Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Quileutka Bella 17. kapitola


Quileutka Bella 17. kapitolaTak je tu další dílek... Tentokrát z pohledu Jacoba. Dojede k nim Alice a přemluví ho ke svatbě...

Pohled Jacoba

Zrovna jsem svačil, když se do domu vřítil udýchaný Quil s úsměvem od ucha k uchu. Bylo mi to divné, když měl být právě teď na hlídce…

„Quile, co tu děláš?“ osopil jsem se na něj a přitáhl si Emily do klína. Obtočila mi své hebké dlaně okolo krku a políbila mě na čelo.

„Bells se vrátila!“ pokýval hlavou.

„Vážně?“ Poslední dobou jsem přestal doufat, že se mu to povede. Elena byla tak rozhodná, když šlo o naši adoptovanou sestru. Nepřinutilo by ji ani sto čertů…

„Co Edward namluvil Eleně?“ vyzvídal jsem.

„Zasnoubili se,“ zasmál se nahlas a jal se objímat mě i Em.

„To nemyslíš vážně!“ zavrtěl jsem hlavou. Všivák jeden. Možná ji opravdu miluje… Třeba otisk vážně funguje i na upíry…

Vyskočil jsem na nohy a postavil jsem Emily na zem. Ihned šla nabrat Quilovi talíř jídla.

„A kde jsou teď? Vzdala se vlka?“

„Běží ze Seattlu, nevzdala se vlka, zůstala ve smečce…“ To byla vážně hodně dobrá zpráva. Vydal jsem se rychlým krokem ke dveřím.

„Jdu jim naproti… Za chvíli jsem zpět. Miluju tě Em…“

Už jsem byl venku z domu, když mě zastavil černý mercedes, ze kterého Vystoupila Alice. Nedovolila mi odejít a zavedla mě zpět do domu.

„Ahoj Jaku, Bell tu bude za chvíli, tak co kdybychom si trochu popovídali?“

A posadila se na gauči v mém obýváku. Zase mi to tu zasmrdí. Opřel jsem se o trám blízko Emily.

„Koukám, že jsi daleko nedošel, co, Jaku?“ zasmál se Quil, který do sebe házel plné lžíce rýže.

„Zmlkni,“ okřikl jsem ho, „o co jde Alice?“

„Jen mě tak napadlo, vy jste s Emily zasnoubení?“

Podivný začátek, co má ta malá mrška zase za lubem? Jako by nestačilo, že mi ženské části smečky odváděla na časté nákupy. Emily už měla plný šatník a chtěla po mně, abych jí koupil větší…

„Ano, proč?“ přimhouřil jsem oči.

„Tak to je skvělé!“ vyskočila a přitančila ke mně a Emily.

„Víte, Bell se nechce vdávat…“ začala konečně vysvětlovat.

„Na vdávání má času dost, to má recht.“

„Ne, to není dobře,“ zamračila se na mě.

„A proč?“

„Protože se nechce vdávat kvůli vám dvěma,“ obvinila nás. Vykulil jsem na ni oči. Jak to proboha myslí?

„To mi prosím tě vysvětli…“

„Kvůli nějakým vašim tradicím, se nechce vdávat dřív, než budete svoji vy dva!“ ukázala na naše spojené ruce.

„Ale my v dohledné budoucnosti svatbu neplánujeme…“ utnul jsem ji.

„Prosím?“ zkusila to na mě.

„Alice…“ začal jsem, ale přerušila mě Em.

„A proč by ne, Jaku? Je to dobrý nápad a alespoň by se pak mohla vzít i Bell se svým upírem. A já už se chci vdávat dlouho!“ postavila se na Alicinu stranu.

Otočil jsem se čelem k ní a pohladil ji po tváři.

„Nemáme peníze, lásko… Víš, co by jen stály šaty?“

„To by nebyl problém,“ ozvala se Alice, „Neboť budete patřit do naší rodiny, platíme všechno my!“

Dobře, teď se to na mě valilo ze všech stran. Neměl jsem šanci uhnout, proto jsem jen stál a čekal, až mě to zasype. Když naléhala Alice, dalo se to zvládnout, ale kdo by dokázal říct ne svému otisku? Zadíval jsem se na své bosé nohy a přejížděl jsem si ukazováčkem po rtech.

„Alice, jestli ti to povolím, určuji si pravidla já, ne ty a určuji si hosty…“

Alice začalo jiskřit v očích.

„Takže povolenka?“ vypískla.

Váhavě jsem přikývnul, „Ano.“

„Ehm, Jaku?“ oslovila mě ještě váhavěji.

„Co chceš ještě?“ začal jsem být nevrlý.

„Jen mě tak napadlo…“

„Další nápady?“ přimhouřil jsem oči a zaťal ruce v pěst.

„No, když už bude svatba, nemohla by být rovnou 2 v 1?“

„Jak to myslíš?“

„No, že bych spojila vaši svatbu s Bellinou?“

„To je dobrý nápad Alice,“ přitakala Emily a já ztratil šanci říct ne. Dlouze jsem se nadechl a pak vzduch vypustil ústy.

„Máš tři měsíce na obě svatby, do 12. června,“ udal jsem datum.

„Měsíc?“ zase ty žadonící oči. To by mě zajímalo, jak by to za měsíc zvládla. I když, upíři jsou všehoschopní…

„Uděláme kompromis, Alice, dva měsíce,“ zadíval jsem se jí do očí.

„Dobře,“ přikývla vážně a pak přihopkala a vzala Emily za ruku.

„Co to děláš?“ vyjel jsem na ni.

„Musím ji změřit, na šaty,“ vyplázla na mě jazyk a odvedla si mou snoubenku nahoru do patra.

„Ta ti to natřela, hochu…“ zasmál se Quil a já po něm hodil polštář z gauče.

Nemusel pokoušet mé napnuté nervy. Hladce mu uhnul a polštář přistál na lince, kde rozbil sklenici. Střepy se rozlétly po kuchyni. No super, Emily bude naštvaná. Začal jsem uklízet střepy, když se ve dveřích objevila Bella v závěsu s Edwardem.

„Ahoj…“ pozdravila a opřela se o rám vstupních dveří.

„Vy jste mi tu chyběli…“ zaskuhral jsem.

„Co se stalo?“ zajímala se hned.

„Jake se bude ženit…“ zasmál se Quil.

„Bello! Pojď sem!“ ozvalo se seshora.

Poslušně vyšlapala schody. Zůstali jsme na sebe zírat s Edwardem, jak nás naše polovičky doběhly. Quil byl jediný, kdo se smál.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Quileutka Bella 17. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!