Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ranč lásky 6

Rozvrh s Renesmee


Ranč lásky 6S čím tam Bella stála a jak to bude u táboráku?

6. kapitola

Tam stála Bella s berlemi. Alice vytáhla kytaru a podala ji Charliemu. Charlie začal hrát svižnou písničku a holky začaly okolo Bell tancovat. Bella podala berle sestrám a společně začaly tančit. Holky skončily a všichni tleskali, až na mé bratry. Emmett s Jasperem koukali s otevřenými ústy na holky. Holky se začaly smát. Bella se ďábelsky usmála a mrkla na Shay, která Belle podala saxofon, který Bella vrazila Emmetovi do pusy. Jasper se mu začal smát. Emmet začal hrát a my jsme se začali smát ještě víc.

„Shay, můžeš na chvíli?“ zeptala se Bella. Alice mrkla na Bellu, která se začala šklebit. Rosalie odběhla a přiběhla se dvěma bubínky. Jeden podala Alici. Bella se Shay odběhly. Holky začaly v rytmu bubnovat a otevřely se dveře. Shay s Bellou vtančily a začaly se vrtět. Doslova jsem slintal nad Bellou v tom oblečku.

Zabijácké nohy. Byl jsem si vědom, že moje oči pomalu, ale jistě nabírají černou barvu. Vůbec jsem nevnímal. Než mě Jasper napomenul.

Edwarde, neblbni, takhle se holky nebalej. Vypadáš jako buldok před buřtem. Musel jsem uznat, že měl pravdu. Zavřel jsem oči a snažil jsem se uklidnit, ale stále jsem viděl Bell a její nohy.

„Tak teď se všichni seřaďte a utvořte dvojce,“ řekla Rosalie. Někdo si vedle mě sedl a objal mě okolo ramen. Ucítil jsem vůni té dračice. Vzala moji ruku a položila si ji na nohu. Tiše jsem zavrčel a stoupl si.

„Dobře, Edwarde. Necháme vám s Bellou 5 minut náskok,“ řekla Alice. Prudce jsem otevřel oči a díval jsem se na Alici, která se usmívala jako měsíček na hnoji. Podíval jsem se na Jaspera, který mi v rychlosti vysvětlil, co budeme dělat. Hráli jsme šipkovanou. Bella měla v ruce křídu, papír a tužku. Nééé, být s ní, umřu. Rozeběhli jsme se do lesa. Bella dělala šipky. Šli jsme dlouho. Po pár metrech jsem udělal obálku.

„Co jim dáme za úkol?“ zeptal jsem se Bell. Chvíli přemýšlela.

„Kolik má kráva žaludků,“ řekla Bella. Začal jsem psát a Bella se na mě dívala. Udělala pár kroků a k obálce napsala 10. Dal jsem jí papírek a běžel napřed. Bella mě po chvíli doběhla a nakonec i předběhla. Doběhl jsem ji, když psala další úkol. Počkal jsem, než to napíše, a s Bell jsem utíkal dál. Doběhli jsme k můstku. Na strom jsem udělal obálku.

„Má Bella přítele?“ zašeptal jsem a napsal jsem to na papírek. Musel jsem se začít smát. Bella mi rychle nakoukla přes rameno a zalapala po dechu. Papírek jsem rychle schoval do kmene stromu a Bellu si přehodil přes rameno jako pytel brambor. Bella mě mlátila do zad a my se pomalu blížili zpět na ranč. Před rančem jsem udělal poslední obálku.


„Musí to být něco těžkého,“ zašeptal jsem a žužlal tužku.

„Zazpívejte písničku Oranžovej expres a k tomu zatancujte, pak hledejte,“ řekla Bella a já psal. Společně jsme se pak schovali do keře, kde jsme nádherně viděli na obálku. Musíme si přece taky užít zábavu. Bella se na mě usmála.

„Hezky tancuješ,“ řekl jsem jí.

„Děkuju. Ty jsi zase hodně zvědavý, Edwarde,“ řekla a našpulila pusinku. Nejradši bych ji celou zlíbal. Díval jsem se na Bellu, která se na mě otočila a zahleděla se mi do očí. Začal jsem se utápět v jejím pohledu a přibližoval jsem se k jejím rtům, když vtom…

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Opět minimálně 15 komentářů, nebo končím.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ranč lásky 6:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!