Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Queen of werewolfs - Prolog + 1. kapitola


Queen of werewolfs - Prolog + 1. kapitolaAhoj. Tohle je můj první povídka na pokračování s tématikou Twilight a chci strašne moc poděkovat RenesmeCullen za to, že mi s touto povídkou byla ochotna pomoct. A teď k věci:Isabella Swan není obyčejná dívka. Odpoledne chodí do školy a večer běhá po lesích. Není sportovkyně, ale vlčice. Každý si myslel, že vlci vymřeli, ale ona žije a později se kní přidávají i jiní členové Quiletského rodu. Isabella je Alfa smečky... Vlastně by se dalo říct že je to vlkodlačí královna, která si hlídá své ovečky. Co se stane, když se v jejím městě oběví upíři?? Jen do mě s tvrdou kritikou! Anie240 :D P.S. Tenhle dílek jsem napsala já. :D

Prolog



Mé jméno je Isabela Marie Swan, ale mám radši Bella. Je mi 17 let, mám kaštanově hnědé vlasy do půli zad, čokoládově hnědé oči a lehce opálenou kůži. Žiju v malém městě jménem Forks s populací 3120 lidí. No... Vlastně 3219, jelikož já nejsem člověk. Jsem vlkodlak. Jsem vlastně Alfa naší smečky a první doložená přeměněná dívka, ale jako jediná z naší smečky nežiji v La Push (místní indianské rezervaci), jelikož moje matka Renné je bledá tvář. Můj otec se do ní zbláznil a proto se přestěhoval o pár kilometrů dál, ale po mé přeměně jsme se přestěhovali blíže k hranicím, aby se mě místní lovci nepokoušeli ulovit jako přerostlého vlka. Do školy ovšem chodím stále ve Forks, protože zde mám přátelé. Mou smečku tvoří 7 lidí (vlkodlaků) já, Sam, Quil, Paul, Jared, Leah (druhá dívka) a Seth. Můj přítel se jmenuje Jacob Black, je mu 16 let a já s ním chodím jen proto, že je další na řadě s přeměnou. Ne, že by nebyl hezký, ale... není to můj typ a otisknutá do něj také nejsem, ale můžu si alespoň užít, ne? 



1. Kapitola


Typický nudný den v typicky nudné škole s typicky nudnými učiteli a spolužáky na typicky nudných a zdlouhavých předmětech. Prostě typický nudný den jako každý jiný. Proč je to každý den tak stereotypní? Člověk (vlkodlak) ráno vstane, nají se, sedne do svého milovaného autíčka, dojede na parkoviště, vyleze z auta, jde do školy a tam se nudí! Proč nemůžu radši celý den pobíhat v podobě své druhé polovičky a užívat si volnosti? Alespoň, že nudná část dne skončila. Přichází část na kterou se těším každý den, ale dnes bude o to zajímavější, jelikož rada má pro nás nějakou zprávu. Jsem zvědavá, co.
Vyšla jsem ze školní budovy na parkoviště a namířila ke svému milovanému autíčku, které bych nedala ani za nějaké Ferrari nebo co já vím. Sáhla jsem si do kapsy a... Ale ne! To není možný! Já ztratila klíčky! Rozběhla jsem se zpátky, vešla do školy a zamířila ke své skřínce. Začla jsem se v ní přehrabovat, ale klíčky nikde. Začla jsem být kapku hysterická.
„Hledáš tohle?“ ozval se zpoza dvířek mé skřínky přeslazený a nepříjemný hlas. To snad není člověk! Takhle lehce nenašlapuju ani já a to jsem vlkodlak!
Podívala jsem se na původce hlasu a tam stála ta největší ku... ra (pozn. Spis. Slepice :) ). Natasha (Máme spolu tenhle krásný vztah od toho incidentu se špagetami v jejím výstřihu... Ale já nechtěla. Teda chtěla, někde hluboko v duši, a navíc si o to řekla... No to je na dlouho.). A držela v ruce klíčky od mého milovaného autíčka! Co si to dovoluje? Cítila jsem, jak se mi lehce začli klepat ruce. 
„Kdes je vzala!?“ štěkla jsem na ní a sama sebe bych se v tu chvíli asi bála.
„Kde asi?“ řekla takovým... vysměvačným tónem, „Tak hledáš, nebo ne?“
„Jasně že hledám, ty slepice! Dej to sem!“ zařvala jsem a slyšela jak učitel ve třídě vedle skřínek začal nadávat na nevychovanost žáků naší školy.
„A co z toho budu mít?“ zeptala se tím hnusným přeslazeným hlasem a nasadila úsměv ,za který by se mělo zavírat na doživotí a... Ona hodila moje klíčky do koše! DO KOŠE? Chápete to?!
„Ty! Ty! TY!“ Měla bych trochu snížit volume nebo ten učitel vyleze... Začla jsem se klepat dost silně a začla jsem cítit teplo, které cítím těsně před přeměnou. No tak, Bello! Přece se tady před tou rozmazlenou káčou neproměníš zrovna když za chvíli zvoní na konec hodiny! Uvažuj logicky! Jak bys vysvětlila, že tu ta slepice leží v mdlobách u tvojí otevřené skřínky a nad ní stojí přerostlej černo- bílej vlk? Asi těžko. A navíc, máš jít příkladem smečce! Tohle by nebyl moc dobrej příklad!
Přestala jsem se klepat, ale zuřivost se stále mohla krájet. Abych se úplně uklidnila, napřáhla jsem ruku a natáhla jí pořádnou pěstí do toho jejího sladkého úsměvu, až z toho spadla na zadek. Pak jsem vytáhla z koše klíče a zamířila ke dveřím parkoviště.
„Hezkej den, Natasho!“ stačila jsem na ni ještě zakřičet před tím, než jsem vyšla. V tu chvíli zazvonilo. Super! Alespoň to na mě nemůže shodit! 
Konečně! Sedím ve svém autíčku a jedu cesta La Push. 


 

Má smysl pokračovat? Děkuji za přečtení!

 

Shrnutí od RenesmeCullen


Shrnutí od Anie240

»



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Queen of werewolfs - Prolog + 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!