Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Return - 19. kapitola

Šaty


Return - 19. kapitolaJe tu třetía poslední dnešní díl. Doufám že se bude líbit. A konečně uklidním alesppn trochu vaše srdíčka. Puste si i muziku.

19. Vzpomínky

HUDBA

Pohled - Isabelly (Romči)

Spala jsem klidně, neměla jsem žádný sen. Ale najednou jsem se probudila. Podívala jsem se na digitální hodiny. Byla půlnoc. Víc jsem se přitulila k Edwardovi a spala dál. Jenže teď už jsem sen měla. A ne ledajaký.

Jelikož se mi zdálo o ní. O Romaně Jiráčkové. Bylo to, jako bych já byla ona.

Seděla jsem v nějakém pokoji na zemi. Vše mi přišlo povědomé a brečela jsem. Byl večer, když se domem rozlehl křik. Začala jsem se třást a věděla, že to nebude dobré. Když se rozrazily dveře. A v nich stál on, můj otec.

Přišel ke mně a začal mě surově bít. Přála jsem si zemřít. Nechtěla jsem už prožívat tu bolest. Když odešel, nahmatala jsem přívěšek. A to byl přívěšek motorky. A začala jsem ještě víc brečet, jelikož můj bratr byl mrtvý.

Najednou jsem se ocitla v jiném pokoji. Byla tam se mnou Dani. A právě mi oznamovala skvělou novinu.

„Mám pro tebe zprávu,“ řekla vesele a poté otočila knihu z druhé strany a prstem ukázala v textu na Forks. Pořád jsem byla mimo.
„Forks,“ řekla jsem nahlas. Povzbudivě se na mě usmála. A mě to došlo.
„Ty pojedeš do Forks?“ vykřikla jsem.
„Ne, já nejedu. My letíme,“ opravila mě ihned.

Najednou jsem byla před školou, tady ve Forks. Dívala jsem se na stříbrné Volvo. A vedle mě stála Dani. Dívaly jsme se na dveře, ze kterých vyšel Edward a jeho rodina, ale bez Romana.

Najednou jsme běžely lesem, než jsem zakopla a Edward mě chytil.

Ocitla jsem se v Edwardově pokoji. A děla to samé jako dnes. Ty samé věci a pohyby. A Edward mě tiše pozoroval.

Opět jsem byla na balkoně, ale byla jsem v klubíčku a brečela. Nechtěla jsem se vrátit domů, chtěla jsem zůstat tady. Edward mě utěšoval. A nakonec domluvil, že bych tu mohla zůstat.

Viděla jsem Emmetta, v rukou měl nějakou knihu a skákal na posteli, která to nevydržela a praskla.

Ocitla jsem se na krásné louce. Ležela jsem na zemi a Edward byl nade mnou a líbali jsme se spolu. Když jsem se ale odtáhla, utekla jsem pryč do lesa. Vylezla jsem na strom a brečela. Než jsem spadla dolů a Edward mě chytil. Řekl mi, co ke mě cítí. A já byla šťastná.

Objevovala se mi spousta vzpomínek.

Poté jsem zase byla v tom pokoji a otec mě bil. Na další se mi objevilo, jak jsem v nějakém obýváku a tam je i Edward, Alice, Carlilse a Esme. A také otec a Milena.

A oni souhlasí, abych bydlela s Cullenovými ve Forks. Další je, jak se učím řídit Ferrari.

Poté můj první den ve škole ve Forks. Jak dělám, že neznám Cullenovy. Jesicca, která mi o všem vypráví.

Vánoce, jak jsem dostala od Edwarda stříbrné srdce s E. A on ode mě mojí motorku, kam jsme nechala vyrýt R.

Poté, jak jsem dostala cukrovku. A Edward mi pomáhal.

Návštěva a Selena.

Jak rozcáknu svoje Ferrari o strom. Cesta do Čech s Edwardem a starání se o Jirku.

První noc lásky s Edwardem.

Najednou jsem stála v lese a naproti mně Selena.

Selena se shrbila vycenila na mě svoje dokonalé zuby a začala vrčet. Ani jsem z ní neměla strach. Nevím proč, jsem blázen.

„Hele, Seleno, tím mě nevystrašíš, zkus něco jiného,“ pobídla jsem jí, začala hrozivěji vrčet.

„Chceš piškotek?“  a poté jen jak jí do cesty vstoupil Edward a Alice, která mě vedla pryč.

Návrat domů a Bella ve škole. Cítila jsem i všechny ty emoce, znova tu bezmoc a bolest.

Nehodu, při které Edward zachránil Bellu, jak to mělo být.

Jak odcházím z domu. A vracím se do Čech. Škola, Dani pokusy o sebevraždu. A otec, který mě bije a já chci zemřít. Záchrana od Alice a Jaspera. Zjištění, že jsem těhotná. Návrat do Forks, kde je Edward s Bellou.

Celé mé těhotenství, kdy jsem u sebe potřebovala Edwarda. A nakonec porod.

Viděla jsem Edwarda, který stojí u mě a v rukou má našeho chlapečka.  Ten se na mě podíval a já oněměla. Měl jedno oko zelené a druhé hnědé. Byli to moje a Edwardovy oči, když byl člověk. Vlásky, které měl, byly do bronzova. Edward se krásně usmíval, stejně jako malý.

A poté temnotu, která mě pohlcuje. Umírám a nic s tím nehodlám udělat.

„Roman Edward Cullen,“ pojmenovala jsem našeho syna.

Měla jsem touhu žít kvůli němu, ale zároveň touhu umřít. Ta druhá byla silnější.

Sbohem živote. Miluju tě, Edwarde, navždy budu, stejně jako našeho syna. A poté mé srdce naposledy udeřilo. A pak nastala jen temnota a volnost.

Vybavilo se mi i nebe. Jak se ze mě stal anděl a já dohlížela na Romana a Edwarda. Jak Edwarda opouští Bella.

Každý rok, kdy Edward stojí u mého hrobu.

A nakonec i  nabídka od toho nahoře. A moje rozhodování, které bolelo. Rozloučení s Edwardem.

A poté tma.

SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Return - 19. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!