Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Return - 5. kapitola

Alice a Bella, friends 4ever by Alice (foceno mobilem)


Return - 5. kapitolaJelikož jsem nedala tak tady máte další. Komentíky a doufám že se bude líbit

5. Stěhování

Pohled - Isabelly (Romči)

A tak o týden později začala velká stěhovací akce.  Já toho na balení moc neměla, jelikož jsem k ničemu neměla citový vztah. Jen pár osobních věcí a oblečení, jinak nic. Navíc tam máme všichni začít od znova. Byla jsem za to ráda a hlavně jsem se tam moc těšila. Něco mě k tomu městečku táhlo.

Po týdenním balení všeho i nábytku jsme se ve čtvrtek ráno vydali na cestu. Už je září a škola začala, ale my půjdeme do školy, až budeme zabydlení a já doufám, že to chvíli potrvá, jelikož se mi tam nechce. Nevím, jak to na školách chodí, nikdy jsem tam nebyla nebo spíš si to nepamatuju a poslední dva roky jsem byla v komatu.

S Troyem jsme nasedli na zadní sedadla tátova Jeepu a vrazili. Za novým životem a domovem. Právě nás čeká cesta do státu Washington. Na jeho severu je nejvíce deštivé městečko v celých státech a já se tam moc těším. Ano, Forks, to je můj nový domov, který miluju už teď.

Nevím co, ale něco mě k tomu městečku táhne a já se nechávám. Jelikož se moje bolest od té doby zmenšila. Sice nezmizela, ale o něco se zmenšila a já můžu myslet i na jiné věci než je bolest. Zapnula jsem si svou empétrojku a poslouchala muziku do doby, než jsme usnula. Po dlouhé době jsem pořádně spala.

Jenže se mi zdál divný sen. Jeli jsme v autě. Já a ještě nějaký kluk, byl podobný Troyovi, ale vypadal jinak, a ta žena vypadala jako máma, ale byla jinačí. Seděli jsme v autě a povídali si, já se vracela z hodiny klavíru. Když jsme projížděli křižovatkou, když do nás naboural kamion. Rychle jsem se probudila a dívala se ven z okénka auta.

Akorát jsme míjeli ceduli z nápisem Vítejte ve Forks. Všude byly lesy a já byla ráda. Budu mít, kde schovávat a kam se chodit procházet. Před cestou jsem byla u doktora, který mi dal menší ortézu a zbavil mě berlí. Už můžu chodit, ale nesmím běhat a moc to koleno zatěžovat.

Celou dobu od cedule jsem se musela usmívat. Cítila jsem se v klidu a v pohodě. Ničeho jsem se nebála a hrozně se těšila. Když jsme projížděli město, přišla mi spousta věcí povědomá, ale odkud? Já tu nikdy podle rodičů nebyla.

Dívala jsem se z okénka na ubíhající město. Byl akorát čas do školy a tak byla všude spousta aut. Jeli jsme až na druhou stranu města, na samý okraj. Ani pořádné sousedy jsme neměli. A tam stál náš nový domov.

Byl to obrovský nádherný dům. Měl tři patra a mě se vážně líbil. Jo, je vidět že jsem dcera doktorky a obchodníka. Vzala jsem si svojí tašku přes rameno, jelikož jsem toho víc neměla. Máma řekla, že pokoje už jsou rozděleny, tak ať si je najdeme. S úsměvem a dobrým pocitem jsem se vydala do domu. Vevnitř to bylo krásně zařízeno. Ale zajímalo by mě proč balili i nábytek, když tu není, asi ho prodali.

Pomalu jsem šla do druhého patra, nejdřív najdu svůj pokoj, poté se tu porozhlédnu. Ale jak jsem na to koukala, asi se tu i ztratím. Bylo tu na patře pět pokojů a dvě koupelny. Ale v žádném pokoji nebyla známka toho, že by byl můj. Byl tu pokoj Troye  i rodičů včetně tátovy pracovny, ale můj pokoj nikde.

Našla jsem schované dveře do  třetího patra. Byly za dveřmi na konci chodby. Po schodech jsem došla až nahoru, kde byly na vrcholku schodiště další dveře. Pomalu jsem je otevřela a oněměla.

Byl tam jeden velký, ne, obrovský pokoj přes celé patro. Byl vymalován do světle modré. Na jedné straně pokoje byla velká manželské postel a dvoje dveře. Naproti dveřím bylo jedno obrovské okno s balkonem a u toho postavený stůl. A na konci pokoje bylo klavírní bílé křídlo. A věž s muzikou. Zírala jsem na to neschopna slova, to byl pokoj mých snů.

Obrovská okna dokonce i střešní. Tašku jsem položila na postel a podívala se do dveří. V jedněch byla skříň a ve druhých koupelna.

Pomalu jsem chodila po pokoji a nemohla tomu uvěřit. Došla jsem až k tomu klavíru. Nevím, že bych se na něj učila. Automaticky jsem si sedla na stoličku a sundala víko z kláves. Opatrně jsem jich pár zmáčkla. Bylo naladěné. A aniž bych tušila jak, začala jsem hrát.

Sice to byla smutná, ale přesto krásná melodie, ani jsem nevěděla, kde jsem k ní přišla. Když mě vyrušilo bouchnutí. Podívala jsem se ke dveřím. Stála tam máma a vesele se usmívala.

„Doufám, že se ti líbí pokoj?“

„Je krásný, děkuji.“ Usmála jsme se na ní, po dlouhé době upřímně.

„Vím, že máš v poslední době ráda samotu, tak jsem ti jí chtěla dopřát i s pokojem, kde najdeš vše, alespoň doufám.“

„Je tu vše, co potřebuju. Moc děkuju za všechno.“ Máma se jen usmála a odešla.

Vybalila jsem si těch pár věcí a neustále si ten pokoj musela prohlížet. Byl krásný, měla jsem tu i knihovnu, ve které jsem našla všechny nejzajímavější knížky, které mě baví a líbí se mi.

SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Return - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!