Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Quileutka Bella 24. kapitola


Quileutka Bella 24. kapitolaTak další díl QB... Bells po porodu. Co děti? A co se děje ve smečce? To se dozvíte zde...

Pohled Belly

 

5 měsíců. 5 nesnesitelných měsíců…

A já je přežila. Přežila, abych mohla v rukou držet svoje malé andílky… Svého malého Anthonyho Billa Cullena a rozkošnou Madison Renesmé Cullenovou. Ach, jak ti byli rozkošní.

Dva malí andílci se smaragdovýma očima a hnědými vlnitými vlásky. Kulaté dětské obličeje byly dva dny po mém porodu už plné pochopení a nekonečné lásky. Nedokázala jsem je opustit, a tak chodil Edward lovit sám. Samozřejmě se k nám co nejrychleji vracel.

Dvojčátka jedla normálně lidské jídlo a zapíjela to jednou skleničkou zvířecí krve denně.

Týden po porodu se už plazili a doslova rychle rostla před očima.

„Bello?“ Oslovila mě Alice a já se vytrhla ze zasnění a ihned jsem uslyšela dětský pláč.

„Zase jsi duchem nepřítomná?“ zažertovala Rose a cukrovala na mou dceru.

Zvedla jsem se z gauče a šla se podívat za brečícím Tonym.

„Tak trochu, Rosie…“ špitla jsem a vzala brečící dítě do náruče.

„Kde je ta výživa?“ zanaříkala jsem a zamířila do kuchyně.

Než jsem tam ale došla, měla jsem už misku s dětskou výživou a lžičkou v ruce a na mě se usmíval Edward, který se vrátil s Jasperem a Emmettem z lovu.

„Lásko!“ vydechla jsem a opatrně ho objala.

„Ahoj, srdíčko,“ usmál se a vzal si Tonyho z mé náruče.

„Už jsem téměř zapomněl, jakou barvu měly moje oči…“ zašeptal na usmívajícího se syna.

A Tony se zašklebil a plácl ho po tváři.

„Ty malej mizero!“ zasmál se Edward a vzal mi misku z rukou.

Šel si s ní sednout na gauč a nakrmit Tonyho.

A já šla pro Mad k Rose.

„Dej mi ji, nakrmím ji…“

„Ještě chviličku, Bell,“ požádala mě.

Mezi ní a mnou se vytvořila taková malá rivalita. Byla jako matka, která přišla o dítě a tak ho krade matce jiné, což mě dopalovalo. Moje děti byly moje!

„Dej mi ji, Rose, nebo ti utrhnu hlavu!“ zavrčela jsem a vytrhla svou dceru Rosalii z náruče.

A Mad se ke mně přivinula a zamávala Rose. Ihned jsem zamířila do kuchyně pro druhou misku s výživou. Připojila jsem se k Edwardovi a sledovala jsem ty dva, jak se na sebe mračí a vrčí na sebe. Typická sourozenecká rivalita.

„Ne, Madison, musíš to polknout, ne vyplivovat,“ utřela jsem Mad pusu ubrouskem.

„Tony, neškleb se na sestřičku…“ napomenul Anthonyho Edward.

Dobře, tohle bude těžká výchova. Už teď se perou a to ještě ani neumí chodit… Jaké to bude za pár měsíců, až budou chodit?

 

O 6 měsíců později…

 

Všechno bylo dokonalé. Milé děti, bezvadný manžel, skvělá rodina. A já zase mohla běhat se smečkou, neboť Alice začala dělat chůvu. Chodila s dětmi po obchodech a zásobovala je oblečením, botami a hračkami.

A já měla po dlouhé době tolik zasloužený klid.

Byl problém v tom, že děti toho jako na půl upíři moc nenaspali a tak bylo plno bezesných nocí. Kdybych neměla Edwarda, nejspíš byl padla vyčerpáním.

Jake se odpojil od smečky, protože Em byla těhotná a on se chtěl věnovat rodině.

Teď jsem byla alfou já a místo Jacoba nastoupil do smečky Lein mladší bratr Seth.

A Leah kvůli tomu byla naštvaná. Nechtěla, aby byl její bratr vlkodlak jako ona. Nepřála mu to. Nechtěla, aby zemřel při boji s upíry…

Už zas nad tím myslíš? Zeptal se mě Seth, který měl právě službu se mnou.

Tvá sestra kvůli tomu se mnou nemluví. Chce, abych ti zakázala běhat se smečkou.

Já vím, taky se kvůli tomu pohádala s mamkou. Ale do smečky patřil i táta, takže mamka není proti…

Sethe, já nechci ztratit nejlepší kamarádku jen kvůli tomu, že jsi se přidal do smečky. Zvlášť, když teď potřebuji její podporu. Není lehké mít rodinu a nemít si o tom s kým promluvit. Jí jsem mohla říct všechno a teď? S Alicí o tom mluvit nemůžu, je z rodiny. A jsem holka, takže si prostě potřebuju občas poplkat.

Cítila jsem, že je Sethovi trapné o tomhle mluvit, ale já si prostě potřebovala někomu postěžovat.

Bello, myslím, že tohle by sis vážně měla vyříkat s nějakou holkou… Běž za Rachel.

Ta je pořád s Embrym.

Mě už nikdo jiný nenapadá…

Vidíš, a proto si stěžuju tobě…

Prudce jsem se zastavila a Seth do mě narazil zezadu

Cítíš to, Sethe?

Ano, upíři…

Skoro jsem doufala, že už se sem nevrátí, svolej ostatní…

A Seth zvrátil hlavu dozadu a začal výt…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Quileutka Bella 24. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!