Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Return - 4. kapitola


Return - 4. kapitolaOmlouvám se, ale nemam přístup k počítači a tak nevím, jak budu kapitoly přidávat. Ale pokusím se co nejvíc přemlouvat bratra a by mě pustil k jeho počítači. A jelikož jsem ho dnes přemluvila, máte tu další díl. Doufám, že se bude líbit.

4. Změna

Hudba

Pohled - Isabelly (Romči)

Bylo to už osm měsíců od mého probuzení. A já každý den stále cítím tu bolest. A pořád neznám její příčinu, jen to, že to moc bolí. Denně zkoumám svůj pokoj, fotky a vše, abych se o sobě něco dozvěděla. Ale stále jsem si na nic nevzpomněla. Nechodila jsem do školy, ale už mám začít.

Jediné, co jsem zjistila, bylo, že jsem plavala a to závodně, ale teď díky tomu koleni nemůžu.  Dokonce mám doma i několik cen. Asi mi to vážně šlo. A podle všeho jsem byla pořád v bazénu a trénovala. Ale jinak jsem o sobě nezjistila nic důležitého.

Ta růžová mi už lezla na mozek. Nechápu, jak jsem si to mohla takhle vymalovat, a vůbec to vydržet. A tak mi to Troy přemaloval na modrou. Hned jsem se cítila líp. Zjistila jsem o sobě spoustu divných věcí, jako třeba, že mi stačí tři hodiny ke spánku.

Troy byl hodně se mnou a tak m vše vyprávěl, ale já si pořád na nic nevzpomínala. Byla jsem často doma, jelikož se mi po poslední procházce ven nechtělo. A tak jsem začala číst. Knížek jsem v pokoji měla docela dost. Byl už konec srpna a já měla v září nastoupit. To bude něco.

Začínala jsem si pomalu na Chicago zvykat. Docela se mi to město líbilo. A něco mě k němu táhlo, asi to byla moje minulost, kterou si nepamatuju.

Strašně ráda jsem se sama zavírala v pokoji. Pouštěla si muziku a koukala ven z okna na ruch města pode mnou. Zjistila jsem, že samotu mám hrozně ráda. Dívám se, jak pospíchají do práce, domu a bůh ví, kam ještě. Dívám se na ně, mám je skoro na dosah ruky, ale stále mi připadá, jako bych byla milion kilometrů vzdálena. Jako bych sem ani nepatřila. Ta nehoda mi převrátila život naruby.

Pořád mě ale trápí jedna myšlenka. Byla jsem předtím šťastná nebo jsem svůj smutek schovávala a přála si jiný život? To už se nedozvím. Jsem totiž smířená s tím, že se mi paměť nevrátí. Jelikož se mi vrátila jen jediná vzpomínka, a to na můj přívěšek v podobě motorky.

A teď denně sedím v okně koukám do dálky. A cítím ohromnou bolest. Nevím z čeho. A přeju si změnu. To jsem ale ještě nevěděla, že se jedna chystá a jak bude velká.

Byla sobota večer. A máma si mě zavolala do obýváku, kde byli ostatní. Bylo jasné, že se bude něco dít. Sedla jsem si vedle Troye. Máma se vážně podívala na tátu a ten si s povzdechem stoupnul a postavil vedle mámy.

„Takže, zavolali jsme si vás, protože vám musíme něco důležitého oznámit,“ začal v klidu táta. A já jen čekala, co z něj vypadne.

„Dostal jsem lepší pracovní nabídku. V Seattlu. A jelikož chceme, aby byla rodina pohromadě, budeme se tam stěhovat všichni.“ Jen jsem na něj neschopna slova zírala a čekala, co ještě.

„A vaše matka si tam našla taky práci. V malém městečku jménem Forks hledají doktory.“

Nevím proč, ale když  se táta zmínil o Forks, moje srdce poskočilo.

„A tak se budeme stěhovat do Forks. Už jsme koupili dům a vy půjdete do školy o něco později kvůli stěhování,“ dokončil svůj projev táta. Já i Troy jsme jen zírali a nic neříkali.

„Je to i změna pro nás všichni kvůli Isabelle. Jelikož si nic nepamatuje, chci, abychom všichni začali nanovo,“ dodala ještě máma. No jasně, zase za to můžu já.

A tak tu byla změna, po které jsem toužila. Vše bude nové i pro ostatní a já si nebudu připadat jako blázen. Moc jsem se tam těšila, něco mi říkalo, že ve Forks bude vše jinak a možná to bude i dobře.

SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Return - 4. kapitola:

 1
1. Angie
31.08.2011 [14:50]

Ahojky je to divný ale asi už 2 měsíce hledám tu knihu kterou Bella koupila v tom knihupectví a tak se chci zeptat jestly to tam bylo jenom tak dané nebo jestly doopravdy ta kniha existuje prooooooosííííím o odpověd. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!