Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Queen of Werewolfs- 7. kapitola

katealice


Queen of Werewolfs- 7. kapitolaJe tu sedmá kapitola s věnováním a poděkováním Cathshir, KaculKaB, ANGRYDanča a samozřejmě RenesmeCullen, které mi pomohly (RC: divím se, že máš se mnou ještě nervy :D). Bella uskuteční své velké plány :D Vaše Anie240

7. Kapitola

 

Ráno jsem se probudila v 7 hodin, přesně abych mohla vykonat můj mistrovský plán. Vběhla jsem do koupelny a opláchla si obličej. Po tom včerejším běhu jsem byla ještě pořád unavená, ale šlo to. Rozčesala jsem si své kaštanové vlasy a nanesla jsem si na obličej lehce řasenku a lesk. No být tou malou Alicí, bych si dneska na obličej nic nedávala.
Zaklonila jsem hlavu a zavyla. Bylo to jako od vlka. Uměli jsme to a jako lidé jsme jen vyjadřovali vše co nás velice potěšilo a ty moje plány na dnešek byli naprosto geniální. 
Zašla jsem do skříně a začala se oblékat. Modré kraťasy pod zadek a k tomu úplé černé tričko. Vypadala jsem dobře, jen jsem si ale musela dát pozor, aby mi to moje tetování nevylezlo. Ve škole o něm věděl málo kdo.
Nasnídala jsem se, vzala vše potřebné a vyrazila směr škola. Když jsem dorazila na parkoviště, šla jsem na sekretariát. Paní Coopeová se znala s mým otcem a to hlavně i díky svému synovi, který tento rok šel na výšku.
„Ahoj Bello! Jak se má tatínek?“ zeptala se mě sekretářka.
„Dobrý den paní Coopeová. Má se výborně. Nevíte co mají ti dva, Emmett a Jasper Cullenovi za hodiny? Našla jsem jejich sešity a chtěla bych je ji, vrátit, ale nechci je po celé škole nahánět, tak jestli nemáme společné hodiny,“ jsem to ale vychytralá mrška!
„Oh ano. Vždy jsi byla milé a hodné děvče!“ To tak. „Oba mají první hodinu historii.“ Skvělé! Jako já.
„Tak to máme stejné. Děkuju moc. Na shledanou.“  Už jsem utíkala pryč. Jaspera a Emmeta vyřídíme později. Teď se postaráme o Edwarda a Alici.
Vešla jsem do budovy a po čichu šla k jejich skřínkám. Našla jsem je skoro hned... Takhle nasládlou vůni sem ještě necítila. Rozhlídla jsem se po okolí, ještě nikdo nešel. Usmála jsem se a přišla ke skříňce, která voněla upířicí. Doufala jsem, že to nebude od té blondýny. Vzala jsem sponku a otevřela skřínku. Byla té malé. Alice.
Vzala jsem perleťový lesk na rty a nalila tam vteřinové lepidlo. Naklonila jsem se víc do obsahu skříňky a hledala jsem něco co by jí zmátlo a bylo jí důvěrné. Ano, našla jsem to. Vzala jsem parfém který tam ležel a vystříkala jím skřínku, aby můj pach nebyl poznat. Zavřela jsem ji.
Hned vedle byla Edwardova skříňka. Vlezla jsem do ní stejným způsobem a našla jsem co jsem potřebovala: úbor na tělák. Jako vždy bílá košile a černé kalhoty – nikdy dobře vyprané, takže i propocené -, tam to bude krásné svítit! Vrátil jsem ho zpět do skříně a vložila tam navoněný dopis a ještě ji vystříkala voňavkou, aby nebyl můj pach cítit. Dva úkoly splněny, tři čekají. 
Do třídy jsem došla akorát v 8:45 a připravila potřebné věci. 
Jak jsem předpokládala Emmet si sedl vedle mě a Jasper přede mě. I když to bylo jedno. Emmett se na mě ani nedíval a ani se nesnažil o konverzaci, možná už jim ten zrzek Eda prozradil že chodím s „vlkodlakem“.
Když zazvonilo na přestávku, Jasper se zvedl a na jeho býlích, drahých kalhotách se vyjímal obrovský hnědý flek - od čokolády, ale to nikdo vědět nemusí - když to Emmet uviděl začal se řehtat na celé kolo a celá třída s ním. Divila jsem se, že nespadl.
Pak se chtěl postavit i Emmett, ale nešlo mu ta tak trhl a- díky vteřinovému lepidlu, které jsem tam před hodinou dala v hojné dávce - odtrhl z kalhot - přímo na sedací části - kus látky. Místo černé látky tam byli bílé trencle s medvídky. Málem jsem se udusila smíchy, když jsem to viděla. Rychle jsem vyskočila a utíkala ven.
Emmett začal nadávat někomu parchantů. Zřejmě jsem ten parchant měla být já. Přidala jsem do kroku aby mě náhodou nechytil. Vážně jsem se nechtěla setkat s jeho svaly ne v lidské podobě a ani jako vlkodlak bych na něj nechtěla být sama.

Po dalších třech hodinách byla přestávka na oběd. Koupila jsem si špagety a šla ke stolu, který byl za stolem Cullenových. Usmála jsem se a všimla jsi, že Emmett i Jasper mají jiné kalhoty, páni oni jsi tady nosí náhradní?
Šla jsem svižnější chůzí, chtěla jsem vidět, jestli můj plán bude úspěšný. “Zakopla“ jsem o vlastní nohy a obsah mích špaget letěl přímo do černého. Na blondýnu. Rosalie měla na hlavě nádherně vypadající špagetovou paruku s masovými kuličkami. Zamumlala jsem něco jako omluvu a rychle než mě stačila poznat, utekla jsem z jídelny a znovu propukla v neuvěřitelný smích. I když jsem přišla o jídlo. 
Uklidnila jsem se a mířila si to ke skříním, abych si vzala úbor. Když jsem šla kolem skříně Alice, viděla jsem jak něco mumlá přes slepené rty, na kterých se jí držel štěteček. A vlkodlak by si myslel, že to budou všechno cítit. 
Rychle jsem vyzvedla úbor a co nejrychleji mířila na tělák který měl být dnes spojený s klukama. Dneska jsem byla i ráda, že vampýrci chodí se mnou do ročníku. Nemohla jsem si předci nechat tohle všechno ujít.
Převlékla jsem se a vešla do tělocvičny, do které právě vcházel Edward v úboru. Procházel se jako největší king a hodil na mě svůdný úsměv. Prstem jsem mu naznačila že bliju a on se zamračil. Smůla Cullene.
Zamračil se a otočil se na tělocvikáře, teda zády ke všem žákům. V tělocvičně se rozlehl smích a pískot. Ze zadu měl na košili mým písmem napsáno velkým růžovým písmem I am Gay. Když jsem pohledem sklouzla níž, na kalhotách zářil nadpis: Kiss Me!
To už jsem nevydržela, rozřehtala jsem se na celé kolo a vypadla z tělocvičny. Pro dnešek jsem byla těláku neschopná. Rychle jsem se převlékla a upalovala na parkoviště. Charlie mi určitě napíše omluvenku, když tak se vymluvím na pijavice. Stejně teď jdu pryč kvůli nim.
Přišla jsem na parkoviště a viděla světlý záblesk jak zrovna odbíhá. Někdo s Cullenů. Měla jsem nepatrné tušení. Rozběhla jsem se k mému autu.
„To si ze mě děláte prdel!“ zakřičela jsem na hlas a z lesa se ozvalo zavytí. Fajn, takže teď musím na poradu a auto nechat tak. Já ty Culleny nejspíš zabiju. Tak tohle byl jen začátek pijavice!


Shrnutí od RenesmeCullen


Shrnutí od Anie240

« »





Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Queen of Werewolfs- 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!