Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Return - 10. kapitola

Breaking Dawn and Hunger Games


Return - 10. kapitolaMam dobrou náladu a mohla jsme být dnes na netu déle tak tu máte další kapitolu. Prosím komentáže.

10. Pád

 Hudba

Pohled - Isabelly (Romči)

Když jsem se probrala, byl čas se připravit do školy. Rychle jsem udělala ranní věci a běžela dolů. Měla jsem pocit, že se zase něco stane, ale ne dobrého. Ale ignorovala jsem to. Troy se na mě pobaveně díval, jelikož jsem se nestihla ani nasnídat. Před školu jsme dojeli jen tak tak. Tak jsme pospíchali na hodinu. Volvo i Jeep tu už stály.

V učebně ještě nebyl učitel. Sedla jsem si vedle Edwarda na svoje místo. Ten se na mě usmál.

„Ahoj, Bell, jak se máš?“ zářil jak slunce.

„Ahoj, nic moc, ale jak koukám na tebe, ty se máš dobře, co?“ jen vesele přikývl. Učitel vešel do třídy a já se podívala na Ashley za námi. Nenávistně si mě měřila, ale já se jí nebála.

Hodina proběhla jako včera. Pořád jsem cítila Edwardův pohled, ale nebyl mi nepříjemný.  Jakmile zazvonilo, začala jsem si balit. Edward na mě počkal a pak jsme se společně vydali na hodinu. Začali jsme si různě povídat a docela jsem se i zasmála. Vždy, když jsme potkali Ahley, probodávala mě pohledem.

Byla poslední přestávka před obědem. Edward šel do třídy, ale já si musela ještě odskočit. Když jsem se vracela, potkala jsem na schodech Ashley. Nenávistně na mě zírala, ale mě to bylo jedno. Dělala jsem, že neexistuje.

A to byla chyba, nevěděla jsem, kam až je schopná zajít. Vždy jsme se hádali kvůli tomu, že se se mnou baví Culleni, ale s ní ne. A teď navíc se jí určitě líbí Edward. Komu by se nelíbil. Zrovna jsem scházela další poschodí a byla na vrcholu, když mi podkopla nohu. A já letěla dolů. 

Dopadla jsem zpátky na schody a to přímo na levé koleno. Ucítila jsem ohromnou bolest a poté, jak se kutálím dolů. Párkrát jsem se bouchla do hlavy, ale já cítila jen tu bolest z kolena. Až jsem dopadla na zem. Slyšela jsem smích. A já začala bolestí brečet. Hlavně jelikož jsem tu nohu nemohla ohnout. Ani když jsem se snažila.

Ležela jsem čelem k zemi, a nechtěla se ani pohnout, jelikož jsem ani pořádně nemohla. Až jsem ucítila studené ruce kolem pasu, které mi pomáhaly se posadit.

„Bell, jsi v pořádku?“ ptal se ten krásný sametový hlas, ale já nedokázala odpovědět. Jelikož mě bolelo koleno a bylo jasné, že už s ním nikdy nebudu hýbat. Brečela jsem a jen kroutila záporně hlavou.

„Bell, co koleno? Mluv se mnou.“ ptal se dál a v hlase bylo slyšet zoufalství. Zabořila jsem mu hlavu do hrudi a brečela.   „Nemůžu hýbat,“ dostala jsem ze sebe. Cítila jsem, jak mě objal, a já mu dál brečela do trika.

 Vzal mě do náruče, ale já zaskučela bolestí. Jelikož to koleno nešlo ohnout, bolelo. A tak si mě přehodil v náruči jako dítě. Na bok, že jsem měla levou nohu nataženou dolů. A pravou jsem ho objímala kolem pasu.

Posadil mě do auta a jen co za sebou zavřel dveře, už startoval. A já se nemohla přinutit přestat brečet. Jel rychle, ale mě to bylo jedno, vnímala jsem jen fakt, že už nebudu moci hýbat s nohou. Doktoři mě varovali, abych se vyvarovala pádům a nebo nárazům na koleno.

Edward zastavil auto a už mě vytahoval ven. Jako předtím mě odnesl do nemocnice. Přestala jsem brečet a jen koukala před sebe. Edward mě nesl rovnou za Carlislem. Věděla jsem, kde má kancelář, jelikož jsem jí už párkrát navštívila.

 Edward mě posadil na lehátko a začal vysvětlovat. Ale já je neposlouchala. Poté mě zase vzal a odnesl na rentgen. Nevím proč, ale přišlo mi to jako deja vu. Už zase jsem měla tenhle pocit.

Po rentgenu mě odnesl zase zpátky ke Carlislemu. Ten se díval pozorně na můj snímek. Už jsem začala vnímat okolí.

„Nevypadá to zlomeně. Koleno dostalo jen tím nárazem šok a zablokovalo se. Podle mě bude stačit měsíc s tím nehýbat.  Dam ti ortézu a berle, abys na to nešlapala,“ to poslední zdůraznil. Přikývla jsem. Dal mi ortézu a berle v modré barvě. Věděl, že jinou nenosím.

Poděkovala jsem a s pomocí berlí a Edwarda jsem se dostala k jeho autu. Odvezl mě ke mně domů. Zastavil před domem a zkoumavě se na mě podíval.

 „Mam takový pocit, že budeš potřebovat pomoc do schodů, jinak se do postele nedostaneš do večera,“ jo, uvědomila jsem si kolik mám schodů.  Vděčně jsem se usmála a už mi pomáhal z auta. Držel mě stejně jako předtím. V druhé ruce měl berle.

 Odnesl mě až do mého pokoje, ani nepotřeboval navigovat. Možná šel po pachu. Vešel se mnou a položil mě na postel.

 „Nepotřebuješ ještě s něčím pomoct? Něco přinést nebo tak?“ jen jsem zakroutila hlavou.

 „Ne, děkuji,“ podíval se po pokoji.

 „Není zač. Já už půjdu, zítra bys měla zůstat doma,“ ještě dodal a už byl pryč.  Převlékla jsem se do pyžama a usnula. Pokusila jsem se na vše zapomenout, ale ono to nešlo.

SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Return - 10. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!