Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Return - 17. kapitola

Anna


Return - 17. kapitolaJe tu další dílek. Jen já můžu zapomenout kolik bude mít Return kapitol. A tak jich bude o něco víc než jsem původně psala jsem se do toho všeho nějak zamotala. Doufám že se bude líbit a komentáře.

17. Návštěva záhadného pokoje

Pohled- Isabelly (Romči)

Alice jela se mnou rovnou do Seattlu na nákupy. Vláčela mě po všech obchodech a já si přála, aby už byl konec. Když jsme byly u drogerie, na něco jsem si vzpomněla.

„Alice, přebarvíš mě na hnědo? Mně se to blond nelíbí.“ Jen přikývla a už kupovala barvu. 

Po několika hodinách jsme konečně jely k nim domů. Hned, co zaparkovala v garáži, Edward mi už pomáhal z auta. Neviděli jsme se den, ale mě to přišlo jako věčnost. Pevně jsem ho objala kolem krku a políbila.  Když jsme se od sebe odtrhli, oba jsme se usmáli. Edward mě vzal za ruku a vedl do domu. Šel na horu a já po cestě všechny pozdravila.

Edward se zastavil až před jeho pokojem. Před pokojem, do kterého jsem se chtěla už tolikrát podívat. Bez váhání a zeptání jsem vzala za kliku a vešla. A zase mě pohltil pocit deja – vu.

Podívala jsem se po pokoji. Měl tu velkou postel, pohovku, hifi věž. Spousty cédéček a knih. Protější stěna byla prosklená. Vše bylo tak neuvěřitelně povědomé, až mě to děsilo. Zhluboka jsem se nadechla a cítila tu neodolatelnou Edwardovu vůni. Usmála jsem se a šla k hifi věži. Zapnula jsem jí a pokojem se rozlehla krásná klavírní skladba. Usmála jsem se jelikož jsem to čekala. Edwarda jsem si nevšímala a šla k oknu.

Otevřela jsem ho a vešla na balkon. Viděla jsem před sebou krásu přírody. Opřela jsem se rukama o zábradlí a zavřela oči. Zhluboka jsem se nadechla a vnímala jen přírodu. Vše bylo tak podobné. Po dnešku mě to ještě víc zmátlo. Už se začínalo stmívat.

Najednou jsem ucítila kolem pasu ruce. Jen jsem se usmála a přetočila se k němu čelem. Zkoumavě si mě prohlížel, jako by na něco čekal. Asi na to, co já. Objala jsem ho kolem krku, postavila se na špičky a políbila ho.

Edward mě vyhoupl na zábradlí a já mu obtočila nohy kolem pasu. Moje touha se zase po dlouhé době rvala na povrch. Přitiskla jsem se k němu tak těsně, jak to jen šlo. Jednou rukou mě pevně držel a druhou mě hladil po zádech. Odtrhl se od mých rtů a sjel na krk. Zaklonila jsem hlavu a vzdychla.

Najednou mi hlavou proběhla vzpomínka, nebo co to bylo. Ležela jsem na posteli a Edward byl nade mnou. Tady, v jeho pokoji. Líbali jsme se a ani jeden nechtěl přestat. Jen pokračovat. Když ho odtrhla naštvaná Alice a vyváděla.

Po téhle vizi jsem se narovnala a dívala se na Edwarda. Ten se na mě díval vyplašeně.  Nemohla jsem popadnout dech a nebylo to kvůli Edwardovi, ale kvůli té vizi.

Když jsem se uklidnila, zhluboka jsem se nadechla. Edward se pořád na mě díval, usmála jsme se, abych ho uklidnila a políbila. Když se náš polibek začal zase prohlubovat, přerušili nás.

Podívala jsem se za Edwarda, kde stála Alice.

„Pospěš, musím to vše stihnout,“ nechápavě jsem se na ní dívala.  Edward mě ještě jednou měkce políbil a poté pustil. Jen co jsem udělala krok od něj, už mě držela Alice a táhla pryč.

Alice mě zatáhla do koupelny. Donutila mě se umýt a hlavně hlavu. A poté mě začala přebarvovat. Měla jsem z toho dobrý pocit. Jelikož ta blond se mi nezdála od začátku, ale nic jsem s ní nedělala, ale v posledních dnech mě štvala ještě víc, jako bych to nebyla ani já.

Alice mi nakonec barvu spláchla. Nedovolila mi, se podívat do zrcadla a začala mi vlasy sušit. Poté mě donutila si na sebe vzít košilku, která toho víc odkrývala. Chvíli jsem se na ní dívala jako na blázna, ale bylo mi jasné, že to nemá cenu. Ještě že k tomu byly kalhotky.

A konečně mi dovolila se podívat do zrcadla. Ano, teď jsem to byla já, s těmi hnědými vlasy. Ale v tom jsem měla před očima to fotku z náhrobku. Teď jsem byla pomalu totožná s ní. Alice se usmívala.

A poté mě poslala za Edwardem.

  SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Return - 17. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!