásu světa. A hlavně to, jaké je to být někým milována. Dal mi rodinu a lásku. Co víc jsem si mohla přát?

Jenže to bych nebyla já, kdybych to vše nezničila. Opustila jsem jeho, svou rodinu a hlavně syna. Nechala jsem je samotné a zbaběle utekla do nebe.

Jenže mě to vše i tam dostihlo. Bolest, kterou jsem cítila bez nich. Smutek a hlavně samotu. Nemohla jsem bez nich žít a už vůbec existovat. A tak jsem přijala nabídku a nechala si vrátit život, sice cizí ale žila jsem.

Lidé, kteří mají být spolu se vždy jednou potkají. Jen záleží na tom, jestli to bude včas. A já opět pociťovala samotu a bolest. Než jsem se vrátila do města Forks, a našla to, co mi tolik chybělo, mojí rodinu, syna a Edwarda. A díky tomu všemu se mi vrátily i vzpomínky.

Vrátil se mi můj život a byl i mnohem lepší, jelikož jsem měla i svého bratra a mámu. Jenže oni nepatřili do světa, do kterého já. Bylo to pro ně moc nebezpečné a já nechtěla, aby se jim něco stalo. A proto jsem se rozhodla opět je opustit. I když to bylo další z mých nejtěžších rozhodnutí. Vím ale, že tohle bylo konečně správné. Oni mají své životy, které jsem jim vrátila a já mám ten svůj s osobami, které miluju.

Vždy jsem toužila být Isabellou. Kterou miluje Edward Cullen. Ale po čase jsem si přála být Romanou Jiráčkovou. Jelikož tu Edward Cullen doopravdy miluje. Vždy jsem chtěla být nikým jiným a přitom neviděla to, že být sama sebou je to nejlepší.

A teď jsem Romana Cullenová. Manželka Edwarda Cullena. Se kterým mam dvě krásné děti. Romana a Elizabeth. A to nepočítám naší skvělou rodinku, bez které si už neumím představit naší věčnost. Před sto lety začala jedna láska. Která po čase vzrostla a byla oboustranná. Láska, která překonala mnohé a bude trvat po zbytek věčnosti.

SHRNUTÍ

PS: Možná jste zklamaný, že nebyla svatba ani zásnuby. Nezoufejte možná, až nebudu mít co dělat, bych to mohla dopsat. Ale jelikož jsem akorát psala jiné povídky kde byli zásnuby už se mi to nechtělo psát. Nechtěla jsem tampsát ten konec jelikož mi to vždy přišlo depresivní, že je to tam napsané. A navíc kdo ví třeba, až nebudu mít nápady se zase vrátím k Romče a Edwardovi a jejich dětem.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Return - Epilog:

 1
1. tacenta
17.08.2013 [12:30]

bomba Emoticon Emoticon Emoticon díky

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!