Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Quileutka Bella 20. kapitola

The Host


Quileutka Bella 20. kapitolaTak jste se dočkali dvacátého dílu... Tentokrát pohled Edwarda, který je velice rozčilený z únosu své novomanželky. Pěkné počtení.

Pohled Edwarda

„Co na tom štěněti, prosím tě, vidíš? Vždyť je tak ošklivá, zlá a prostě hnusná. Už tolikrát jsem ti naznačila, že o tebe stojím. Proč sis nevybral mě?“ Tančil jsem s Tanyou po parketu a poslouchal jsem její fňukání. Po tomhle toho na mě bylo ale moc. Pustil jsem ji a o krok jsem ustoupil.

„Já se s tebou nebudu dohadovat, Tanyo! Bella je o moc lepší, než jsi ty a já vím, že kdybych si vybral jinou, s hrdostí by ustoupila ze svého snažení. To ty ale nedokážeš! To se mi na tobě nelíbí! Už se s tebou nechci vidět, jestli budeš nadále pomlouvat mou ženu,“ a s tím jsem se otočil a odkráčel jsem svým směrem.

Hledal jsem Bellu. Byl jsem si jistý, že tu někde ještě před chvílí byla. Nakonec jsem narazil na Jaka.

„Ahoj, Jacobe, neviděl jsi Bell?“ zeptal jsem se.

„Ne, ani Emily. Právě ji hledám a ona nikde. Není ani v domě…“ Pomalu mi docházelo, že se něco muselo stát. Něco, co mohl naplánovat jedině Emmett. Proto se mě poslední dobou tak stranil! Nechtěl, abych o tom věděl.

Rozhlédl jsem se kolem, a opravdu. Kluci byli pryč.

„Únos nevěsty…“ zanaříkal jsem.

„Cože?“ vykulil na mě Jake oči.

„Další tradice - únos nevěsty. Udělali jsme to Emmettovi s Rose a on se asi chce pomstít. Myslím, že je odnesli do nějaké hospody. Obvykle se pije na ženicha tak dlouho, dokud si nevěstu nenajde. Kde je tu nejbližší hospoda?“

Díky bohu, Jake to pochopil a prohrábl si rukou ebenové vlasy.

„V  La Push jsou 2, ve Forks 3. Pak jsou až v Port Angeles, ale tam myslím nepůjdou. Je to moc daleko.“

„Nepodceňuj moje bratry. Rose jsme unesli až za hranice státu…“

„No jasně… Tak začneme u nás…“

Bloudili jsme ulicemi La Push a Forks, v každé hospodě bylo ale jen pár opilců, sledujících fotbal. Byl tam taky Harry Clearwatter, Lein táta, který nám prozradil, že kolem projelo moje stříbrné Volvo. Já ty dva nejspíš uškrtím!

Zamířili jsme tedy do Port Angeles a já jen doufal, že nejeli až do Seattlu nebo Olympie. Cesta rychle ubíhala, neboť jsem jel stošedesátkou po celou dobu. To malé město jsem neměl moc v lásce. Bylo tu plno malých hospůdek a prohledat je nám potrvá věky.

Pomalu jsem projížděl úzké uličky a hledal své Volvo.

Našel jsem ho na místním parkovišti u obchodu. To mi pomohlo. Bude tu jejich pach a já je najdu. Jen počkejte, uličníci!

„Proč jsi zastavil?“

„Je tu moje auto. Půjdeme podle pachu.“

„Dobrý nápad.“ Vystoupili jsme z auta a oba zavětřili. Ihned jsem rozeznal Bellin pach. Poznal bych ho kdekoli. Kromě ní a mých bratrů jsem ale ucítil i pach dalších dvou vlků.

Co to mělo znamenat?

„Embry a Quil,“ vydechl Jake. „Já je,“ nedořekl, jen sevřel ruce v pěst. Moc dobře jsem mu rozuměl. To stejné udělám i s bratry.

„Tak jdeme…“ pobídnul jsem ho.

Znovu jsem zavětřil, abych zjistil směr a vyrazili jsme. Stopa vedla na jih města. Tam byla jedna z vyhlášených hospod tohohle zapadákova. Už jsem ani nemusel větřit, abych věděl kudy. Šel jsem najisto. Když jsem vešel do té hospody, stála u vchodu černovlasá hosteska s dlouhým účtem.

„Vy jste ženich?“ zeptala se a dlouze si mě prohlédla.

No ne, ten by vážně stál za hřích. Třeba se mi podaří ho klofnout jeho novomanželce…

Zablokoval jsem její myšlenky a znechuceně se ušklíbl.

„Kolik dlužím?“ Vytáhl jsem z kapsy peněženku a ignoroval její pokusy o svádění.

„250 dolarů,“ špitl a olízla si ret.

Dal jsem jí 300 a odkráčel s Jakem v závěsu dovnitř. Bella zamračeně trucovala v koutku lavice, z obou stran ji drželi Jazz s Emmem. Naproti nim seděli Quil s Embrym, uprostřed nich namáčkla Emily, která hlasitě protestovala.

„Vy…“ zavrčel jsem a rychle k nim došel.

„Ale copak? Edík se zlobí!“ zasmál se Emm.

„Já tě…“ Zaťal jsem ruce v pěst. Tady jsem ho zabít nemohl. Musí to počkat až domů.

„Edwarde…“ zazpívala Bella a to mě aspoň trochu uklidnilo. Natáhl jsem pro ni ruku a vytáhl ji pryč od těch dvou.

„Pojď, jdeme domů…“ zašeptal jsem jí do ucha a něžně ji políbil.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Jinak, Belliny šaty najdete na mém shrnutí!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Quileutka Bella 20. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!