Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Return - 7. kapitola

Weitz - Cinderella


Return - 7. kapitolaVracíme se k pohledu Isabel (Romči) a k jejímu novému domovu Forks. Vzpomene si na něco?

7. Až moc povědomé

Pohled - Isabelly (Romči)

Tak a bylo to tu, to čeho jsem se bála. Škola. Nevěděla jsem, jak to tam chodí a vypadá, připadala jsem si jako prvák, ale já nastoupím už do třeťáku. To jsem zvědavá, jak to dopadne. Sice jsem se tady ve Forks cítila dobře, ale pořád mi tu ještě něco chybělo. A já nevěděla co, jak bych mohla, vždyť já nevím, co se dělo před dvěma lety.

Vše mi tu ale přišlo tak povědomé. A já se tu konečně cítila jako doma. Děkovala jsem rodičům, že jsme se sem přestěhovali. Jelikož jsem byla vážně šťastná, sice ne úplně, ale pořád to bylo víc jak předtím. Něco mi říkalo ale, že se toho dnes hodně změní. V poslední době jsem měla hodně tyhle předtuchy a často se plnily. A já si přála, aby se vyplnila i tahle.

Ani jsme nesnídala, jelikož jsem byla strašně nervózní, a tak jsme s Troyem vyjeli dřív. Rodiče mu koupili nového Jeepa. A mě slíbili taky auto, když si udělám papíry, ale mě se do toho moc nechtělo. Dojeli jsme před školu a já měla pocit deja vu. Ta škola, vše mi bylo tak povědomé.

Troy zastavil před kanceláří, kam jsme si došli pro papíry. Vše bylo tak povědomé, jako bych tohle vše už prožila. Dostali jsme rozvrhy a mapky školy. Já budu chodit do třeťáku a Troy do čtvrťáku. Poděkovali jsme a odešli. Když jsme byli venku, už bylo parkoviště skoro plné. A Troy si do mě rýpnul.

„Nezapomeň někoho sbalit. Potřebuješ kluka jako sůl,“ doufala jsem, že ho nikdo neslyšel. Ale i přesto se jeden kluk rozesmál. Byl to takový svalnatec. A byl docela daleko. Podívala jsem se na něj a on na mě. A v tu chvíli jsme oba ztuhli. Já ho znám, znělo mi v hlavě.

„Emmett,“ špitla jsem si pro sebe. A on vykulil oči ještě víc. Nakonec do mě strčil Troy, abych se mu věnovala.

„Ty ho znáš?“

„Ne, ale vím, že bude s tebou ve čtvrťáku. Ale nevím, jak to vím,“ řekla jsem rychle.

„Začínáš mě už děsit. Dávej na sebe pozor,“ řekl a poté mě objal a odešel.

Nejen jeho jsem děsila ale i sebe. Bylo to neuvěřitelné. Tolik jsem toho věděla a znala, ale nedokázala říct odkud. A nepamatuju si to.

Začalo akorát pršet. Usmála jsem se a podívala naposledy na toho kluka. Měl vedle sebe blondýnku, kterou jsem taky znala. Rosalie, ale nevím odkud. Povzdechla jsem si a vydala se do třídy.

První hodinu jsem měla Angličtinu, to bude něco. Vešla jsem do třídy, kde už byli všichni. Tak jsem došla k učiteli a podala mu ty papíry. Mile se usmál a dal mi vše potřebné. Poté mě poslal do poslední volné lavice.

Celý den proběhl v pořádku, nemusela jsem se ničeho bát. Dokonce jsem si našla kamarádku, i když to nejspíš bude mrcha, ale dozvím se alespoň, jak to tu chodí. Jmenovala se Ashley Newton.

Šly jsme spolu na oběd a posadily se k jejím přátelům. Povídaly jsme si o všem možném. Něž se to stalo. Do jídelny vešli oni. Byl to ten samý obrovský pocit deja vu.

Do jídelny vešlo pět lidí. Dvě ženy a tři chlapci. Byli nadpozemsky krásní a bledí a všichni tak povědomí. Byl mezi nimi i ten svalnatec a blondýna z rána. Malá černovláska se na mě podívala a usmála. Vedla se s vysokým blonďákem. Jako poslední šel krásný kluk, měl hnědo bronzové vlasy. Někoho mi silně připomínal. A já ucítila zvláštní pocit, že někdo chybí.

„To jsou Cullenovi. Přistěhovali se pár dní před vámi. Tan velký je Emmett,“ měla jsem pravdu. „Další je jeho přítelkyně Rosalie a ta je Haleová. Pak je tam Alice a Jasper, ten je taky Halle. A jako poslední je ten krasavec Roman. A ještě má prý přijet jeho starší dvojče. To jsem teda zvědavá,“ mluvila Ashley.

A mně došlo, že jsem měla zase pravdu. Znala jsem jména Emmetta a Rosalie a ještě ke všemu jsem věděla, že jeden chybí. Ježíši, jak to můžu vědět? Ta Alice se na mě celou dobu dívala a usmívala. Přišla mi tak známá, měla jsem chuť jít za ní, ale copak to šlo? Vždyť jí vůbec neznám.

Další hodina byla biologie a pak tělocvik. Na ten jsem omluvena, ale musím být ve třídě. Tak jsem si šla sednout na lavičky. Když najednou za mnou přišla Alice.

„Ahoj, ty jsi Isabela, že?“ zeptala se mile a posadila se vedle mě.

„Ahoj, jsem a ty Alice,“ ověřila jsem si.

„Jo, bylo mi jasné, že jsi o mě slyšela od ostatních. Jsem tu taky nová a tak jsem se chtěla zeptat, jestli se mnou nechceš jet třeba někdy na nákupy.“ Jakoby se mi nad hlavou rozsvítil velký varovný vykřičník, ale já ho ignorovala.

„Jo, proč, ne,“ odpověděla jsem. Alice mě prudce objala.

„Díky, tak zatím. Já ti pak dám vědět,“ ještě stačila říct předtím, než odešla.

Tak to bylo docela zajímavé. Po tělocviku jsem měla konec a tak jsem čekala na Troye, až se vypršelí ze školy a jeli jsme domů.

Měla jsem z dnešního dne skvělý pocit.

 

SHRNUTÍ

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Return - 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!