Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Return - 3. kapitola


Return - 3. kapitolaDnešní díl je trochu kratší. Doufám že se vám bude líbit.

3. Bolest, ale z čeho?

 HUDBA

 

Pohled - Isabelly (Romči)

Už jsem byla přes dva týdny doma a stále se mi nic nevracelo. Na nic jsem si nevzpomněla a navíc mi vše nové připadalo tak cizí. Dnes jsem byla sama doma. Rodiče byli v práci a Troy někde s přáteli. Doma jsem se už nudila, tak jsem se rozhodla jít ven na vzduch.

Pořád jsem měla tu hroznou ortézu a berle. Dalo mi to docela práci, než jsem se vyhrabala z domu. A poté se, sice s berlemi ale i tak, procházela po městě. Na konec jsem se ocitla v parku. Posadila jsem se na lavičku a koukala na okolí. Pokoušela jsem se na nic nemyslet. Celkem se mi to i dařilo. Do doby, než okolo mě prošel pár.

Chlapec držel dívku kolem pasu a ona se k němu tiskla. A přitom se na sebe láskyplně dívali. Najednou mnou projela obrovská bolest, která se zakořenila v srdci.

A já se cítila, jako bych se rozpadala na milion kousků. Z očí se mi draly slzy. Nemohla jsem tu už zůstat. Zvedla jsem se a tak nejrychleji, jako mi berle dovolovaly, jsem utíkala pryč.

Vůbec jsem nechápala, co se to se mnou děje. Zastavila jsem se až u hodně staré budovy. Na zlaté destičce byl nápis: „První nemocnice v Chicagu.“ Projela mnou další bolest, i když jsem nevěděla důvod.

Pokoušela jsem se co nejrychleji dostat domů, abych se uklidnila a tu bolest utišila. V pokoji jsem si zapnula Evanescence, sedla si do okna a dívala se na dění venku.

Ale bolest mě neopouštěla. Pořád se mi v hlavě opakovala ta scéna z parku. A vždy mi tělem projela bolest. Ale proč? Vždyť já nikdy neměla nikoho, koho bych milovala a potřebovala. Proč bych měla cítit bolest, když se přede mnou objímá šťastny pár? Vždyť jsem jim to přála a byla ráda za jiné štěstí.

Vždy jsem byla sama a vždy budu. Tuhle věc jsme věděla, i když jsem si nic nepamatovala.

Moje slzné kanálky pracovaly v plném nasazení a já nestíhala stírat nové slzy. A tak jsem je nechala putovat po mé tváři. Dívala jsem se na lidi, co chodili po ulici z okna.

Proč brečím? Proč cítím obrovskou samotu a bolest? Proč toužím po studených rukou, které by mě držely?

Proč mi přišlo to brečení u okna tak povědomé?

Proč ta bolest byla silná a známá? Štvalo mě, že jsem si nic nepamatovala. Co když se vážně stalo něco důležitého?

Já jen věděla, že to bolí. Měla jsem pořád pocit, že jsem na někoho zapomněla. Na někoho důležitého. Ale koho?

Já prý nikdy přátele moc neměla. A přítele pochybuju.

Dívala jsem se na lidi pode mnou při jejich každodenním shonu. Ti všichni lidé pode mnou jsou určitě šťastní, mají své životy pod kontrolou a dělají to samé jako vždy. Mají někoho, kdo jim pomůže a nejsou sami. Ale já svůj život pod kontrolou rozhodně nemám. Vždyť já svůj život ani neznám. Nevím, co jsem dělala normálně každý den, nevím nic.

 

SHRNUTÍ

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Return - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!