Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Return - 6. kapitola

somač


Return - 6. kapitolaJe tu další dílek. Je z pohledu Edwarda. Co dělal po té co se mu zjevila Romča? A co jeho rodiny? Jak se zachová? No to se dozvíte když si to předčtete. A prosím komentáře.

6. Pátrání

  HUDBA

 

Pohled - Edward

 Je to neuvěřitelné, ale od doby, kdy se mi naposledy zjevila Romča, cítím ještě větší bolest. Pořád jí mám před očima. Byla snad ještě krásnější, jestli to vůbec šlo, byla andělem, jako vždy. Pro mě vždy byla andělem, který mě zachránil. Jenže já jí i jako anděla viděl opět brečet.

Plakala i jako anděl a mě strašně zajímalo proč. Vždyť musí být šťastná, je tam na hoře se svým bratrem a mámou. Proč by brečela? Bylo to neuvěřitelné, zase jsem jí viděl a zase byla zlomená.

Ale hlavní věc byla, že se mi stále opakovala její slova, co mi řekla naposledy. „Najdi si mě Edwarde. Najdi mě, prosím, miluju tě.“  Pořád se mi to opakovalo dokola a já přemýšlel, co to mělo přesně znamenat. Jak jí mám najít, když je v nebi. Nebo snad ne? Když zmizela, slyšel jsem ještě její hlas z pokoje Romana.

Už to byly dva měsíce. Rodina se chtěla opět stěhovat do Forks, ale mě se tam nechtělo. A tak jsem se rozhodl, že vyslyším její slova a pokusím se jí najít.

Alice byla proti. Nechápal jsem proč, ale její myšlenky nic neprozrazovaly. Roman bude s rodinou a já pojedu do Čech. Pokusím se najít jeho matku a lásku mé existence, tak jak si přála.

Když jsem seděl v letadle, přemýšlel jsem o všem, co se stalo za tu dobu. O mě a Romče. A o tom, co se stalo po její smrti. Krátce shrnuto, jsem to bez ní nedokázal a jediné co mě drželo, byl Roman. Jelikož je jí tolik podobný, i když všichni tvrdili, že je podobný mně.

Ani se nedivím Bell, že to se mnou nevydržela, ale náš vztah neměl nikdy budoucnost. Byl jsem s ní jen z donucení od rodiny, která to komentovala tím, že to bylo přání Romči.

Že já blbec za ní tehdy nejel, mohli jsme teď být všichni pohromadě. A ne aby chyběl ten nejdůležitější člen pro mě a Romana. Mohl jsem si jí v klidu odvézt domů a být s ní během celého těhotenství protože by chtěla, ne, protože musela kvůli malému. To mě hodně bolelo, ale zasloužil jsem si to. Je už pozdě plakat nad rozlitým mlékem. Ale já ani plakat nemůžu.

Jel jsem rovnou do Čech, jelikož jsem doufal, že tam bude. Jakmile přistálo letadlo, už jsem si to mířil do nejbližšího auto salonu. Kde jsme si pořídil Volvo a pak jel rovnou do domu, kde žila. Nic se tu za tu dobu nezměnilo. Vše v okolí bylo pořád stejné.

Když jsem dojel k domu, byla už  tma. Nikde se nesvítilo, nikde nebylo ani auto. A tak jsem se tam musel dostat přes střešní okno. Jen doufám, že ho za tu dobu nespravili. Jelikož ty okna byla stejná.

Měl jsem štěstí. Dostal jsem se do tolik známého pokoje. Ale přesto byl jinačí. Bylo vidět, že se tu bydlí, ale byla tu jiné vůně a pokoj byl jinačí. Bylo jasné, že ona tady nebude.

Ale chtěl jsem zjistit, kdo v tomhle domě teď bydlí. A tak jsem se vydal chodbou dolů. Nikde jsme nic neslyšel. V obýváku to bylo stejné, jako když jsme si tu pro Romču byli. Šel jsme ke krbu a podíval se na fotky.

Kdo jiný než Jirka, může vlastnit tenhle dům. Tomu jsem s usmál. Podíval jsem se na jednu fotku a nemohl tomu uvěřit, že jí tu má vystavenou. Byla na ní Romča, jak drží v náruči malé dítě a to dítě nebyl nikdo jiný než Jirka.

Sice se zklamáním, ale co jsem mohl čekat, jsem opouštěl tenhle dům s úsměvem.

Moje Romča se už nevrátí a můžu si za to sám. Nechtělo se mi vracet a tak jsem se ještě rozhodl potulovat po Čechách a Evropě.

 

SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Return - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!