Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Race of Life - Prológ + 1. kapitola

4.Anup -Já a moje knihy


Race of Life - Prológ + 1. kapitola Opäť prinášam novú poviedku. A o čom je?
Bella žije vo Forks s Charliem, ale nie je ani zďaleka taká obyčajná, ako ju poznáme. Na školu príde nový študent Edward (poloupír), ktorý je agent FBI s tajnou úlohou preniknúť do sveta ilegálnych, pouličných pretekov áut. Tu má nájsť isté dievča s kriminálnou minulosťou menom Mia, ktoré sa týchto pretekov aktívne zúčastňuje a pravidelne ich vyhráva. Ako to však býva, nie vždy je všetko také, ako sa na prvý pohľad zdá a aj plachá a nevýrazná Bella má s výstrednou a odvážnou Miou spoločné viac ako sa na prvý pohľad zdá. Sú v tom však len ilegálne preteky, alebo ide o niečo oveľa viac? Ako sa zachová Edward, keď ho Mia bude varovať? Prečo ho varuje? Pred čím, alebo pred kým?
Dúfam, že sa aspoň malej hŕstke ľudí táto poviedka zapáči. Budem vďačná za akýkoľvek komentár. Príjemné čítanie praje Nessie. :)

 Prológ

Život vám nikdy nedá nič zadarmo, všetko si musíte zaslúžiť. To mi povedala moja matka tesne predtým, než zomrela. Nikdy by som si nemyslela, že je to pravda, ale je to tak. Nič,  čo som v živote dostala som nevymenila za schopnosti, ktoré som zdedila, či za krásu, ktorou som oplývala alebo za všakovaké nadania, ktorými ma obdarovali múzy. Všetko som si musela vydobyť, ale nič neľutujem. Nikdy by som potom nemala to, čo dnes. Nikdy by som nemala rodinu.

 

 

1.kapitola

Edward

„Vitajte, páni. Prosím, posadajte si, máme veľmi veľa práce,“ povedal Brandon Foxx, šéf celej našej malej skupinky najlepších FBI agentov v celých Spojených Štátoch. Veď aby to aj neboj najlepší tím, keďže ho tvorí šesť členov, z ktorých ja som poloupír, Wyatt je polovičný vlkolak a ostatní – Ryder, Julian a Hunter – sú ľudia, špičkovo vycvičený tajní agenti, ktorí sú síce mladí – nikto z nich ešte nemá ani tridsať rokov – ale nemajú na nich ani najlepší agenti z akejkoľvek svetovej korporácie. Každého z nich si vytipovali ešte na stredných školách, väčšinou podľa takých či onakých schopností.

Napríklad taký Hunter. Na strednej škole to bol chalan, ktorého si nikto nevšímal, zo všetkého mal jednotky, študoval všetky nepovinné predmety a chodil snáď na všetky nudné krúžky. O zbraniach, či o športe nemal ani chýru, ani slychu... A teraz? Teraz pre neho nie je problém trafiť na dvadsať metrov do stredu terča, či spraviť trojité salto vzad. Z jeho svalov by mali strach asi aj upíri. Nevyštudoval žiadnu vysokú školu, ale to ani nepotreboval. Má dvadsaťpäť a je inteligentnejší ako človek s tromi diplomami a je zručnejší ako robotník s dvadsaťročnou praxou. A to je len jeden z týmu. Ryder vyštudoval právo, ale nemá problém niekoho sledovať, naháňať alebo zmlátiť. So zbraňami si rozumie rovnako dobre ako so sudcami a ani výbušniny mu nie sú cudzie. Technicky vzato je to najstarší člen týmu – má dvadsaťdeväť. Julian je profesionálny vojak, ktorého našli ešte v prvom ročníku na strednej, keď dokázal preniknúť cez ten najdokonalejší bezpečnostný systém, aký v Štátoch exituje. Vlámal sa do archívu FBI. Nedali ho zatknúť, ale ponúkli mu prácu, keď doštuduje. Teraz je z neho odborník na všetky bezpečnostné systémy na svete a dostane sa do každej databázy, s počítačmi dokáže doslova čarovať a to má len dvadsaťšesť. A Brandon? Má dvadsaťpäť rokov a túto prácu zdedil po otcovi – Jamesovi Foxxovi, ktorého som veľmi dobre poznal a spolupracoval s ním asi dva roky. Brandon dokáže zachovať pokoj v akejkoľvek situácii a dedukciou vyrieši aj najzamotanejší prípad a odhalí najväčšie tajomstvá. No a ja a Wyatt? Ja mám stodesať rokov a Wyatt dvestotri. Sme najstarší aj keď vyzeráme sotva na dvadsať.

„Bez ďalších zbytočných rečí: máme prípad a dosť zložitý. Dovoľte mi, páni, predstaviť vám Korunný klenot našej databázy menom Mikaela Eveline Isabella Kingová, známejšia pod prezývkou Mia,“ povedal a ako na povel sa na premietacom plátne za jeho chrbtom objavila veľká fotografia, na ktorej bola prekrásna mladá dievčina so sebavedomým úškrnom na perách. Mala dlhé, ako uhoľ čierne vlasy, ktoré sa jej vlnili až niekam k zadku. Mala tie najčudnejšie oči aké som kedy videl na nejakej dievčine, ale niečím ma tie oči lákali. Mala dokonalú tvár. Pleť mala veľmi bledú a bezchybnú, malý noštek a plné, krvavočervené pery. Jediné, čo kazilo túto fotku bol fakt, že dievčina na nej držala pred sebou kovovú tabuľku s číslom a svojim menom. Väzenskú tabuľku.

„Nenechajte sa oklamať jej nevinným kukučom, toto dievča je jedno veľké prekvapenie. Mám dvadsať dva rokov a už päťkrát sa dostala za mreže za rôzne priestupky, väčšinou za ublíženie na zdraví. Najdlhší trest, ktorý si odsedela je polročný trest v Mexickom väzení s tou najprísnejšou ostrahou na svete. Ale nejde nám o jej výbušnú povahu. Pozeráte sa na dievča, ktoré má prsty v najväčších podvodoch a obchodoch s drogami, či s bielym mäsom. Nikdy sa jej nič nedokázalo a teraz sa jej meno spája s organizáciou Ace, ktorá je s takýmito obchodmi spájaná,“ povedal Brandom a zadíval sa na nás. Niečo mi na tomto ale nesedelelo. Nie preto, že na to tá dievčina nevyzerala, ale zdalo sa mi to až príliš pritiahnuté za vlasy. Prečo by sa dvadsaťdva ročná dievčina zapájala do takýchto obchodov? Po organizácii Ace ideme už asi tri roky a bez väčšieho úspechu a chcel som ich dostať ako nič na svete, ale toto sa mi zdalo akési jednoduché...

„Z čoho sa dá usudzovať, že má niečo spoločné s tou organizáciou?“ spýtal som sa nakoniec, keď som to nevydržal. Pocit, že niečo nie je tak, ako sa zdá vo mne stále prevládal. Práve preto si ma kedysi James vybral za parťáka, pretože som vždy mal niečo ako šiesty zmysel, pokiaľ išlo o zločiny.

„Pravidelne sa objavuje po boku Harolda Vexa, ktorý ako vieme, je riaditeľom tejto organizácie a hlavným dodávateľom. Domnievame sa, že Mia pre neho zaobstaráva pouličných vodičov s rýchlymi autami, ktorý po jednej akcii vždy zmiznú. Takto zmizli už piati šoféri aj  z autami. Nenašlo sa po nich nič, čo by nasvedčovalo, že ešte žijú. Ich mená sú: Sebastian Kent, Liam Barlett, Jack Correli, Jesse MacCain a Felix King, brat tejto dievčiny,“ povedal a na premietacom plátne s objavili fotky jednotlivých pánov. So zdesením som sa pozeral na tváre sotva osemnásťročných chlapcov, ale na jednej som sa zastavil, na tvári, pod ktorou tkvelo meno Felix King, brat tej dievčiny. Takže toto bol ten háčik, pre toto sa mi to nezdalo. Pravdepodobne nie je spojená s touto organizáciou, snaží sa nájsť svojho brata. Pozorne som sa zadíval na tú fotku. Mladík na fotke vyzeral tak na dvadsať, možno aj na viac. Jeho tvár bola mužskou kópiou tej sestrinej. Mal krátke tmavohnedé – takmer čierne – vlasy a zvláštne sivomodré oči. Niečo v jeho pohľade mi naháňalo strach, ani neviem prečo. Bolo v ňom niečo zlovestné. Aj na fotke bolo vidno jeho veľké svaly, ktoré by mohli konkurovať aj tým Emmettovým, a to je čo povedať. Nepoznám žiadneho upíra, človeka, či meniča, ktorý by mal svaly ako môj brat.

„Felix King zmizol ako posledný asi pred tromi mesiacmi a odvtedy sme nezaznamenali žiadne zmiznutia. Ale objavila sa jeho sestra. Mia sa zúčastňuje ilegálnych pretekov a FBI sa rozhodlo, že náš tým poverí touto úlohou. Takže, Edward, ty ako najlepší šofér dostaneš auto od FBI, ktoré sa hodí na preteky a prilepíš sa na Miu, aby si získal nejaké informácie a budeš nás podrobne informovať. Preteky sa odohrávajú na diaľnici za Port Angeles. Podľa našich zdrojov sa pretekov zúčastňujú aj nejaký chalani z neďalekého mesta Forks. Spolu s Wyattom nastúpite na miestnu strednú a budete sa snažiť niečo zistiť. Ja, Hunter a Ryder ostaneme tu v Seattli a budeme pátrať a sledovať jednotlivých členov predstavenstva v Ace. A ty, Julian, ty sa pekne zahrabeš pri počítači a zistíš úplne všetko o rodine Kingovcov. Odkiaľ sú, koľko ich je, čo robia rodičia a všetko. Zameraj sa hlavne na Felixa a Miu. Tí dvaja sú pre nás najdôležitejší. A ešte jedna vec, Edward. Svoju rodinu nechaj mimo, nechce sa mi nadriadeným opäť vysvetľovať, prečo tvoji súrodenci vždy vedia všetko skôr ako FBI,“ povedal a zadíval sa na mňa s vyčítavým pohľadom. Pohľad som mu opätoval. Jemu sa to však jednoducho povie. Som zvedavý, ako by niečo zatajil pred šiestimi upírmi s dokonalými zmyslami a so schopnosťami, ktoré sa nedajú len tak ignorovať, či obísť.

„Samozrejme, Brandon, budem opatrný,“ povedal som napokon a nechaj svoje úvahy o rodine tak. Teraz sú aj tak na Aljaške pri našich známych. Už viackrát ma upozorňovali, aby som si dával pozor a rýchlo odišiel z tejto práce. Je pravda, že ako poloupír nestarnem a tak vyzerám rovnako a pre FBI už predsa pracujem nejaký ten piatok. Lenže ja sa tejto práce nedokážem vzdať. Ako špičkový agent a člen nášho týmu sa dostávam takmer stále do nejakej akcie, a to mám na tejto práci najradšej. Ten adrenalín, keď niekoho sledujem alebo naháňam. Emmett a Jasper - moji adoptívni bratia - si zo mňa kvôli tomu uťahujú.

„Budeme sa stretávať tu, každý týždeň v nedeľu. Teraz, páni, choďte k Fairfaxovi, má pre vás falošné doklady a všetko, čo budete potrebovať. Stretneme sa v nedeľu,“ povedal Brandon a my sme sa postavili a zamierili k Fairfaxovi. Bol to chlapík, ktorý vyzeral ako úplný čudák, ale dokonale nás dokázal pripraviť na jednotlivé akcie. Zobral som si doklady, na ktorých svietilo meno Edward Masen a moja fotka. Aspoň, že nám krstné mená nechajú rovnaké. Dal mi ešte kľúče od auta a letenku do Port Angeles. Odtiaľ pôjdeme autom. Samozrejme nám dal aj kľúč od domu, ktorý budeme spoločne obývať po dobu trvania našej úlohy.  Aj tak som najviac zvedavý na to záhadné dievča, na Miu. Niečo ma k nej podvedome ťahá, ani neviem čo. Ktovie, či sú jej oči také zvláštne aj v skutočnosti, alebo ide len o kontaktné šošovky. Neviem čím to bolo, ale mal som pocit, že táto úloha bude pre mňa ešte veľmi dôležitá.

 

Niekde inde, nikto iný.

Na chvíľu som sa zbavil svojho spoločníka a tak som to využil. Nie, žeby mi vyslovene prekážal, to nie, ale nemal by o tomto vedieť. Nemal by vedieť, že som prakticky práve podrazil svojich nadriadených, aby som ochránil vlastnú rodinu. Vyťukal som teda číslo, ktoré som veľmi dobre poznal, a na ktoré som volal len v núdzových prípadoch, v takých, akým tento rozhodne bol. Po prvom zvonení sa ozval hlas, ktorý som síce už dlho nepočul, ale ešte dlhšie poznal:

„Deje sa niečo?“ spýtal sa dievčenský hlas mojej sesternice a predstavoval som si jej typický, ironický úškrn. Nepamätám si, žeby som ju videl úprimne sa usmievať, nikdy.

„Máme problém. Nasadili na teba skupinu špičkových agentov. Jedného dokonca poslali aj na preteky a do školy. Dávaj si pozor a nepútaj na seba ešte viac pozornosti, dobre?“ v rýchlosti som jej zašepkal všetko potrebné. Na chvíľu bolo ticho a potom sa opäť ozvala:

„Ďakujem za upozornenie, ale o opatrnosť by si mal požiadať niekoho iného, zatiaľ sa maj,“ povedala a než som stihol čokoľvek povedať, zložila. Nechápavo som pozrel na mobil, ale potom som ho zaklapol a pokrútil hlavou. Tá sa už nezmení. Nikdy.

»» zhrnutie ««


Tak čo? Páčila sa vám prvá kapitola mojej novej poviedky? Chcete aj pokračovanie?

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Race of Life - Prológ + 1. kapitola :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!