Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rány minulosti - 21. kapitola

ruka


Rány minulosti - 21. kapitolaKratší kapitola o výměně názorů. Bella si v téhle kapitole rozhodně prosadí všechno, co bude chtít. :) Mmoník. :-)

O dva týdny později

„Rozhodně tě domů nevezmu, Bello!“ protestoval jsem.

„Edwarde, prosím! Cítím se už dobře. Chci domů, s tebou!“ prosila mě už celou hodinu. Vzal bych ji tam hned, ale doktor řekl, že by tu ještě měla zůstat.

„Bello, lásko, budu muset zase odjet. A hned, jak se vrátím, vezmu tě domů a uděláme si třeba nějakou pěknou dovolenou, ano?“ pronesl jsem tím nejneodolatelnějším hlasem, chytil ji za ruce a snažil se ji uplatit.

„Ne!“ zakřičela na mě a zabořila hlavu do polštáře. Neudržel jsem se a lehce zavrčel. Vytáčela mě šíleným způsobem!

„Můžu?“ pronesl nejistě Aiden s obrovskou kyticí v ruce. Narovnal jsem se a poodstoupil jsem od její postele.

„Ahoj,“ zajásala Bella.

„Ahoj, marode. Jak ti je?“ starostlivě se jí zeptal a přistoupil k ní blíž.

„Fajn,“ zasyčela a věnovala mi nabroušený pohled.

„Něco jsem ti přinesl,“ natáhl k ní kytku. Usmála se a vzala si ji. Položila si ji před sebe na postel.

„Děkuju,“ usmála se na něj.

Aiden se na mě podíval a mozkem mu projelo, že jí chce dát pusu. No, nebyl si jistý, jestli ho nezabiju. Zachoval jsem klid a otočil jsem hlavu, aby pochopil, že mi to nevadí. Ale po oku jsem ho sledoval.

Přiblížil se k ní a dal jí lehkou pusu na čelo. Chtěl se odtáhnout, ale ona ho chytila pod krkem za mikinu a přitáhla k sobě.

„Vezmi mě pryč, Aidene!“ rozkázala mu ztlumeným hlasem. Vyděšeně se na ni díval a nevěděl, jak zareagovat. Lekl se.

„J-já,“ koktal.

„Bello!“ zakřičel jsem na ni a ona ho pustila. Už mě vážně štvala. Před nedávnem málem umřela. Ještě jí doznívá otřes mozku a byla v bezvědomí a ona chce domů! Já se z ní zblázním!

„Aidene!“ zakřičela na něj. Kdyby nás někdo viděl, řekl by: „Kocourkov!“

„Is, já ti nevím, myslím, že bys měla zůstat,“ vyřkl ortel a ona ho propíchla pohledem. Vypadala tak komicky, když se zlobila. Vždycky k sobě stiskne ty její rtíky a její obličej se tak sladce zkroutí.

„Dobře, zajdu se poradit s lékařem,“ neodolal jí. Posera!

„Dík,“ zapěla s blaženým úsměvem.

„Aidene,“ oslovil jsem ho při jeho odchodu za lékařem s jasným cílem, rozmluvit mu to.

„Nech ho být, Edwarde!“ zasyčela na mě z postele. Nasupeně jsem se na ni podíval.

„Bello, říkám ti to naposledy. Nikam nepůjdeš, dokud tě doktor nepropustí sám od sebe!“ pronesl jsem zvýšeným hlasem. Ne, nebyl to zvýšený hlas. Křičel jsem na ni.

„Edwarde,“ chytil mě za rameno ten blbec. Švihem jsem se otočil. Lekl se a ustoupil o krok dozadu.

„Ona nemocnice nesnáší. Tohle prostředí jí akorát přitíží. Jdu to s ním domluvit,“ vysvětlil svůj záměr a čekal na moji reakci.

„Ale-ale. Ale já musím zítra odjet a ona nemůže být sama. To prostě nejde. Nedovolím to.“ Otočil jsem se na ni a s prosíkem se na ni díval. Natáhla ke mně ruku a já si přisedl na její postel. Pohladila mě po tváři a já jí tu ruku políbil. Tak krásně voněla.

„Edwarde, budu u ní, dokud se nevrátíš, souhlasíš?“ navrhl a já se hrůzou otřásl. Tenhle idiot a s ní sám doma? No, to ne! Podíval jsem se vyděšeně na Bellu a ona zářila jako sluníčko a kývala na mě hlavou, že ano.

„Lásko, budu v pořádku. Slibuji,“ ujistila mě a natáhla se pro polibek. Přitlačil jsem ji zpátky do postele a políbil ji.

 

Pohled Bella

Už chyběl jen jeden podpis a já byla volná. Nemohla jsem se dočkat, až se nadechnu normálního vzduchu. V nemocnici jsem nemohla spát. Měla jsem strach, že se už neprobudím. O nočních můrách nemluvě. Bylo mi z toho prostředí špatně. Jenže Edward má svou hlavu. Od té nehody je jako šílený. Hrozně se o mě bojí.

Když jsem se poprvé mohla osprchovat, samozřejmě v doprovodu zdravotní sestry, stál za dveřmi koupelny a chtěl, abych na něj každou druhou minutu zavolala, že jsem v pořádku. Fakt mě chvílemi až děsil.

Je pravda, že mu to nemůžu vyčítat. Musel být na mě příšerný pohled. Když jsem se viděla v zrcadle, lekla jsem se sama sebe. Jak jsem tedy musela vypadat, když jsem tam ležela? Nikdy mu tohle nebudu moct vrátit. To, co pro mě udělal. Zachránil mi život, už podruhé. Vlastně, možná už potřetí. Protože teď vím, že chci život žít tak, jak se má. Naplno, bez minulosti, bez výčitek. S ním, jedině s ním.

Ležela jsem v ložnici, která byla zavalená balonky, květinami a všemožnými dárky. Rozhlížela jsem se po pokoji a nemohla uvěřit, že je tu toho tolik. Od lidí z práce a od Cullenových. Bylo mi líto, že jsem k nim byla tak odměřená. Doufám, že budu mít šanci to ještě někdy napravit.

„Tady to máš, lásko,“ pronesl medovým hláskem a položil mi jídlo a čaj na stůl.

„Děkuju,“ uculila jsem se na něj.

„Pojď už ke mně,“ poprosila jsem ho. S úsměvem si ke mně přilehl a já se nahrnula na jeho hruď. Pevně mě sevřel v objetí a já se tam uvelebila.

„Děkuju, že jsi tam byl,“ špitla jsem potichu a sklonila hlavu. Nechtěla jsem, aby viděl, že se mi navalilo.

„Nikdy ti to nebudu moc vrátit.“ Oči mi zvlhly a popotáhla jsem.

„Vracíš mi to jen tím, že jsi. Miluju tě, Bello!“ zašeptal mi do vlasů a já se k němu namáčkla ještě víc. Dychtivě jsem ho políbila a vrhla se po něm.

„Počkej,“ ušklíbl se pod mými polibky, „počkej.“ Odstrčil mě od sebe.

„Jsi v rekonvalescenci. Žádný rozrušování se konat nebude,“ usměrnil mě. Naštvaně jsem si lehla.

„Ale tohle je trápení nemocného,“ zkusila jsem nátlak.

„Bello! Nechtěj mě rozčílit!“ zasyčel na mě a posadil se na postel. Chytila jsem ho kolem krku a opět ho povalila na záda.

„Potřebuju svoji medicínu,“ zašeptala jsem s úsměvem na rtech a položila se na něj. Tentokrát se mi už nebránil. Jen se usmál a začal spolupracovat.

 


Kratší kapitola, já vím, já vím... :D Doufám, že příště to bude už lepší. V další kapitole si Edward zahraje na uzurpátora a Bellu někdo převeze. Jak a proč? No, na to si počkejte. :-D

Chtěla bych moc poděkovat za vaše milé komentáře. Ženou mě dál. :-) Díky!

Marcelka: Vůbec se nezlobím a jsem ráda, že se ti povídka líbí. :-)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rány minulosti - 21. kapitola:

 1 2   Další »
07.09.2012 [18:40]

zuzka88Bella je prostě Bella Emoticon Emoticon

15. Aneta N.
07.07.2012 [17:39]

nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. marushka
05.07.2012 [20:44]

Hltám tvoje povídky jedním dechem a každý den kontroluju, jestli už tu není další kapitola. Musím ale přiznat, že tahle kapitola mě trošku zklamala. Pořád čekám co bude dál a tady se vlastně vůbec nic neděje. Neber to prosím špatně. Už se nemůžu dočkat pokračování.

04.07.2012 [15:19]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. BabčaS.
02.07.2012 [22:12]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Rena16
02.07.2012 [21:35]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. marcela
02.07.2012 [19:56]

Tahle povídka je naprosto úchvatná a já jí miluji. Emoticon Zrovna teď jsi mi zpříjemnila večer. Emoticon Emoticon Emoticon

02.07.2012 [19:47]

Basule Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Jana
02.07.2012 [19:31]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.07.2012 [19:01]

NessieCullenBlack Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!