Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Return - 21. kapitola

EclipsePoster3


Return - 21. kapitolaJe tu dalí doufám že se bude líbit. Když bude čas přidám ještě nějaký díl. Prosím komentáře.

21. Jsem těhotná, zase

 HUDBA

Pohled- Romči

A tak začala moje nová kapitola života a to jsem nevěděla, že ještě není poslední. Nevěděla jsem, co skrývá mé tělo. Rodina mi říkala mým jménem. Ano, říkali mi Romana. I když jsem vždy chtěla být  Bella, dnes jsem chtěla být sebou, a to Romanou.

S Edwardem jsme si užívali každou chvíli a vyprávěli si vše, co jsme zažili za tu dobu, co jsme nebyli spolu. Doháněla jsem i svou absenci coby matka. Spoustu času jsem trávila s Romanem. I když jsem o něm hodně věděla, nebylo to takové, jako u toho být, a to si budu navždy vyčítat. Edward se mě pokoušel uklidnit, že na tom nesejde, že je důležitější to, že jsem tu teď. Měl pravdu, ale pořád mě hryzalo svědomí.

Všichni zase jeli na lov a já byla doma sama. Rodiče byli v práci a Troy bůh ví kde. Štvalo mě že můj s vztah s Troyem není jako dřív a nebo jako v minulém životě s Romanem. Ale ono by to asi takhle dopadlo vždy. Je starší a oba máme své životy.

Několik dnů mi nebylo už nejlíp. Kanyla v břiše mě opět bolela. Jenže mi nic nedocházelo do chvíle, kdy jsem si přepichovala.

Zírala jsem na svoje břicho, které postupně začínalo být ještě bledší a tvrdší. V tu chvíli mi vše došlo. To fakt nevím, jak to povím Edwardovi.

Ale na druhou stranu by mi to mohlo vynahradit to, co jsem propásla u Romana. Vesele jsem se usmála a pohladila si bříško. Bylo jasné, že budu muset používat zase pera. Ale to mi bylo jedno. Celý den jsem se přehloupě usmívala. Já se cítila šťastná, tohle byla další voda do mého šťastného mlýna.

Večer jsem se převlékla do Edwardova trika a trenek, které jsem vyžebrala. To bych nebyla já, abych usínala v něčem jiném. Sedla jsem si spokojeně do postele. Zavřela jsem oči. Když jsem ucítila, jak se postel zhoupla.

Rychle jsem se posadila a rozhlédla se. Na posteli seděl Edward a usmíval se. Bylo vidět, že má dobrou náladu. Jako vždy jsem ho přivítala polibkem.

Posadila jsem se od něj dál a rozsvítila lampičku, chtěla jsem mu vidět do obličeje. Jelikož se to poprvé nedozvěděl zrovna příjemně. Vesele se usmíval a díval na mě.

„Chci ti něco říct, ale nesmíš vyvádět,“ řekla jsem raději. Zkoumavě si mě prohlédl.

„Copak, Romí?“ pořád se usmíval a to mě postrčilo mu to říct.

„Edwarde, víš, já jsem těhotná. Zase,“ řekla jsem rychle a díval se na něj. Viděla jsem, jak ztuhnul.

Bylo mi jasné, že to bude potřebovat vstřebat. Přes padesát let jsme spolu nebyli a teď po několika měsících mu říkám, že jsem těhotná. Jenže já se bála, aby po mně nechtěl potrat.

Už to bylo deset minut a ani se nepohnul. Přestalo mě to bavit. A navíc jsem se takhle cítila sama. Potřebovala jsem ho.

Přemístila jsem se k němu a posadila se mu do klína. Potřebovala jsem ho probudit. Chytla jsem jeho ruce a opatrně si je položila na bříško. Zvedla jsem hlavu a podívala se na něj. Díval se na svoje ruce na mém bříšku.

„Edwarde, budeš táta. Nic s tím nenaděláš, nenechám si to vzít,“ řekla jsem rozhodně. Jen co jsem to dořekla, umlčel mě polibkem. A svýma rukama jemně přejížděl přes moje bříško.

„Nikdy bych tě do ničeho takového nenutil. Ale musíš mi slíbit, že udržíš svoje srdce bijící pro nás,“ zašeptal. Bylo mi jasné, na co naráží. Ale já se jich nehodlám vzdát, už ne.

„Pro vás to dokážu,“ zašeptala jsem a ještě jednou ho políbila.

Vzal to lépe, než jsem čekala a byla za to ráda. Nechci se toho prcka vzdát. Vzdala jsem se jednoho a toho budu navždy litovat.  Proto se mu to pokusím vynahradit, i když to nejde.

A teď budeme zase velká a šťastná rodinka. Do které přibude další prcek.

 

SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Return - 21. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!